Gå til innhold

Forskning som setter menn i et dårlig lys.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei da, hadde det vært omvendt, at menn scoret høyere er jeg sikker på at du hadde gått først i paraden.

Slik du gjør nå? I paraden med 1 (en) person? :fnise:

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øyyyh, ikke prøv å ødelegge dennne flotte tråden med seriø...

Glem det. Her som det var så koselig. :(

Hva skulle dere kvinner ha gjort uten oss menn? ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å ta ting med en klype salt, se under.

Bedre politi avhenger veldig av hva man fokuserer på ettersom at yrket omfatter veldig mye, tviler ikke på at de som har undersøkt har fokusert på papirarbeidet eller noe lignende og ut i fra det kommet til konklusjonen. Jeg har liten tro på at det er flere kvinner som takler å bekjempe grov kriminalitet i fattige områder i storbyer enn menn, kan jo bare se til at det rett og slett ikke finnes kvinner i de beste gruppene som bedriver kontraterror, til tross for like muligheter i mange av gruppene.

Tradisjonell skjev kjønnsfordeling og machokultur årsaken? Hvordan forklarer man da at kvinner har tatt inntog i andre instanser innen politiet, som også tradisjonelt har vært mannsdominert?

Bedre bilførere er også tull, de som proklamerer det budskapet ser utelukkende på statistikkene av dødsfall, men et ensrettet fokus på den statistikken faller på sin egen urimelighet. Menn kjører mer fort og risikofylt men får mindre skader på bilen relatert til parkering osv og gjør det generelt bedre på tester som måler faktiske ferdigheter.

Og vedrørende smerte, så er da ikke høy smerteterskel nødvendigvis en god ting heller.

http://www.klikk.no/...ticle407421.ece

Du har med andre ord ikke lest linken

"Women were found to be less corruptible as cops. In both Lima, Peru and Volgograd, Russia where police corruption was a major issue, the governments campaigned to hire more women cops”

Det handler ikke om papirarbeid selv om du "tviler, tror og mener", det handler om at i land som sliter med korupsjon ønsker de seg heller en kvinne i politiet som ikke snusker og tusker men gjør jobben sin.

”Hvordan forklarer man da at kvinner har tatt inntog i andre instanser innen politiet, som også tradisjonelt har vært mannsdominert?”

Ja hvordan forklarer man at kvinner som har inntatt de typiske mannsdominerte yrkene gjør det bedre selv her?

"One of the most definitive studies in the book was done in 2009 by the British government. They collected a database of information on all the investigations of medical misconduct or incompetence over a period of eight years. It was the largest study of medical performance ever. They found that while forty percent of doctors were women, 80 percent of those under investigation were men. In the U.S., there were similar findings.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"One of the most definitive studies in the book was done in 2009 by the British government. They collected a database of information on all the investigations of medical misconduct or incompetence over a period of eight years. It was the largest study of medical performance ever. They found that while forty percent of doctors were women, 80 percent of those under investigation were men. In the U.S., there were similar findings.

Nå er du kvinne så jeg forventer ikke at du tenker gjennom og klarer å finne en logisk forklaring her. Men den er enkel. For enkel for en kvinne som deg tydeligvis ;)

Likevel: menn jobber mer. Så enkelt. Kvinner foretrekker deltidsstillinger. Er ikke verre enn det. Så de kvinnelige legene jobber nok ikke stort.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du kvinne så jeg forventer ikke at du tenker gjennom og klarer å finne en logisk forklaring her. Men den er enkel. For enkel for en kvinne som deg tydeligvis ;)

Likevel: menn jobber mer. Så enkelt. Kvinner foretrekker deltidsstillinger. Er ikke verre enn det. Så de kvinnelige legene jobber nok ikke stort.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

*ønsker kg kunne innføre er smiley som er ute på ro tur*

setter inn denne istedenfor

:eeeh:

(og denne, denne er viktig vet jeg ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ønsker kg kunne innføre er smiley som er ute på ro tur*

setter inn denne istedenfor

:eeeh:

(og denne, denne er viktig vet jeg ;))

Trenger du låne en påhengsmotor?

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke jeg klarer meg jeg, men det ser ut som andre er strandet. Er ikke så enkelt for deg vet jeg, du er jo tross alt mann ;) Så det begrenser seg på hva jeg mener du kan klare å forstå, men det er ikke din feil stakkar du er jo tross alt født slik :klemmer:

Men helt seriøst, du får finne link da til at disse kvinnene jobbet mindre enn de mannlige legene som tydeligvis ikke gjorde jobben sin.

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke jeg klarer meg jeg, men det ser ut som andre er strandet. Er ikke så enkelt for deg vet jeg, du er jo tross alt mann ;) Så det begrenser seg på hva jeg mener du kan klare å forstå, men det er ikke din feil stakkar du er jo tross alt født slik :klemmer:

Dakals meg da, som er født med en mye større hjerne enn en kvinne som deg ;)

Den gjør at jeg er i stand til å gjennomskue så patetiske og enkle triks som det om leger.

Men det skjønner vel ikke du. Som har en mindre hjerne å klare deg med. ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakals meg da, som er født med en mye større hjerne enn en kvinne som deg ;)

Den gjør at jeg er i stand til å gjennomskue så patetiske og enkle triks som det om leger.

Men det skjønner vel ikke du. Som har en mindre hjerne å klare deg med. ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner jobber mer deltid enn menn. I 2004 arbeidet 43 prosent av sysselsatte kvinner deltid, mens kun 13 prosent av mennene gjorde det samme.

http://www.absentia.no/article.aspx?articleID=1133

Kvinner vil i større grad enn menn jobbe deltid. Det er helt greit.

http://www.minervanett.no/tvinge-pappa-til-a-vaere-hjemme/

Kvinner jobber deltid. Menn jobber heltid. Det er forskjellen på kvinner og menn.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med andre ord ikke lest linken

"Women were found to be less corruptible as cops. In both Lima, Peru and Volgograd, Russia where police corruption was a major issue, the governments campaigned to hire more women cops”

Det handler ikke om papirarbeid selv om du "tviler, tror og mener", det handler om at i land som sliter med korupsjon ønsker de seg heller en kvinne i politiet som ikke snusker og tusker men gjør jobben sin.

Jepp, for korrupsjon er jo alt som teller i politiyrket, samtidig så refererte ikke den boka til noen som helst kilder. Samtidig så er det flest menn som jobber som politi i gatene, mens kvinner dominerer i kontorstillingene i politiet, naturligvis hender det mer korrupsjon hos de som faktisk har kontakt med kriminelle, og ikke fyller ut skjemaer på kontoret.

”Hvordan forklarer man da at kvinner har tatt inntog i andre instanser innen politiet, som også tradisjonelt har vært mannsdominert?”

Ja hvordan forklarer man at kvinner som har inntatt de typiske mannsdominerte yrkene gjør det bedre selv her?

Bevis på at kvinner er bedre bygg og anleggs arbeidere, maskinister, elektrikere, ingeniører, forskere, soldater osv takk.

Endret av meh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....

Uff da, dummet du deg ut? Ja, det er fort gjort det når man bare har en liten kvinnehjerne å benytte seg av. ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner jobber mer deltid enn menn. I 2004 arbeidet 43 prosent av sysselsatte kvinner deltid, mens kun 13 prosent av mennene gjorde det samme.

http://www.absentia....?articleID=1133

Kvinner vil i større grad enn menn jobbe deltid. Det er helt greit.

http://www.minervane...a-vaere-hjemme/

Kvinner jobber deltid. Menn jobber heltid. Det er forskjellen på kvinner og menn.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

De fleste er avhengig av å jobbe fulltid av økonomiske årsaker, og ønsker da å jobbe fullt.

Enkelte kvinner som har fått familie, ønsker å ta være tilstede for familien sin, på samme tid som hun ønsker å bidra i samfunnet og økonomisk hjemme!

Hva er det som er så galt med det egentlig?

Om en ønsker å jobbe fulltid eller deltid har det da ikke noe med deg eller andre å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er avhengig av å jobbe fulltid av økonomiske årsaker, og ønsker da å jobbe fullt.

Enkelte kvinner som har fått familie, ønsker å ta være tilstede for familien sin, på samme tid som hun ønsker å bidra i samfunnet og økonomisk hjemme!

Hva er det som er så galt med det egentlig?

Om en ønsker å jobbe fulltid eller deltid har det da ikke noe med deg eller andre å gjøre.

Helt ok å jobbe deltid. Men da jobber man også mindre enn en som jobber heltid. Den som jobber heltid har altså fler timer på seg å uheldigvis begå et og annet mindre feil. Slikt skjer derfor oftere menn enn det skjer kvinner. Ikke fordi kvinner er noe spesielt flinke men fordi menn jobbere hardere, jobber lenger dager og har mer å gjøre.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dakals meg da, som er født med en mye større hjerne enn en kvinne som deg ;)

Den gjør at jeg er i stand til å gjennomskue så patetiske og enkle triks som det om leger.

Men det skjønner vel ikke du. Som har en mindre hjerne å klare deg med. ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Herrefred!

Du er mann?? Du sier at du har større hjerne?

Størrelsen har ikke noe å si, det er måten du bruker den på som er poenget!

På tide å skru på lyset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok å jobbe deltid. Men da jobber man også mindre enn en som jobber heltid. Den som jobber heltid har altså fler timer på seg å uheldigvis begå et og annet mindre feil. Slikt skjer derfor oftere menn enn det skjer kvinner. Ikke fordi kvinner er noe spesielt flinke men fordi menn jobbere hardere, jobber lenger dager og har mer å gjøre.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Gratulerer! Ja det sier seg selv at en bruker mindre timer på jobb.

Menn og kvinner jobber nok like hardt gitt.

Hva som er problemet ditt vet ikke jeg, men at du er full av komplekser er tydelig.

Du responderer ikke akkurat på innlegget mitt, men er mer opptatt av å fremheve deg ditt eget kjønn.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir irritert av flere av innleggene her. TS hadde en morsom tråd, og hvorfor kan hun ikke få samle opp ting til å bruke for moroheter senere? Jeg får STADIG høre av ALLE guttene/mennene jeg kjenner at jeg hører hjemme på kjøkkenet, at jeg er en dårlig sjåfør OSV OSV fordi dere synes det er UHYRE morsomt å tulle og fjase med de greiene der. Så hvorfor skal ikke vi få lov til å kødde tilbake? Greit å ha litt bakgrunnsinfo da, så man kan slå spøken tilbake på mannen som startet med kvinnefjaset.

Og en ting til. Det med deltid, hvordan er dette sjekket opp? Linken funket ikke, databasetilkoblingen feilet. Dere skjønner:

KVINNELIGE STUDENTER jobber mer enn MANNLIGE STUDENTER:

http://www.rogalands...icle5522321.ece

Så det er en årsak til at deltidsstillinger på kvinner får økt prosent.

Og så er det jo alle disse kvinnene som er alenemødre og ofte må ha 2 jobber. Som min mor måtte. Hun hadde i flere år deltidsstilling ved siden av fastjobben sin, og om de da henter tallene fra bedriftene og jobbene vil da også prosentandelen høyne. Ofte har ikke alenefedre behov for ekstrajobb, da menn fortsatt tjener bedre enn kvinner i de fleste stillinger + at kvinnene er ofte hovedforsørger for barnet.

Forøvrig, hvorfor klarer ikke menn å tro at kvinner faktisk gjør en bedre jobb enn dere i flere typer arbeid? Vi er jo bedre enn dere på skolen, så skulle bare mangle at vi ikke var bedre enn dere på jobb også.

Endret av KaDust
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...