Nautika Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #1041 Del Skrevet 22. juli 2014 Gjerne et par Er på femte koppen med te i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 22. juli 2014 #1042 Del Skrevet 22. juli 2014 Gjerne et par Er på femte koppen med te i dag Kopp te hadde jeg aldri i verden orket i dag! haha. Hele 35 grader her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #1043 Del Skrevet 22. juli 2014 Nå skal jeg snart hjem, så jeg får vel sjokk når jeg går ut av bilen. Da blir bukse og skjorte fort byttet ut med sommerkjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juli 2014 #1044 Del Skrevet 22. juli 2014 Brrrrrr. Hvorfor skal kontoret alltid holde temperaturen et party grader under det som er komfortabelt? :fryse: Her lærer man fort at shorts og skjørt bare er å glemme! Nesten så man må lukke opp vinduet for å slippe varmen inn Haha, skulle tro vi jobbet på samme sted! Brrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #1045 Del Skrevet 22. juli 2014 Herlighet, jeg smelter. Fremdeles 32°C både ute og inne! Skulle tatt en langtur med bilen, eller jobbet litt overtid så jeg kunne sluppet litt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #1046 Del Skrevet 23. juli 2014 Det ble en liten tur på stranda i går kveld også. M badet mens bikkja og jeg vasset. Litt irriterende i går kveld; gravemaskinstøy fra byggeplassen startet kvart på elleve og holdt på en halvtime. De måtte visst absolutt hente gravemaskinene i går kveld. Klarte å forsove meg i dag også, men jeg husket å ta med aeropress på jobb så jeg fikk god kaffe til frokost allikevel. Fatter ikke at de ikke kan få kaffe som smaker noenlunde greit på jobb altså! Det er den sureste kaffen jeg har vært borti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. juli 2014 #1047 Del Skrevet 23. juli 2014 Aeropress Når mannen lager den altså. Når jeg prøver blir det grut overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #1048 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg har espressomaskin hjemme, så da er det like greit å ta den med på jobb Glemmer du å legge inn filter når du presser igjennom? Jeg har ikke fått grut i kaffen, men det har blitt litt søl på benken noen ganger. For eksempel når man begynner å helle vann i den uten at den står oppå koppen. Da føler man seg lur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. juli 2014 #1049 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Har vel vært litt voldsom når jeg skulle presse, så det fløy kaffe og grut i en salig blanding bortover benken. Men, tror det største problemet mitt er motivasjon for å lære det, jeg er litt sånn at hvis jeg ikke får til noe aller første gang så gir jeg litt opp Men jeg er en jævel på trakte- og presskannekaffe altså. Og i det siste har jeg begynt med kaldbrygget kaffe, veldig deilig med iskaffe nå i varmen! Endret 23. juli 2014 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #1050 Del Skrevet 23. juli 2014 Kaldbrygget kaffe hørtes fancy ut! Må sjekke hvordan det gjøres. Må få unna mest mulig kaffedrikking før jeg blir gravid Da kommer jeg sikkert til å banne over koffeintoleransen min da, men den tid den sorg Bare 2 dpo i dag Kan jeg ikke bare spole frem til 10-11 dpo? Har ikke merket så mye down under de siste dagene. Litt murring/vondt i området rundt korsryggen. Hadde vondt samme sted da jeg hadde SA, så ikke vet jeg hva det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juli 2014 #1051 Del Skrevet 23. juli 2014 Uansett alt for tidlig å kjenne noe 2 dpo Og ja, dagene snegler seg avgårde i dpo-land! Meeen jeg har trua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #1052 Del Skrevet 23. juli 2014 Ja, jeg vet. Lurte på om det kanskje var i forbindelse med SA, "såret" eller noe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juli 2014 #1053 Del Skrevet 23. juli 2014 Ja, jeg vet. Lurte på om det kanskje var i forbindelse med SA, "såret" eller noe kanskje? Hmm..Aner ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #1054 Del Skrevet 24. juli 2014 Kan tro jeg gleder meg til å lese igjennom denne blekka! NOT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. juli 2014 #1055 Del Skrevet 24. juli 2014 Kan tro jeg gleder meg til å lese igjennom denne blekka! NOT! Uæææ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. juli 2014 #1056 Del Skrevet 24. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #1057 Del Skrevet 24. juli 2014 6 røde pennestrøk på første side. Dette kan bli moro! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. juli 2014 #1058 Del Skrevet 24. juli 2014 Hehe, off, føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #1059 Del Skrevet 24. juli 2014 Kommet til side 71 av 184 Grammatikk og sidetall er vel sikkert omvendt proporsjonale da Mest sannsynlig gidder ingen lese forbi sammendraget uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. juli 2014 Forfatter #1060 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg fikk tatt graviditetstest til morgenen i dag (4 dpo) for å sjekke at den var negativ, og det var den! Greit å ha en referanse hvis jeg begynner å lure på om det er rester av hcg som henger igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå