MarianneE Skrevet 20. juli 2004 #61 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei! Ble så utrolig nyskjerrig på hvem du er etter at du skrev i dagboka mi at du har sett meg på PP! Du må komme på treffet så jeg kan se hvem du er! Lykke til med skolegangen, og gratulerer med plassen, forresten! Blir sikkert gøy og begynne på noe slikt. Håper vi sees snart, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 20. juli 2004 #62 Del Skrevet 20. juli 2004 Så flott at du kom inn på sykepleien! Blir sikkert kjempeinteressant :D Håper vi ses på treffet : - ) D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #63 Del Skrevet 29. juli 2004 Skal en tur til sverige i helga. Tenkte da å smugle med litt alkohol hjem. Likegreitt å kjøpe tidlig det som tidlig kjøpes kan Lageret nå er som følger: duker<-------ok lysestaker<-ok stearinlys<--ok sølvtallerkner til stearinlys<--ok ringer<-------ok lokalet bestilt<--ok kirken bestilt<--ok Av drikkevarer har vi foreløpig:3 baileys 2,5 liter sprit 2liter cognac regner med lista blir litt lengre etter helga:) men da var det tilbake til pakking og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. august 2004 #64 Del Skrevet 20. august 2004 Så flink du er Vendelin! :D Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 21. august 2004 #65 Del Skrevet 21. august 2004 Vi også tar sånne "harry"turer for å kjøpe inn til bryllupet, hittill vært mest i Danmark da, men...penger å spare iallefall.....Ps: Pass deg for tollerne da og god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 22. august 2004 Forfatter #66 Del Skrevet 22. august 2004 Har ikke sett noen tollere ennå heldighvis (Bank i bordet :-? ) Som regel kjører vi to biler vi..så sjekker den ene om det er tollere før bilen med drikkevarer kjører over Såååå kriminell jeg er :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 28. august 2004 Forfatter #67 Del Skrevet 28. august 2004 Da er kjolen bestilt Venter spent på en confirmation -mail som sier at alt er i orden, men siden det er helg så kommer den sikkert ikke før tidlig neste uke engang Jeg får smøre meg med tolmodighet......for det er jo JEG så KJEMPEFLINK til Det blei denne kjolen: http://discountbridal.info/kathryn.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 28. august 2004 #68 Del Skrevet 28. august 2004 Kjempeflott kjole du har valgt deg, skikkelig fin var den, vendelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 28. august 2004 #69 Del Skrevet 28. august 2004 Utorlig nydelig kjole, kjolen ingen vil glemme det er i alle fall helt sikkert. Synes ryggen er veldig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 7. september 2004 Forfatter #70 Del Skrevet 7. september 2004 Tiaraen min kom i pakke på døra i går. Den er enda finere i virkligheten enn på bildet. http://discountbridal.info/lmbi2.html Åsså gikk frakta super-kjapt. Den blei sent fra Ohio, USA på torsdag..og ankom mandag!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. september 2004 #71 Del Skrevet 7. september 2004 Oi! - Så fantastisk! :D Er du veldig tidlig ute, eller er eg usannsynlig treig? Eg har ikkje tenkt på å kjøpa kjole før om to månader enno eg... Menmen.. Så kjekt å ha fått tiaraen i hus! :D Du blir sikkert heilt bedårande vakker i den fine kjolen og med den flotte tiaraen på toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 7. september 2004 Forfatter #72 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg er nok litt tidlig ute ja.. Synes bare det er så deilig å få saker og ting på plass og i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 11. september 2004 #73 Del Skrevet 11. september 2004 Kjekt å få ting og tang på plass, da slipper man å gå tenke på det iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. september 2004 #74 Del Skrevet 17. september 2004 Så utrolig nydelig kjole du har bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 17. september 2004 Forfatter #75 Del Skrevet 17. september 2004 Takk, takk, bare venter på at en skal komme nå. ER skikkelig uttålmodig for jeg aner egentlig ikke når den kommer. Den er jo sendt som international pakke og da kan jeg ikke sporet den, men etter planen trur jeg den skal ankomme norge i løpet av neste uke. Krysser fingrene for det iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 24. september 2004 Forfatter #76 Del Skrevet 24. september 2004 Fikk pakke med forskjellige stempler fra usa i posten i dag. Tok bare en uke faktisk. Kan trygt anbefales. Kjøp kjapt, trygt og billig:) http://www.addictedtorubberstamps.com/?Dis...g=atrsmonolarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 26. september 2004 Forfatter #77 Del Skrevet 26. september 2004 I dag klokken 11:32 ble jeg tante til en liten gutt som skal hete Jonah. Han var 4260 og 54 lang og er heltskjønn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 28. september 2004 #78 Del Skrevet 28. september 2004 Hei,hei Gratulerer så masse som tante da. Takk for koselige pm'er.Kanskje vi kan treffest en gang og ta en bryllupsprat? P.s Nå har jeg endelig fått laga meg en dagbok En flittig dagbok skriver du er.Morro og lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. oktober 2004 #79 Del Skrevet 1. oktober 2004 Heihei Så flink du er med førebuing! :D Grattis som tanta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #80 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har fortsatt ikke fått kjolen til Norge. Begynner å bli både irritert og nervøs. :evil: Den skal ha blitt sendt fra USA 7.september...det er i dag en måned siden. Får sende dem en ny mail i kveld. Godt bryllupet er lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå