Gå til innhold

Hvordan føler du deg akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå er jeg så oppgitt over meg selv. Skal lese om luftstrømmene- og havstrømmene, men jeg tenker på alt annet enn de globale sirkulasjonene. Klarer ikke å konsentrere meg, ikke litt engang. Legger meg heller i senga og ser på taket enn å lese om disse forbanna sirkulasjonene.

Anonym poster: 70a5690ec9af57c8ef702affa8dcc834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten har vert vekke 2 uker og det er 2 lange uker til han kommer hjem, så jeg som ALLTID er så positiv og glad føler meg litt aleine og mutt i kveld. Heldigvis er ungene her denne helgen :hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil: - men nedtur at jeg må bruke hvert ledige minutt til å lese på eksamen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det supert! Problemet er at jeg det er studnetlivet i Australia jeg trives så godt med og om ett år så må jeg hjem igjen. Legge til at jeg har null interesse for fagene jeg studerer og ikke ønsker jobbene jeg kan få når jeg er ferdig med å studere, bodd 4 år i utlandet så har ikke noe godt nettverk i norge.

Anonym poster: cc987b42cd4fd4662a736a96fa325ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og sliten her... :vinke:

Egentlig ganske lykkelig innerst inne, men fredag kveld etter en hektisk uke er jeg for trøtt til å kjenne på det. Småmisunnelig på de som orker å gjøre noe spennende (men ser at nesten 10 venner er pålogget diverse Facebook-spill, og så ille står det heldigvis ikke til her :ler: )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliten, sur, irritert. Hatt den dårligste dagen i mitt liv i dag ... Overdriver ikke. Tror jeg legger meg tidlig bare for å få morgendagen så fort som mulig !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg tett og jævlig. Feit og stygg, umotivert, sliten, misunnelig, sjalu, trist og deprimert. Er forkjøla så det vel derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg er ensom og lei meg. Har ingen energi og ligger bare i sengen å tenker på livet og fremtiden. Hvordan er livssituasjonen min om 1 år? 5 år? Er jeg singel? har jeg fortsatt kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i bunn og grunn strålende fornøyd og har det veldig bra om dagen, men akkurat nå er jeg irritert på samboeren fordi jeg synes han er dust som ikke vil gifte seg selv om han har det som fuckings plommen i egget. Han er prinsipielt mot ekteskap hvilket jeg stort sett forstår og respekterer, men noen ganger - som i kveld - så synes jeg han kunne vært litt mer "tøffel" og villig til å endre mening bare fordi jeg vil så veldig gjerne. :sjenert:

Anonym poster: cbfff1b315951344d03c4da67f09d534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg så dårlig i kroppen at jeg har konstant frysninger.

Jeg blir kvalm av meg selv.

Jeg spiste et kakestykke på en jobbsamling i dag. Jeg anser at det var 100 kcal i det, var på størrelse med et eggeglass.

Det er alt jeg klarer å tenke på. Til nå er jeg da på 600 kcal i dag.

På grunn av sykdom (alvorlig) klarer jeg ikke fysisk å komme meg ut for å løpe av disse.

Jeg vet jeg har et problem.

Ingen er hjemme. Jeg blir liggende på sofaen å gråte på grunn av meg selv.

Anonym poster: 29c2c039e160eea87fc8a4bba05ecf2a

Du bør få hjelp, for dette høres ikke bra ut. Ta en tur til legen og ta med det du har skrevet her. Vær så snilll, for din egen del. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går følte jeg meg privilegert. Etter en lang og tung uke på jobben satt jeg i gårkveld hjemme alene foran TV'n med PC'n i fanget. Ungene var hos far,det var ingenting jeg måtte gjøre, jeg hadde levende lys, fyr i ovnen, potetgull sjokolade, venner på FB og på telefon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffeslufsa

Jeg har det veldig vondt. Samlivsbrudd i sommer, men leilighet er vanskelig å finne, da vi har to barn. Sist uke så havna vi til køys igjen (bor fremdeles hjemme) og det var helt utrolig. Men det var IKKE smart. For lyst avler lyst og når stopp-skiltet kommer opp nå, så blir jeg SÅÅÅÅÅ lei meg. Det kveler meg totalt.

Tenker på nærhet absolutt hele tiden.... Fæl til å pine meg med alle artikler, alle tråder som opptar temaet sex.

Jeg blir fysisk dårlig av det...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sliten. Sto opp kvart på syv etter å ha sovet i kun fire timer. Så kjørte vi til flyplassen kvart på åtte og siden har jeg vært på reising. Er heldigvis ferdig med fly, men har venting, båttur og biltur igjen før jeg omsider er hjemme i fem tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg GLAD.. Jeg gikk en lang tur i går.. Planen var at sambo skulle hente meg et stykke hjemmefra, men jeg gikk helt hjem!!! Kroppen var så villig.. Kunne gå i evigheter føltes det som. Hvor bra er ikke det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også glad. Jeg føler meg glad fordi jeg kan komme inn i denne tråden her, danse på alle deres knuste hjerter og utbasunere hvor glad jeg er. Og det at dere har det kjipt gjør meg faktisk ekstra glad. Det fryder meg også at det sitter folk her som føler seg ensomme og som har blitt dumpa av noen de er glad, mens jeg har en deit med noen jeg ikke er spesielt interessert i en gang. Wow! Så urettferdig verden er, til min fordel. Til slutt vil jeg bare få takke universet for at jeg har det sånn som jeg har det og ikke sånn som dere har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...