Gå til innhold

Prosjekt Lykke


ainna

Anbefalte innlegg

Da var det endelig skjedd. En progressjon. En Endring! Et Fremskritt! En Utvikling!

I dag kan jeg med hånden på hjertet si: "jeg er god nok" "jeg er en god mamma". Og jeg kan si det helt ærlig, ikke bare for å overbevise meg selv.

I går skjedde det at jeg taklet våre utfordringer på en fantastisk måte, og jeg ser at det ikke var fordi jeg var flink jente eller fordi jeg gjorde det rette, -men rett og slett fordi jeg er god nok!

For en følelse. I dag klarer jeg alt!

Stor klem til meg selv, stort klapp på skuldra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg igrunn lykkelig, har det bra, kjenner at vi har det godt. Men jeg er sliten....

Skulle ønske at jeg kunne være helt mutters alene, bare en dag, helt for meg selv, gjøre det jeg vil uten å ta hensyn til andre. Vet jo at det kommer slike dager på et senere tidspunkt i livet, men det virker så uendelig lenge til. Det betyr ikke at jeg ønsker min familie bort, eller at jeg er lei dem, men det er bare det at jeg noen ganger føler meg oppspist.

Sånn er det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det fantastisk bra nå, og det kan selvsagt ha sammenheng med skoleferie.

Og mye trening. Det gir faktisk økt velvære, særlig når man trener sammen med gode skravleveninner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva skjer når du får det du ønsker deg? Er det da lykken begynner?"

Favoritt sitatet mitt var disse setningene fra en reklame for posten, gikk på tv2 for en stund siden.

Dette sitatet er ikke lenger så treffende for meg. Kjenner at jeg er ikke helt der lenger, at jeg går å ønsker meg noe annet enn det jeg har.

Trenger et nytt favoritt sitat, eller ordtak eller motto eller noe...

Må tygge litt på den, tar gjerne imot forslag :-)

Intil videre: "jeg er god nok"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så lykkelig når ungen min har det bra. Hun har mange nok ganger hatt det vondt. Hjertet mitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ideer til nytt livsmotto tas imot med takk :-)

Jeg har det bedre, har funnet mange fine ting som gir meg den plattformen jeg trenger å stå på for å ha tid og rom til å kjenne lykke.

"Hva skjer når du får det du ønsker deg? Er det da lykken begynner?" -Den er ikke like treffende lenger, jeg er liksom ikke der...

Noen ideer, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...