Gå til innhold

Forskning som setter menn i et dårlig lys.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forøvrig har vi et fint eksempel her at det fortsatt er kjønnsdiskriminering i yrkene:

http://www.studentto...artikkelid=8281

Irriterer meg GRØNN over alt dette.

Menn jobber hardere enn kvinner. Så enkelt. Ikke noe å irritere seg over. Bare jobb hardere du. ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker jeg blir irritert av flere av innleggene her. TS hadde en morsom tråd, og hvorfor kan hun ikke få samle opp ting til å bruke for moroheter senere? Jeg får STADIG høre av ALLE guttene/mennene jeg kjenner at jeg hører hjemme på kjøkkenet, at jeg er en dårlig sjåfør OSV OSV fordi dere synes det er UHYRE morsomt å tulle og fjase med de greiene der. Så hvorfor skal ikke vi få lov til å kødde tilbake? Greit å ha litt bakgrunnsinfo da, så man kan slå spøken tilbake på mannen som startet med kvinnefjaset.

Problemet ditt og problemet til alle de andre flåsete hurpene i denne tråden er at menn faktisk er flinkere, klokere, mer intitiativrike, mer oppfinnsomme, mer kreative, enn dere kvinner er.

Men dere er flinkere til å passe på og stelle med barn, familie, til å vaske og rengjøre. Det skal dere ha!

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig har vi et fint eksempel her at det fortsatt er kjønnsdiskriminering i yrkene:

http://www.studentto...artikkelid=8281

Irriterer meg GRØNN over alt dette.

Kjønnsdiskriminering? Hva som hadde vært kjønnsdiskriminering hadde vært å kvotere inn dårligere kvalifiserte kvinner inn i toppstillinger på bekostning av andre, det er ikke bare utdanning som er utslagsgivende når det gjelder lederstillinger, men også erfaring og faktisk kompetanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke slik at ALLE kvinner er dårlige i alt dere skal ha oss til å være dårlige i. Vi er forskjellige på samme måte som menn er forskjellige, og det finnes også mange menn som ikke er egnet til lederjobber. Så hvorfor kan det da ikke være kvinner som er godt egnet? Selvfølgelig finnes det kvinner med sterke nok egenskaper til å bli en super leder, det sier seg selv.

Og hvordan skal disse nyutdannede få denne erfaringen sin om ingen ansetter henne?

IGjen, nok av denne båssettingen. Jeg bl.a er ikke det grann flink med unger, familie, rengjøring eller noe som helst, jeg er mye flinkere teknisk enn på noen av de områdene som #142 nevnte, SÅ IGJEN. DET GJELDER IKKE ALLE KVINNER.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IGjen, nok av denne båssettingen. Jeg bl.a er ikke det grann flink med unger, familie, rengjøring eller noe som helst

Hvorfor skulle noen i det hele tatt ønske å ansette deg da da?

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke sånn ment, ordla meg litt feil. Forøvrig er jeg student for tiden og har ikke noe problem med å få jobb fordi jeg har kontakter gjennom min mors bedrift. Men det er fortsatt mange der ute som sliter da for faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke sånn ment, ordla meg litt feil. Forøvrig er jeg student for tiden og har ikke noe problem med å få jobb fordi jeg har kontakter gjennom min mors bedrift. Men det er fortsatt mange der ute som sliter da for faen.

Vet du hva forskjellen er på deg og en leder? En leder vet å ordlegge seg korrekt. Noe du tydeligvis ikke kan. Ikke så enkelt å klare seg med en liten hjerne, er det vel? ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa aldri noe om at JEG skal bli leder?!

Det er jo ikke snakk om MEG, det er snakk om kvinner generelt. Som sagt så har jeg mer TEKNISKE egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg driter vel i størrelsen på hjernen min, er ikke det som teller. Les litt biologi. Det er funksjonaliteten som gjelder.

Hva er det med menn og størrelser?

Endret av KaDust
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, nå skulle jeg hatt et arkiv jeg og, så jeg kunne smelt opp masse linker som putter kvinner i dårlig lys. I stedet har jeg sløst bort tiden min på andre ting! What am I doing with my life..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt og problemet til alle de andre flåsete hurpene i denne tråden er at menn faktisk er flinkere, klokere, mer intitiativrike, mer oppfinnsomme, mer kreative, enn dere kvinner er.

Men dere er flinkere til å passe på og stelle med barn, familie, til å vaske og rengjøre. Det skal dere ha!

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Du kaller kvinner for flåsete hurper.

Da er din mor en flåsete hurpe som er flink til å stelle med barn og familie.

Si meg en ting? Er du helt idiot!?!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva forskjellen er på deg og en leder? En leder vet å ordlegge seg korrekt. Noe du tydeligvis ikke kan. Ikke så enkelt å klare seg med en liten hjerne, er det vel? ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Vet du hva forskjellen er på deg og en leder? En leder vet å ordlegge seg korrekt. Noe du tydeligvis ikke kan. Ikke så enkelt å klare seg med en liten hjerne, er det vel? ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Snakk om å gripe etter halmstrå.

Dette er tåpelig. Innleggene dine er nok til å lage en bok på størrelse med bibelen.

Snakk om å gi gratis info til Ts sitt arkiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaller kvinner for flåsete hurper.

Da er din mor en flåsete hurpe som er flink til å stelle med barn og familie.

Si meg en ting? Er du helt idiot!?!

Jeg kalte kvinnene i denne tråden for flåsete ja. Moren min er ikke i denne tråden, altså har jeg ikke kalt henne for flåsete.

Det er ikke lett å både lese og forstå for dere småhjerner? ;)

Dakals kvinne. Født sånn dere. Lar følelser ta overhånd for fornuft. Kan ikke være lett å være dere nei. ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva forskjellen er på deg og en leder? En leder vet å ordlegge seg korrekt. Noe du tydeligvis ikke kan. Ikke så enkelt å klare seg med en liten hjerne, er det vel? ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Det er helt rett at damer har mindre hjerner enn menn, men visste du at hjernen til Einstein var mindre enn en gjennomsnittlig damehjerne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt rett at damer har mindre hjerner enn menn, men visste du at hjernen til Einstein var mindre enn en gjennomsnittlig damehjerne?

Nettopp.

Som sagt, størrelsen teller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kalte kvinnene i denne tråden for flåsete ja. Moren min er ikke i denne tråden, altså har jeg ikke kalt henne for flåsete.

Det er ikke lett å både lese og forstå for dere småhjerner? ;)

Dakals kvinne. Født sånn dere. Lar følelser ta overhånd for fornuft. Kan ikke være lett å være dere nei. ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du har et så stort behov for å hevde deg selv på denne måten.

Er du vikelig så usikker på deg selv?

Du kommer med det ene tullet ette det andre.

Om du hadde lært deg å bruke hodet ditt, hadde du ordlagt deg på en bedre måte.

Men du er gjerne veldig ung og sitter på gutterommet hjemme hos mor og troller for alt jeg vet.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt rett at damer har mindre hjerner enn menn, men visste du at hjernen til Einstein var mindre enn en gjennomsnittlig damehjerne?

Så det må en mann til for å finne et argument med litt hold i? ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er gjerne veldig ung og sitter på gutterommet hjemme hos mor og troller for alt jeg vet.

Så det du sier er at selv en liten gutt kan argumentere bedre enn en voksen kvinne? I like the way you're thinking! ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer jo ikke med argumenter, men med fornærmelser uten hold.

Nei nei, jeg har sagt at dere kvinner er flinkere enn oss menn...

...til å stelle med barn, lage mat, vaske, rengjøre, og gjøre andre slike ting som dere synes er gøy. Det har med medfødt interesse å gjøre. Kvinner og menn interesserer seg og finner glede i forskjellige ting.

Det er ingen fornærmelse. Det er bare sånn det er. Det er fakta.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...