Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så vaaarmt :daane: 29 grader både ute og inne allerede, så i dag blir det mye iskaffe/iste ;)

Jeg har fått graviditetstestene i posten nå, så jeg får huske å teste i morgen tidlig. Forhåpentligvis eneste gang jeg håper på negativt resultat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt varmt her også!! :) Men vi må vel bare nyte det! :)

Krysser fingre for at den er blitt negativ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjøpt med den siste bordvifta de hadde igjen på elkjøp i dag, håper at det gjør det litt mer svalt rundt leggetid. Middagen er utsatt til 20-tiden, orker ikke tanken på varm mat nå. Jeg smelter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er iste og farris redningen! Skikkelig sydentemperatur her på østlandet nå :sol: glad jeg har ferie om dagen, for jeg orker ikke å legge meg før rundt 12-1 tiden. Da er det hvertfall bittelitt kjøligere på soverommet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med graviditetstest (øverst) og EL-test (begge fra ebay) nå nettopp. Ser ut til at graviditetstesten er positiv, men på EL-testen kan man ikke se strek nr 2... Kanskje det bare er en skyggestrek på den øverste? :klo:

post-63301-0-97229900-1404926846_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke noen strek på hcg-testen? :klo:

Nei, bildet ble visst ikke så bra. Det er et lite område som er mørkere. Tar ny test i morgen tidlig, men det var greit å se at EL-testen var negativ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var jo ganske negativ, så det tyder jo på at du er på rett vei hva hcg angår. :) Når man har mye hcg i urin så blir jo EL-test overpositiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var jo ganske negativ, så det tyder jo på at du er på rett vei hva hcg angår. :) Når man har mye hcg i urin så blir jo EL-test overpositiv..

Ja, så nå kan jeg stole på at EL-test påviser EL og ikke slår ut på forrige graviditet ;)

M er igang med middagen. Det blir lettvinte hamburgere her i dag, med masse BBQ-saus :sikle:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som skyggestrek. Jeg har også fått sånne G-tester uten at jeg har vært gravid! Rart å si det, men gratulerer med negativ test! Nå er du sikker på track igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en svak rosa strek på testen til morgenen i dag etter at den hadde ligget i 10-15 minutter. Jeg gadd selvsagt ikke stå og se på den i mer enn 2 minutter, og da var det ingen strek.. Det er uansett lenge til jeg skal teste for en ny graviditet, så da tipper jeg de siste hCG-restene er borte innen da ;)

Visdomstanna mi begynner å verke igjen. Hadde jo en omgang i slutten av mai/starten av juni, men da gikk smertene og hovenheten i kinnet over etterhvert. Satser på at det samme skjer nå også. Visdomstanna er i ferd med å komme opp fra tannkjøttet, og jeg tror at smertene er pga tannkjøtt som er litt irritert. Mye mulig at deler av kinnet blir tygget på også, det er nemlig en liten utposning på innsiden av kinnet rett ved den nye visdomstanna. Krysser fingrene for at jeg slipper unna tannlegen i denne omgangen også! Lommeboka hadde vært svært lite fornøyd med det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart å kunne si gratulerer med negativ test, men hipp hurra for syklus som ser normal ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om syklusen er normal enda. Har ikke noe tegn til EL enda, så vi får vente og se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....og nå kjenner jeg at det skjer ett eller annet i eggstokk-området. Litt stikninger på gang ;) *krysse fingrene*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går egentlig helt fint. Har kommet over være-irritert-på-samboer-og-hate-barnetøy-i-butikkene ;) Ludospillinga er igang igjen også, men jeg vet ikke om jeg skal skylde på SA eller valp for at det har vært litt tørke i det siste :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at det kommer til å være en liten spire i magen din i slutten av denne syklusen :)

Har det vært greit å ha hatt en valp som har fylt de siste ukene eller? Vil tro at det er nok å gjøre med en liten firbeint en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en stor trøst med vår lille valp ja. Man må jo passe på hele tiden, ut og tisse hele tiden og forhindre tygging på sofa. Vil ikke tilbake på kontoret på mandag, men nå er mine 3 uker med ferie brukt opp :sukk: Det ser ut til at jeg blir stuck med han irriterende kollegaen (alene), så jeg skal prøve å komme på jobb kl 7 så jeg kan dra kl 15. Han har det nemlig med å komme slentrende kl 9-10, så her skal jeg slippe unna med færrest antall timer sammen :P:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...