Gå til innhold

Forskning som setter menn i et dårlig lys.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hah! Dette gir jo ikke mening en gang. Grunnen til at menn ikke vil informere sine sexpartnere om kjønnssykdommer som de har, er jo nettopp det at dere kakler. Så ditt punkt A slår i hjel ditt punkt D. Greit, så kanskje menn snakker mer enn dere, dere skal få den, men dere kakler; Dere er sinte og sure og kjefter. Det er det som er kakling. Samme med baksnakking, det er også kakling (nok en grunn til ikke å fortelle dere om kjønnssykdommer, forresten).

Ta den:

kvinner er mer sinte, kjeftete og sure enn menn (les: de kakler mer)

og den:

90% av kvinner er forfærdelige "backstabbing, vile creatures" (og han som sa det mente ikke en gang å fornærme noen)

Skal si du fikk god bruk for arkivet ditt, men bare vent, jeg er i ferd med å få en ganske så rikholdig arkivmateriale ;) Kommer til å slenge opp et par linker, etterhvert, som slår i hjel dine linker ;) Men først, full ladning til den steintøffe shoppedagen i morgen!

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du fikk god bruk for arkivet ditt, men bare vent, jeg er i ferd med å få en ganske så rikholdig arkivmateriale ;) Kommer til å slenge opp et par linker, etterhvert, som slår i hjel dine linker ;) Men først, full ladning til den steintøffe shoppedagen i morgen!

It's on! Det er nå vi skal se hva folk er laget av. Audun Lysbakken kommer til å kjempe på deres side, regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's on! Det er nå vi skal se hva folk er laget av. Audun Lysbakken kommer til å kjempe på deres side, regner jeg med?

Ingen politikere på laget, politikerfri sone! Mindre sjanser for flåseri, tomme løfter og luftslott, og noe slikt skal jeg da aldeles ikke ha av i min fantastiske tråd! :opplyser:

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's on! Det er nå vi skal se hva folk er laget av.

Forresten, jeg synes da jeg var svært så kreativ, jeg, som laget en mot-tråd til tråden din! Kjenner jeg blir litt lei meg, tårene presser på, begynner å bli fit for fight nå...:(

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er denne tråden laget av en mann for å sette oss kvinner i dårlig lys atter en gang?

Nei, akkurat det klarer dere bitre kvinner så fint selv.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger frem denne som bevis A: Menn kakler mer enn kvinner. Myte avlivet!

Og så vil jeg fremlegge bevis B: Menn er noen uhygieniske vesener, de "glemmer" å vaske hendene etter dobesøk.

Og så kommer bevis C flygende: Menn syter mest, bruker mest penger på medisiner, og blir sykere.

Slenger opp med nytt bevis fra arkivet, bevis D: Menn vil ikke informere sine sexpartnere om kjønnsykdommer som de har.

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

Jenter gjør det bedre enn gutter på skolen:

Norge topper statistikken over menn som dreper kvinner de har eller har hatt en nær relasjon til -> http://www.ldo.no/no...--omfang/-Drap/

:smoke:

Men for å svare på spørsmålet ditt, her er noen patenter/oppfinnelser av kvinner:

- Oppvaskmaskinen og el-vannkokeren (kanskje dameting i dine øyne, men like fullt veldig kjekt å ha og en viktig del av dagliglivet til folk)

- Hydrometeret

- Damen Gertrude Belle Elion står bak 45 medisinske patenter (http://en.wikipedia....rtrude_B._Elion)

- Den nye livredningsbøyen Quicksave (http://www.abcnyhete...elige-oppfinner)

- Sirkelsagen

- Kevlar

- Undersjøisk teleskop og lampe (men damen fikk svært lite penger for oppfinnelsen fordi hun var kvinne. Da gadd ikke US Navy å betale henne så mye som avtalt. Menn i et nøtteskall :rolleyes:)

- Vindusviskere

- Første fungerende soppmiddel (Nystatin)

Ja, nå har jeg nevnt mer enn én så nå gidder jeg ikke mer. Værsågod :)

Flere selvmord hos deprimerte menn enn hos kvinner -> http://www.dagensmed...nn-hos-kvinner/

:hoppendeglad:

Eksisterende behandlingsformer har liten effekt på menn som er voldelige mot partneren sin -> http://www.forskning...0/august/258712 :sjenert:

Da har jeg samlet opp de linkene og det med oppfinnelser som er funnet opp av kvinner, dette blir nyttig til senere bruk, og jeg oppfordrer dere til å sende inn flere linker! Alt blir tatt vare på! :)

Igjen, takk, takk og takk, dere søte små engler som har bidratt! :engel:

