Nautika Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #741 Del Skrevet 6. juni 2014 Kan det stemme da? Mener ganske så sikkert hjertet begynner å slå 5+4 Må i så fall være en ny oppdagelse for d er t var 5+4 da jeg gikk med O Det står så på appen altså Skal kanskje ikke stole 100% på den. Jeg trodde også at det var nærmere 6 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 6. juni 2014 #742 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg tror det er litt til og fra hvilken dag, men det er i uke 5 Jeg fikk i hvertfall varsel om det i Pregnancy++appen forrige uke (den skjønner ikke at når jeg legger inn miscarriage som symptom at jeg ikke er gravid mer ). Men denne uka skjer det mye uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #743 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg trodde det hadde gått ubemerket hen at jeg stod over alkoholen i går, men så presterte kollegaen uten sosiale antenner å si "Det ble jo ikke noe pils på deg i går, Nautika, du drakk jo bare eplemost hele kvelden." Og dette sier han foran alle på divisjonen, mens vi har kake-fredag Jeg er så lei av han karen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 6. juni 2014 #744 Del Skrevet 6. juni 2014 Herregud, så dårlig gjort. Selv om han har sine mistanker kan han vel holde kjeft om det..Dust.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #745 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Jeg prøvde å le det bort med "ja, det er vel lov det" Fy faen, at en person kan forsure hele miljøet på avdelingen såpass mye hadde jeg ikke trodd. Jeg lengter tilbake til at han var dødssyk og sykemeldt og heldigvis vet jeg at jeg ikke er den eneste... Endret 6. juni 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 6. juni 2014 #746 Del Skrevet 6. juni 2014 Å fyttikatta! Kjenner jeg fyrer meg opp over sånne folk altså... Snakker om å ha innover-antenner!! Men nå er det uansett helg. Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #747 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, jeg får 3 dager på å roe ned sinnet før jeg må takle han typen igjen. M kalte det han gjorde i dag som på grensa til trakassering, men jeg tror han prøvde å være vittig/virke interessant. Han pleier alltid å styre alle samtaler inn på han selv, noe han vet, noe bestemora/ fetteren/ kona/ tidligere kollega har opplevd osv. Slitsom type å snakke med generelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #748 Del Skrevet 8. juni 2014 Deilig med helg! I går var første dagen jeg har tatt meg tid til å sove på dagtid. 2 timer på sofaen ble det, før M vekket meg fordi jeg ikke kunne sove bort hele dagen. Da var jeg passe grumpy altså I dag har vi vært ute på tur, ca 5 km totalt rundt et tjern rett borti her. Veldig fin tur, så det blir nok flere turer i området der når vi får en firbent en om et par uker Jeg fikk de "fotsengene" mine her om dagen, så jeg driver med tilvenning av dem nå. Er litt vondt i begynnelsen, men jeg håper det går over etterhvert. Det er tross alt bedre å kunne gå med litt ubehag enn å ikke kunne gå pga betennelse Merker også en del i korsryggen for tida. Før har jeg hatt mensmurringer der, men i går og i dag kjennes det mer ut som nervesmerter. Ikke noe godt egentlig, så jeg håper det går fort over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #749 Del Skrevet 8. juni 2014 Korsryggen tar knekken på meg altså. Smertene stråler ut mot hoftene og ned mot rumpa hver gang jeg rører på meg Håper det hjelper med en dag på sofaen i morgen, det er jo bare 2 uker til jeg skal ha ferie, håper jeg holder ut til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. juni 2014 #750 Del Skrevet 8. juni 2014 Off, vet ikke om det går an så tidlig, men du har ikke påbegynnende bekkenløsning da? :/ Hormonene for å løsne ligamentene har jo kommet i gang, så er vel mulig? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #751 Del Skrevet 8. juni 2014 Har googlet meg til at det er mulig å få det så tidlig ja En annen mulighet er at korsryggen ikke er helt fornøyd med at jeg har begynt med de innleggssålene fra ortopeden. Får google og se om det er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. juni 2014 #752 Del Skrevet 8. juni 2014 Hehe, vi satser vel på at det er innleggssålene? Litt vel tidlig å plages med bekkenet syns jeg (på dine vegne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. juni 2014 #753 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg ble øm i ryggen av innleggssåler, om det er noen trøst Håper du slipper unna bekkenløsning, om ikke annet så en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #754 Del Skrevet 8. juni 2014 Krysser fingrene for at det er innleggssålene, men jeg har mine tvil Jeg får la være å bruke de i morgen, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. juni 2014 #755 Del Skrevet 8. juni 2014 Uff da, får håpe det ikke er bekkenløsning på gang, ja! Veldig kjedelilg å få såpass tidlig, tross alt. Kjedelig uansett så klart, men du skjønner vel hva jeg mener. Har du ellers noen symptomer? Husker ikke om du har sagt du plages med kvalme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #756 Del Skrevet 8. juni 2014 Hadde noen dager der jeg var litt uvel, men hvis jeg spiser frokost ganske kjapt på morgenen klarer jeg å holde kvalmen unna. Ellers er det litt ømme brystvorter som er symptom nå, mensmurringer har jeg ikke hatt på noen dager nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 9. juni 2014 #757 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvordan har ryggen vært i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #758 Del Skrevet 9. juni 2014 Den har vært litt bedre, men jeg kjenner det jo.. Tenker jeg tar en dag uten innleggssåler i morgen og ser hvordan det blir da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #759 Del Skrevet 10. juni 2014 Opp og hopp! Kun 9 arbeidsdager før ferie! Nyter en av mine to kopper kaffe i dag. Det er vanskelig å holde seg innenfor de to koppene altså... ....Ehhh, ser ut til at kaffen smaker tran i dag, da blir det vel enklere å holde seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. juni 2014 #760 Del Skrevet 10. juni 2014 Hihi, da er det vel greit å styre unna ja Har du prøvd koffeinfri kaffe da? Så får du drikke maaasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå