Gå til innhold

Hvordan føler du deg akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som er litt triste eller sure? I feel so alone :(

<br /><br /> Anonym poster: 897c0d6ef6d6bf3b8d0e534b0e441bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som er litt triste eller sure? I feel so alone :(

<br /><br /> Anonym poster: 897c0d6ef6d6bf3b8d0e534b0e441bbf

Ikke langt i fra, jeg er gald! Hvorfor er du sur?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke langt i fra, jeg er gald! Hvorfor er du sur?

Ikke sur, men trist. Misery loves company, så jeg måtte spørre om andre har det likt. Jeg har kranglet med søsteren min. Dessuten er jeg syk :(

<br /><br /> Anonym poster: 897c0d6ef6d6bf3b8d0e534b0e441bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt usikker...litt redd og "tom"

:klemmer:<br /><br /> Anonym poster: 897c0d6ef6d6bf3b8d0e534b0e441bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig samvittighet, hvis det hjelper.

For hva da? Hvis du vil si det. Det hjelper å vite at ikke alle jubler av glede akkurat nå :fnise: Litt slemt.

<br /><br /> Anonym poster: 897c0d6ef6d6bf3b8d0e534b0e441bbf <br /><br /> Anonym poster: 897c0d6ef6d6bf3b8d0e534b0e441bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,veit ikke. Tror ikke det blir en bra dag for xen hoppa inn i tankene mine fra sekunde jeg sto opp..å hvorfor måtte du få meg til å elske deg å så gi faen?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Umyndig...lurer på når familien kan innse at jeg faktisk er myndig, og at mine valg er mine valg? Og i stedenfor å nærmest kjefte på meg for hva jeg vil og hva jeg mener er best for meg, så går det an å komme med sakelige argumenter, eventuelt holde kjeft?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei meg jeg også :(

Hovedsaklig av 2 grunner:

- Skulle egentlig vært på en slags jobbsamling i kveld, men går ikke overens med enkelte å har da valgt (av egen vilje) å ikke delta. er jo mitt valg, men er litt lei meg for det....

- Savner han jeg dater, han er på forretningsreise i utlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist fordi jeg i dag fikk vite at min biologiske mor ble voldtatt av noen som da var 30 år eldre, at hun holdt svangerskapet hemmelig og senere sendte meg bort til noen som kunne ta ansvar for meg. Har etter det blitt adoptert til Norge, men nå raser hele verden sammen.

Anonym poster: 98da5faa67e644c09b3b42483698dd5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er trist fordi jeg i dag fikk vite at min biologiske mor ble voldtatt av noen som da var 30 år eldre, at hun holdt svangerskapet hemmelig og senere sendte meg bort til noen som kunne ta ansvar for meg. Har etter det blitt adoptert til Norge, men nå raser hele verden sammen.

Anonym poster: 98da5faa67e644c09b3b42483698dd5f

Skjønner det er en sjokkerende ting å finne ut... Men samtidig kan du fokusere på at din mor IKKE valgte abort selv om omstendighetene kunne tilsi at det "burde" være løsningen, men klarte å tenke at barnet ikke skulle lide for det hun ble utsatt for. Så på en måte var hun glad i deg allerede da, før du ble født. Sender deg en stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så dårlig i kroppen at jeg har konstant frysninger.

Jeg blir kvalm av meg selv.

Jeg spiste et kakestykke på en jobbsamling i dag. Jeg anser at det var 100 kcal i det, var på størrelse med et eggeglass.

Det er alt jeg klarer å tenke på. Til nå er jeg da på 600 kcal i dag.

På grunn av sykdom (alvorlig) klarer jeg ikke fysisk å komme meg ut for å løpe av disse.

Jeg vet jeg har et problem.

Ingen er hjemme. Jeg blir liggende på sofaen å gråte på grunn av meg selv.

Anonym poster: 29c2c039e160eea87fc8a4bba05ecf2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt ensom og tom. Litt vond følelse i magen da jeg føler meg litt dumpet? Uten at jeg har noen grunn til å føle meg dumpet, men.. Dessuten regner det, gjør ikke dagen så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...