Anonym poster: 09ceac632248bb32faf4c16cfca4cf83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen politikere på laget, politikerfri sone! Mindre sjanser for flåseri, tomme løfter og luftslott, og noe slikt skal jeg da aldeles ikke ha av i min fantastiske tråd! :opplyser:

Hele årsaken til denne krigen er jo at feminist-staten rævkjører oss menn så inn i hampen grundig. Bare se her, her og her. Vi gir oss ikke før dere slutter med det derre der, før dere slutter å kvotere dere selv inn i diverse lederstillinger og utdanningsinstitusjoner, før dere slutter å ta ungene ifra fedrene sine og før dere blir litt mindre kjipe på det med sex'en, kanskje deler med litt flere. Det er våre krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne tråden laget av en mann for å sette oss kvinner i dårlig lys atter en gang?

Nei og nei, TS er ei ung og spenstig kvinne! :)

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, TS er ei ung og spenstig bitter kvinne! :)

Fikset det for deg.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele årsaken til denne krigen er jo at feminist-staten rævkjører oss menn så inn i hampen grundig. Bare se her, her og her. Vi gir oss ikke før dere slutter med det derre der, før dere slutter å kvotere dere selv inn i diverse lederstillinger og utdanningsinstitusjoner, før dere slutter å ta ungene ifra fedrene sine og før dere blir litt mindre kjipe på det med sex'en, kanskje deler med litt flere. Det er våre krav.

Hm..jeg ante virkelig ikke at jeg hadde SÅ mye makt, dog det kan hende jeg muligens er litt kjip i forhold til sex, men okei, jeg skal tenke litt på det...Å unnskyld! Var halsbåndet for stramt, sa du? *...går frem og løsner litt på halsbåndet...* Bedre nå? :kosteskaft:

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikset det for deg.

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Jaaa...jeg har jo spist sitroner i hele dag, merker at det mugner litt i munnviken, ja. :forvirret:

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Si meg en eneste ting som kvinner har klart å finne opp som er brukbart og ikke minst, viktig? Full fart ja...

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Ja, selv DILDOEN måtte vi menn finne opp for hysteriske kvinnfolk!

Kilde; Den der filmen hvor en doktor fister masse damer på 1800-tallet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg samlet opp de linkene og det med oppfinnelser som er funnet opp av kvinner, dette blir nyttig til senere bruk, og jeg oppfordrer dere til å sende inn flere linker! Alt blir tatt vare på! :)

Igjen, takk, takk og takk, dere søte små engler som har bidratt! :engel:

Anonym poster: 09ceac632248bb32faf4c16cfca4cf83

Følger opp med å nevne Marie Curie, som var den første noen sinne som vant TO nobelpriser. Den ene i fysikk og den andre i kjemi.

Hun var forøvrig den som utviklet teorien om radioaktivitet, og som på grunnlag av denne teorien lyktes i å isolere Radium.

Dette arbeidet har senere ført til livreddende kreftbehandling for mange kvinner og MENN :)))))

(tenker den banker Dildoen, jeg!!)

Endret av Flair
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, selv DILDOEN måtte vi menn finne opp for hysteriske kvinnfolk!

Kilde; Den der filmen hvor en doktor fister masse damer på 1800-tallet.

Men det er jo forståelig, all den tid man bestandig ikke strakk til, så måtte man jo ha en fullgod erstatning og fortidens og dagens kvinner er dere takknemlige for denne fantastiske oppfinnelsen! :)

Anonym poster: ec4f7fc45ae10a92ab170812b1a160a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa...jeg har jo spist sitroner i hele dag, merker at det mugner litt i munnviken, ja. :forvirret:

Det er tydelig at det er lenge siden du fikk deg noe ;)

Anonym poster: 3d66e06f2b0e79b87dd3c4e20729ad79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ja, selv DILDOEN måtte vi menn finne opp for hysteriske kvinnfolk!

Kilde; Den der filmen hvor en doktor fister masse damer på 1800-tallet.

Ikke dildoen, vibratoren. Og det fordi legene var så svak i hendene/armene at de ikke gadd å gjøre det manuelt! :mrgreen:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger opp med å nevne Marie Curie, som var den første noen sinne som vant TO nobelpriser. Den ene i fysikk og den andre i kjemi.

Er det virkelig noen som tror at det var Marie og ikke Pierre som var den egentlige hjernen bak "Marie og Pierre Curie"? Snakk om å tro på julenissen. Dette tenkte jeg faktisk første gang jeg hørte om dette paret, på barneskolen en gang. Husker det som om det var i går: "Må jo seff ha vært Pierre", husker jeg at jeg tenkte allerede den gangen.

Endret av Krakonosj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...