Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Siss; har pappa vaskemaskin?

Pakkeliste:

Diverse:

Bikini og omslags skjørt

Sandaler (leter forstatt etter de med stropper)

Kamera

lader

program til pappas pc så jeg får lagt inn bilder om minne blir fullt

Ledning mellom pc og kamera

Batteri

spill

Baller

Adresseboka

Hodetelefoner (så jeg slipper å kjøpe på flyet)

Toalettsaker:

P-plaster

tannbørste

Tannkrem(holder vel at en av oss tar med det)

Sminke

After sun-krem

Solkrem, har factor 40 bare, sånn for babyer (og min mann)

Krem

Idoform(hvem kjøper?)

malariatab.

Klær:

Undertøy

Sokker

Kortbukser 4stykk

Olabukser 2 stykk

Reise i joggebukse

Skjørt 2 korte og et langt

Tynne gensere (holder det med 5/6?)

tykke gensere (holder vel med 2)

Jakke?(Olafrakken?)

Topper, 10 stykk burte holde?

En skjorte kanskje

shorts, 4 stykk

Har jeg glemt noe?

Må handle inn i dag:

Solkrem

Aftersun krem

vanlig krem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baby-E

hørtes bra ut.....

Om du handler idoform, så handler jeg brunost, natron og hjortetakksalt..(eller noe...)

oki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... nå er det ikke lenge igjen... er jo nesten spent selv jeg... :ler2: dere får jo kose dere masse i alle fall med gutta deres!!

GOD TUR!!!:danse:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp i halv fem tiden på tirsdags morgenen så setter vi kursen mot gardemoen og varmen. Vi skal først fly til Brussel(?) og være der litt før vi skal videre. Mareritt er om flyet ikke kommer seg av gårde fra Gardemoen i tide og vi blir sittende i brussel i to dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

hei søs!

Nå merker jeg at reisen nærmer seg....Har feber i 39..... :-? Typisk meg det vettu! Skal bare ta det med ro i dag da....å bli frisk!!

Ordner solkrem på mandag.....oki?

Noe mer....??

p.s. Natron...hva er det? :oops: ..skal handle det for pappa. Men fant det ikke i butikken i stad....turte ikke spørre hva det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natron er bake ting. Får du i en sånn liten pose. Koster ikke mer enn en 10'er om det er så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager ja..

Natron og hjortetakksalt, da kan han lage sveler da jo, tror du det er det han skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
da kan han lage sveler da jo' date=' tror du det er det han skal?[/quote']

nei...tror ikke det...nå må snart begynne å pakke! likner ikke meg å være så treig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt reiser vi! Har med Masse til SOS barneby i Kigali. Og det takket være pjusk som trommet sammen penger og så har jeg handlet. For pengene Pjusk ordnet ble det kjøpt 2 dukker, 3 store sett med tusjer, mailing, farger og ark+ 3 ekstra blokker med tegneark, 2 puslespill med trebiter(holder lenger!), tre pakker med små biler(tre biler i pakken) og en lærfotball.

Ved siden av det så har jeg som nevnt kjøpt en fotball, en vollyball, en basketball, en håndball og en ballpumpe.. Så nå er kofferten min ganske full!!!

Håper jeg slipper å betale overvekt!Og så er jeg glad jeg kjøpte koffert sist tirstag.. Hadde aldri fått med så mye i ryggsekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh.. så mye fint dere skal ha med dere da.. det blir sikkert mange glade barn :-) og igjen GOD TUR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...