Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nedtur! Yoghurten som jeg kjøpte på vei til jobb hadde ødelagt emballasje :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senga på hvilerommet på jobb er altfor god :sofa: Får dårlig samvittighet her jeg ligger, men kanskje jeg får litt mer energi til å være litt mer effektiv med arbeidsoppgavene mine. Typisk at den uka jeg er stuptrøtt skal en viktig rapport som jeg er med på leveres....

Skrevet

Enn å ha eget hvilerom på jobb! :hakeslepp: Så deilig!

Skrevet (endret)

Ja, det er ganske deilig. Var deilig i dag når jeg er trøtt og lydsensitiv og alle rundt meg skulle snakke i telefonen...

Endret av Nautika
Skrevet

Nautika, jeg er så nysgjerrig på hvem du er! Akershus sier du? I live there! Please spoil some more ;)

Skrevet

Haha! Akershus er (heldigvis?) stort ;) Tror du bor på andre siden av Oslo enn det jeg gjør ;)

Skrevet

Jeg har nesten ikke vært uggen i dag, og det er 50 dager til jeg er 12+0 :strix:

• Liker 1
Skrevet

Haha! Akershus er (heldigvis?) stort ;) Tror du bor på andre siden av Oslo enn det jeg gjør ;)

Det må bety at du bor på Lillestrøm-siden? ;)

Skrevet

5 uker i dag! :strix::bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Jippii :D

• Liker 1
Skrevet

Første gang jeg er innom dagboka di, må jo legge igjen en hilsen så jeg kan følge med videre :)

Gratulerer med 5 uker :strix: - helt likt som meg! :)

• Liker 1
Skrevet

Yay, 5 uker!!

Skrevet

Jippi!

Jeg overlevde avdelingens sommeravslutning sammen med alle mannfolka uten at de spurte hvorfor jeg ikke drakk alkohol :hoppe: Jeg var eneste kvinnfolk i dag, så det ble litt mye mannfolksnakk

• Liker 1
Gjest Nesevisa
Skrevet

Flaks! Mannfolka har ikke antenner for sånt vet du ;)

Husker jeg spurte mannen om en av kvinnene påavdelingen hans på jobb var gravid, for jeg hadde hørt noen rykter. Manmen bare "hmmm...tja..."

En måned senere fødte hun :P

• Liker 1
Skrevet

Flaks! Mannfolka har ikke antenner for sånt vet du ;)

Husker jeg spurte mannen om en av kvinnene påavdelingen hans på jobb var gravid, for jeg hadde hørt noen rykter. Manmen bare "hmmm...tja..."

En måned senere fødte hun :P

Hah, det skal jeg huske på neste gang jeg tenker at dette skjørtet får rumpa mi til å se stor ut, eller tilsvarende tøys. Legger de ikke merke til en åtte måneders gravidmage, legger de neppe merke til så mye annet heller! :fnise:

Vel overstått jobbfest, og grattis med fem uker... og en dag! :bolledeig:

Skrevet

5+1, og i følge app en fra babyverden begynner hjertet å slå i dag! :hjerte:

Jeg gleder meg til langhelg, i går fikk jeg jo ikke lagt meg tidlig nok, og på onsdag fikk vi besøk av mine foreldre på kvelden. Gleder meg til å sove så lenge jeg ønsker og når jeg ønsker :nigo:

Nå er det bare 2 uker til vi får det firbente familiemedlemmet i hus også (og 2 uker til ferie!) Jippi! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Kan det stemme da? Mener ganske så sikkert hjertet begynner å slå 5+4 :klo: Må i så fall være en ny oppdagelse for d er t var 5+4 da jeg gikk med O :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...