Nautika Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #761 Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg drikker kaffe for koffeinets skyld, så det er ingen vits å drikke koffeinfri kaffe Korsryggen verker litt i dag også, men ikke så mye som på søndag. Tar meg noen minutter på senga på hvilerommet, det var en kollega som snakket en del i telefon, så da fikk ikke jeg gjort så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. juni 2014 #762 Del Skrevet 10. juni 2014 Hihi, da så Bra korsryggen er litt bedre da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #763 Del Skrevet 10. juni 2014 Vi får se etter arbeidsdagen nå. Kan være å sitte stille tar knekken på ryggen i lengden. Det murrer godt i musklene jeg jeg ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #764 Del Skrevet 11. juni 2014 I dag trodde jeg at det skulle gå galt på togturen inn til Oslo. Hadde bare 3 ritz igjen, så disse ble rasjonert på veien Fikk kjøpt mer kjeks på butikken, så forhåpentligvis går det greit resten av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. juni 2014 #765 Del Skrevet 11. juni 2014 Godt du berget! Uff, misunner deg ikke tog og morgenkvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #766 Del Skrevet 11. juni 2014 Haha, jeg så for meg scenario med at jeg måtte hoppe av på en tilfeldig stasjon og spy mens alle på hele toget så på. Eller at jeg akkurat klarte å holde meg til Oslo S og måtte spy på plattformen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. juni 2014 #767 Del Skrevet 11. juni 2014 Det er ikke gøy, jeg gjorde det i forrige svangerskap, bortsett fra at jeg satt på bussen Så, du har min fulle medfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #768 Del Skrevet 11. juni 2014 Tiden frem til ferie kan ikke gå fort nok nå. Jeg hadde håpet på at kvalmen ikke begynte før jeg fikk ferie Neste fredag skal jeg på møte med en kunde kl 9, så jeg håper ikke uggenheten utvikler seg noe mer nå altså... Jeg fikk beskjed av prosjektlederen at jeg måtte ferdigstille en rapport i dag. Funker veldig bra med en hjerne som ikke henger helt med, kjenner jeg... Jaja, får håpe kunden blir noenlunde fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. juni 2014 #769 Del Skrevet 11. juni 2014 Huff, en ting er nå i slutten av svangerskapet hvor man er stor og har diverse vondter, men første trimester hvor man er trøtt, kvalm, uggen og ukonsentrert er jammen ikke noe å kimse av det heller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #770 Del Skrevet 12. juni 2014 6 uker Den voldsomme trøttheten har jeg heldigvis ikke kjent så mye til de siste dagene, men nå føler jeg på meg at kvalmen er i anmarsj... Jeg som aldri spiser kveldsmat må stappe i meg en knekkebrød på kvelden for å holde uggenheten unna. I går fungerte jeg omtrent ikke på jobb før kl 10, kjenner hele tiden på kvalmen og tusler frem og tilbake til doen.. Vi hadde en liten prat om navn i går. M var jo så oppsatt på at hvis det ble ei jente skulle hun hete xxx (3 bokstaver). Jeg er ikke sånn voldsom fan av navnet, og når mitt etternavn som vi skal bruke er såpass kort som det er (3 bokstaver det også) så er det litt greit at fornavnet er av en viss lengde. I så fall må det inn et mellomnavn der, de to navnene rimer nemlig, så må ha noe som bryter rimet . Jeg fikk plantet noen andre navn i hjernen hans i går, så kanskje det blir et annet navn som han ønsker å gå for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 12. juni 2014 #771 Del Skrevet 12. juni 2014 Ser for meg at kidden blir hetende Mia Lia! (Eneste korte navnet jeg kom på i farta!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #772 Del Skrevet 12. juni 2014 Heldigvis ikke så ille, men du er inne på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 12. juni 2014 #773 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg liker korte navn! Men det er sikkert fordi jeg har 5 navn selv.. Og kollegaen din høres litt spesiell ut. Jeg takler ikke sånne folk. Det er så ekkelt :s Håper han gir seg ellers så gir jeg han en smekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. juni 2014 #774 Del Skrevet 12. juni 2014 Halvveis til 12 uker Dumt at du er så plaget med kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #775 Del Skrevet 12. juni 2014 I dag går det tålelig greit med kvalmen faktisk. Det går tydeligvis litt i opp og ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 12. juni 2014 #776 Del Skrevet 12. juni 2014 Du har all min sympati! Her var det første trimester som var verst - både på grunn av kvalme og trøtthet, og fordi jeg liksom måtte late som ingen ting hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #777 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg gleder meg til jeg får ferie, og når jeg er ferdig med ferien er det nesten ingen andre her, og da er det plutselig bare et par uker til jeg når den magiske grensa Under 7 arbeidsdager igjen før ferie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #778 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Herlighet så lettrørt jeg skulle være i dag da... Har sikkert vært rørt til tårer rundt 10 ganger hittil i dag. Nyheter i nettavis, prosjektleder som ikke kan lese igjennom rapporten før den skulle sendes til kunden og folk som låner bort hus og hytte til vanskeligstilte... Edit: og nå ble jeg rørt når jeg leste gjennom denne posten og alle tingene jeg hadde blitt rørt av.. Endret 12. juni 2014 av Nautika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. juni 2014 #779 Del Skrevet 12. juni 2014 Haha, signerer den altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juni 2014 #780 Del Skrevet 12. juni 2014 Hehe, så søtt Kan ikke huske at jeg var så veldig lettrørt da jeg gikk med O. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå