Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får satse på det!

Hadde vært mye bedre om testen slo ut negativ også. Dvs, at man kunne få svar på om det var noen vits i å teste igjen senere eller "bedre lykke neste gang" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjedelige er jo å gå og vente på å bli glad eller skuffet! Skal du teste i morgen nå eller venter du til fredag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ææ, så kjedelig! Satser på fredag da ! :nigo:
Men ja, enig i at man skulle hatt tester som fortalte om man burde fortsette å teste eller ikke.. haha.

At den fant bittebittebittesmå mengder med HcG og bare "Prøv igjen i morgen" og hvis ikke "Bedre lykke neste mnd"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, enig i at man skulle hatt tester som fortalte om man burde fortsette å teste eller ikke.. haha.

At den fant bittebittebittesmå mengder med HcG og bare "Prøv igjen i morgen" og hvis ikke "Bedre lykke neste mnd"

Fader det var genialt da. Du burde prøve å produsere sånne tester ass. Tror mange kvinner ville kjøpt det.. = Saraby er blitt millionær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

...litt som en svak strek/skyggestrek...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...litt som en svak strek/skyggestrek...? ;)

Neeei, for mange tester oppfatter jo ikke så lite hcg engang!

Desuten tror jeg de ville blitt veldig populære uansett. Vi har jo digitaltester som sier "gravid/ikke gravid" selvom man bare kan ta en strimmel og se på strekene ;)

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag også :dry: Jeg kunne skimte en skyggestrek, men det var med en god porsjon godvilje... Får se om TR dukker opp i løpet av helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag også :dry: Jeg kunne skimte en skyggestrek, men det var med en god porsjon godvilje... Får se om TR dukker opp i løpet av helga...

Ville ikke gitt opp enda! :) Ta en ny test i morgen eller lørdag, kan jo hende det kommer noe resultat :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke gitt opp enda! :) Ta en ny test i morgen eller lørdag, kan jo hende det kommer noe resultat :jepp:

Ja, det blir spennende, mye rart som foregår der nede i dag, en pressende/brennende følelse ved den ene eggstokken, og jeg har hatt noen nesten-brekninger i dag.. Sikkert psykisk alt sammen :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse murringer og sånn snart-kommer-tante-følelse. Kan ho ikke bare komme om ho skal komme!? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse murringer og sånn snart-kommer-tante-følelse. Kan ho ikke bare komme om ho skal komme!? :bond:

Kan ikke du bare ta en test? :fnise: *slenge en over fjorden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest dagboka for hvilke symptomer jeg hadde før jeg testet positivt sist. Det som sammenfaller med det jeg har nå er: antydning til kvalme, stikninger og murringer og pupper som muligens har blitt litt større. I tillegg fikk jeg jo bihulebetennelse rett etter positiv test sist, og jeg har klødd i nesa og nyst litt mer enn vanlig i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere alle sier til meg i min dagbok hver gang jeg sutrer over negativ test: Håpet er ikke ute før tr er kommet!! :opplyser:
hihi, Test i morgen OG lørdag!
Mvh. Testetøs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...