liv Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #121 Del Skrevet 27. mars 2004 Siss; har pappa vaskemaskin? Pakkeliste: Diverse: Bikini og omslags skjørt Sandaler (leter forstatt etter de med stropper) Kamera lader program til pappas pc så jeg får lagt inn bilder om minne blir fullt Ledning mellom pc og kamera Batteri spill Baller Adresseboka Hodetelefoner (så jeg slipper å kjøpe på flyet) Toalettsaker: P-plaster tannbørste Tannkrem(holder vel at en av oss tar med det) Sminke After sun-krem Solkrem, har factor 40 bare, sånn for babyer (og min mann) Krem Idoform(hvem kjøper?) malariatab. Klær: Undertøy Sokker Kortbukser 4stykk Olabukser 2 stykk Reise i joggebukse Skjørt 2 korte og et langt Tynne gensere (holder det med 5/6?) tykke gensere (holder vel med 2) Jakke?(Olafrakken?) Topper, 10 stykk burte holde? En skjorte kanskje shorts, 4 stykk Har jeg glemt noe? Må handle inn i dag: Solkrem Aftersun krem vanlig krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. mars 2004 #122 Del Skrevet 27. mars 2004 hørtes bra ut..... Om du handler idoform, så handler jeg brunost, natron og hjortetakksalt..(eller noe...) oki? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #123 Del Skrevet 27. mars 2004 ok. Hva har du av solfaktor? vi bør vel ha noe av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. mars 2004 #124 Del Skrevet 27. mars 2004 Er det på tirsdag dere drar? Da får dere jammen ha en kjempegod tur. :D liv, har sendt deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 27. mars 2004 #125 Del Skrevet 27. mars 2004 Åh... nå er det ikke lenge igjen... er jo nesten spent selv jeg... dere får jo kose dere masse i alle fall med gutta deres!! GOD TUR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #126 Del Skrevet 27. mars 2004 jepp i halv fem tiden på tirsdags morgenen så setter vi kursen mot gardemoen og varmen. Vi skal først fly til Brussel(?) og være der litt før vi skal videre. Mareritt er om flyet ikke kommer seg av gårde fra Gardemoen i tide og vi blir sittende i brussel i to dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. mars 2004 #127 Del Skrevet 27. mars 2004 hei søs! Nå merker jeg at reisen nærmer seg....Har feber i 39..... :-? Typisk meg det vettu! Skal bare ta det med ro i dag da....å bli frisk!! Ordner solkrem på mandag.....oki? Noe mer....?? p.s. Natron...hva er det? :oops: ..skal handle det for pappa. Men fant det ikke i butikken i stad....turte ikke spørre hva det var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #128 Del Skrevet 27. mars 2004 Natron er bake ting. Får du i en sånn liten pose. Koster ikke mer enn en 10'er om det er så ille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 27. mars 2004 #129 Del Skrevet 27. mars 2004 Takker for hilsen i dagboka, og for øvrig; god tur! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mars 2004 Forfatter #130 Del Skrevet 27. mars 2004 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. mars 2004 #131 Del Skrevet 28. mars 2004 2 dager igjen..... og jeg er fortsatt syk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #132 Del Skrevet 28. mars 2004 2 dager ja.. Natron og hjortetakksalt, da kan han lage sveler da jo, tror du det er det han skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. mars 2004 #133 Del Skrevet 28. mars 2004 da kan han lage sveler da jo' date=' tror du det er det han skal?[/quote'] nei...tror ikke det...nå må snart begynne å pakke! likner ikke meg å være så treig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #134 Del Skrevet 28. mars 2004 reise helt til Rwanda for å besøke en møring og ikke få sveler, uhørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 29. mars 2004 I natt reiser vi! Har med Masse til SOS barneby i Kigali. Og det takket være pjusk som trommet sammen penger og så har jeg handlet. For pengene Pjusk ordnet ble det kjøpt 2 dukker, 3 store sett med tusjer, mailing, farger og ark+ 3 ekstra blokker med tegneark, 2 puslespill med trebiter(holder lenger!), tre pakker med små biler(tre biler i pakken) og en lærfotball. Ved siden av det så har jeg som nevnt kjøpt en fotball, en vollyball, en basketball, en håndball og en ballpumpe.. Så nå er kofferten min ganske full!!! Håper jeg slipper å betale overvekt!Og så er jeg glad jeg kjøpte koffert sist tirstag.. Hadde aldri fått med så mye i ryggsekken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. mars 2004 #136 Del Skrevet 29. mars 2004 Så spennende! Kan tenke meg sommerfuglene kribler i magen nå Ha en riktig god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 29. mars 2004 #137 Del Skrevet 29. mars 2004 Syntes dere gjør en flott ting jeg!! Dere får ha en flotte tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #138 Del Skrevet 29. mars 2004 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 29. mars 2004 #139 Del Skrevet 29. mars 2004 Åh.. så mye fint dere skal ha med dere da.. det blir sikkert mange glade barn :-) og igjen GOD TUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. mars 2004 #140 Del Skrevet 30. mars 2004 Nå drar vi om litt! Skal bli deilig å komme av gårde... Dere får ha en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg