Gå til innhold

Hvordan føler du deg akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Separert fra den jeg elsker, barn jeg ikke føler jeg er god nok for, sliter med søvnproblemer å mye annet dritt i livet mitt.

Anonym poster: e3aa84968a0a36d28aa2db86a7a0e659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt tom, selv om jeg (virkelig!) burde være glad.

Og føler meg litt ensom, selv om jeg i grunn ikke er det.

Hm, og litt lei av tilværelsen generelt. Bare lengter etter å ha kommet litt lenger i livet, bli litt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trett, trist, og isolert. Innså nettopp at jeg ikke får sett andre mennesker enn arbeidskollegar og kassadamene på rema de neste 6 månedene. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensom og fortvilet. Er usikkert på framtiden og hva den vil bringe. Hva jeg skal fylle den med, og hvor jeg kommer til å ende opp. Gleder meg til neste uke, da skal jeg hjem igjen, og jeg slipper å være helt alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm!!:( hadde ikke spist siden i dag tidlig, så heiv jeg innpå med kjempe god middag nå, merker at det gikk LITT for fort ned i magen min ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt tom, selv om jeg (virkelig!) burde være glad.

Og føler meg litt ensom, selv om jeg i grunn ikke er det.

Hm, og litt lei av tilværelsen generelt. Bare lengter etter å ha kommet litt lenger i livet, bli litt eldre.

Føler akkurat det samme som deg. Føler meg tom, selv om jeg egentlig ikke burde gjøre det, og føler meg veldig ensom selv om jeg har mennesker som jeg vet bryr seg om meg, og jeg er lei tilværelsen, det er samme rutine hverdag. Vil bare fullføre målene jeg har satt meg, men litt vanskelig når jeg fortiden er så tiltaksløs.

Anonym poster: 70a5690ec9af57c8ef702affa8dcc834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...