Nautika Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #1101 Del Skrevet 30. juli 2014 Negativ Jaja, får teste igjen om noen dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. juli 2014 #1102 Del Skrevet 30. juli 2014 Dumme test! Du er sikkert bare for tidlig ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #1103 Del Skrevet 30. juli 2014 Får satse på det! Hadde vært mye bedre om testen slo ut negativ også. Dvs, at man kunne få svar på om det var noen vits i å teste igjen senere eller "bedre lykke neste gang" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. juli 2014 #1104 Del Skrevet 30. juli 2014 Det kjedelige er jo å gå og vente på å bli glad eller skuffet! Skal du teste i morgen nå eller venter du til fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #1105 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg skal prøve å holde ut til fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. juli 2014 #1106 Del Skrevet 30. juli 2014 Det hadde vært noe, ja Håper det bare var for tidlig til at det slo ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 30. juli 2014 #1107 Del Skrevet 30. juli 2014 Ææ, så kjedelig! Satser på fredag da ! Men ja, enig i at man skulle hatt tester som fortalte om man burde fortsette å teste eller ikke.. haha. At den fant bittebittebittesmå mengder med HcG og bare "Prøv igjen i morgen" og hvis ikke "Bedre lykke neste mnd" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 30. juli 2014 #1108 Del Skrevet 30. juli 2014 Ææ, så kjedelig! Satser på fredag da ! Men ja, enig i at man skulle hatt tester som fortalte om man burde fortsette å teste eller ikke.. haha. At den fant bittebittebittesmå mengder med HcG og bare "Prøv igjen i morgen" og hvis ikke "Bedre lykke neste mnd" Fader det var genialt da. Du burde prøve å produsere sånne tester ass. Tror mange kvinner ville kjøpt det.. = Saraby er blitt millionær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 30. juli 2014 #1109 Del Skrevet 30. juli 2014 Ææ, så kjedelig! Satser på fredag da ! Men ja, enig i at man skulle hatt tester som fortalte om man burde fortsette å teste eller ikke.. haha. At den fant bittebittebittesmå mengder med HcG og bare "Prøv igjen i morgen" og hvis ikke "Bedre lykke neste mnd" ...litt som en svak strek/skyggestrek...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. juli 2014 #1110 Del Skrevet 30. juli 2014 Teite testen. Krysser fingrene for fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 30. juli 2014 #1111 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) ...litt som en svak strek/skyggestrek...? Neeei, for mange tester oppfatter jo ikke så lite hcg engang! Desuten tror jeg de ville blitt veldig populære uansett. Vi har jo digitaltester som sier "gravid/ikke gravid" selvom man bare kan ta en strimmel og se på strekene Endret 30. juli 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1112 Del Skrevet 31. juli 2014 Negativ i dag også Jeg kunne skimte en skyggestrek, men det var med en god porsjon godvilje... Får se om TR dukker opp i løpet av helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. juli 2014 #1113 Del Skrevet 31. juli 2014 Negativ i dag også Jeg kunne skimte en skyggestrek, men det var med en god porsjon godvilje... Får se om TR dukker opp i løpet av helga... Ville ikke gitt opp enda! Ta en ny test i morgen eller lørdag, kan jo hende det kommer noe resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1114 Del Skrevet 31. juli 2014 Ville ikke gitt opp enda! Ta en ny test i morgen eller lørdag, kan jo hende det kommer noe resultat Ja, det blir spennende, mye rart som foregår der nede i dag, en pressende/brennende følelse ved den ene eggstokken, og jeg har hatt noen nesten-brekninger i dag.. Sikkert psykisk alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. juli 2014 #1115 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg har masse murringer og sånn snart-kommer-tante-følelse. Kan ho ikke bare komme om ho skal komme!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1116 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg har masse murringer og sånn snart-kommer-tante-følelse. Kan ho ikke bare komme om ho skal komme!? Kan ikke du bare ta en test? *slenge en over fjorden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. juli 2014 #1117 Del Skrevet 31. juli 2014 Kan ikke du bare ta en test? *slenge en over fjorden* *tar imot* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #1118 Del Skrevet 31. juli 2014 Jeg har lest dagboka for hvilke symptomer jeg hadde før jeg testet positivt sist. Det som sammenfaller med det jeg har nå er: antydning til kvalme, stikninger og murringer og pupper som muligens har blitt litt større. I tillegg fikk jeg jo bihulebetennelse rett etter positiv test sist, og jeg har klødd i nesa og nyst litt mer enn vanlig i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. juli 2014 #1119 Del Skrevet 31. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 31. juli 2014 #1120 Del Skrevet 31. juli 2014 Som dere alle sier til meg i min dagbok hver gang jeg sutrer over negativ test: Håpet er ikke ute før tr er kommet!! hihi, Test i morgen OG lørdag! Mvh. Testetøs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå