Nautika Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #281 Del Skrevet 12. juni 2013 *kjappe seg å skrive konklusjon når motivasjonen er på topp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 12. juni 2013 #282 Del Skrevet 12. juni 2013 Hurra for motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #283 Del Skrevet 12. juni 2013 Det var jammen godt at jeg fikk utnyttet de dyrebare, effektive minuttene før lunsj altså Etter lunsj; not so good Fikk gjort "ferdig" en slags konklusjon før lunsj da, tenk at det jeg har motet meg opp til i mange dager ikke skulle ta mer enn en time å få ned på papiret Jeg får finne meg noe småplukk på oppgaven som jeg får gjøre nå som motivasjonen skranter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 12. juni 2013 #284 Del Skrevet 12. juni 2013 I sånne tilfeller er jeg fan av å se på layout Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #285 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg tenkte jeg skulle sette meg ned med "definisjoner og ordforklaringer" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 12. juni 2013 #286 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg sitter og flikker på diskusjonen. Tror jeg skal levere i morgen. Iiiik, det kiler i magen ved tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #287 Del Skrevet 12. juni 2013 Ja, jeg tror det blir skikkelig antiklimaks når man leverer, gleder meg! Du får ha lykke til i innspurten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 12. juni 2013 #288 Del Skrevet 12. juni 2013 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #289 Del Skrevet 13. juni 2013 Enda en dag på lesesalen! Ble en litt sen morgen i dag, klarte ikke å sove i går kveld pga det var så lyst En uke til planlagt innlevering i dag Holder på med finpuss på metodekapittelet. Litt vanskelig å veie for og imot for metoden når oppgaven min er soleklar kvalitativ Måtte få slengt på litt litteraturhenvisninger også, da jeg skrev kapittelet hadde jeg lest sikkert 5 forskjellige kilder på ulike nettsider, så nå er det å lete dem opp igjen I dag er jeg den eneste studenten på hele huset. Stille og rart i gangene, men det er syyyykt digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #290 Del Skrevet 14. juni 2013 Lunsj! Kirsebær-te, rugsprø med skivet bacon-ost og gifflar til dessert Denne masteroppgaven går temmelig hardt utover midjemålet mitt merker jeg. Sukker og koffein brukes som prestasjonsfremmende midler, så i sommer blir det sukker-kutt og trening som må til Den tid, den sorg Har fått begynt såvidt på sammendraget i dag, har planer om å fullføre det i løpet av dagen. Har skrevet oppgaven på norsk, så da må sammendraget skrives på engelsk også. Gruer meg til det egentlig Engelsken går så fort i glemmeboka når man ikke bruker den på en stund, og nå må jeg sikkert slå opp haugevis med fagord som ikke står i noen ordbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 14. juni 2013 #291 Del Skrevet 14. juni 2013 Hehe, jeg hadde motsatt problem! Jeg skrev oppgaven på engelsk, så da jeg skulle skrive sammendraget syntes jeg det så ut som jeg hadde kjørt det gjennom Google translate... Den lunsjen din hørtes awesome ut, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #292 Del Skrevet 15. juni 2013 Da var man på lesesalen igjen da! Er ett eller annet rart med foten min i dag. Har merket de siste dagene at det har vært vondt når jeg har strekt ut foten som om jeg står på tå, men i dag så murrer det rundt ankelleddet.. Rare greier altså. Prøver å kjenne utenpå om det er noe forskjell mellom føttene, men jeg klarer ikke skjelne noen forskjell. Jeg krysser fingrene for at det går over av seg selv ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #293 Del Skrevet 16. juni 2013 Norwenglish for alle penga på sammendraget her i dag! Jeg er så glad for at jeg kan skrive masteren på norsk altså Skal sitte her 20 min til, så skal jeg ned til byen for å spise middag ute med noen i jentegjengen. Blir mest sannsynlig siste middagen mens vi alle bor i samme by, vi er alle 4 ferdig med utdannelsen nå, så nå er det ei som blir igjen her oppe, mens vi andre trekker litt sørover... Vi har allerede planlagt at alle skal komme på besøk til meg i sommer da, så det blir jo bare 3 uker til vi sees igjen Jeg får hente inspirasjon fra Petter Solberg så jeg får skrevet litt mer før jeg må gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 17. juni 2013 #294 Del Skrevet 17. juni 2013 Godt å se at vi er flere som er sent ute med innleveringen! Og ja, det er litt antilklimaksfølelse:p Sitter bare å stresser over ting jeg burde skrevet annerledes osv. Uff, jaja, jeg har fått jobb så slik sett er det vel kanskje ikke død og liv uansett? Men likevel.. Lykke til med aller siste innspurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #295 Del Skrevet 17. juni 2013 Takk for det! Har fått oversatt det meste av sammendraget nå, takk gud (eller goodle) for Google translate I går var det superhyggelig å spise middag med jentene, siden jeg begynner å føle at jeg klarer å bli ferdig med masteroppgaven i tide klarte jeg å fryde meg over at vi alle fire er siv.ing (eller jeg blir det denne uka). Fikk servert hår i maten min, så jeg fikk ny rett på husets regning. Passet bra for en studentlommebok det Vi fikk solgt/gitt bort litt diverse i går også, to ovner og en tv. Så hvis noen trenger et skrivebord eller kjøkkenbord så er det bare å skrike ut Det er jammen kjekt å ha jobb ja, Lillesiren. Så lenge man står så kan de jo faktisk ikke sparke deg på grunnlag av karakteren på masteroppgaven. Jeg satser på å være i det samme firmaet lenge sånn at karakteren på masteroppgaven blir overskygget av mine prestasjoner på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #296 Del Skrevet 17. juni 2013 Sitter og digger til denne sangen hvis det begynner å bli kjipt på lesesalen. Den er så sykt catchy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #297 Del Skrevet 18. juni 2013 2 dager til planlagt innlevering! Driver med småfiksing på teorikapittelet mitt nå. Har fått på plass alle delene av oppgaven nå, så fremover er det forbedring som gjenstår Har hatt en litt lat morgen i dag, vekkerklokka ringt 6.30, jeg sovnet igjen, M dultet borti meg når klokka begynte å nærme seg 8. Egentlig først siste timen at jeg har fått gjort noe nyttig Ser ut som det kanskje ordner seg med flyttinga også, begge søsknene mine kommer opp med tilhenger siste helga i juni, så da burde vi få med alt på en helg En av dem skal flytte til Trondheim, så da får vi slått sammen flyttelassene Fredag reiser vi nedover med vår bil med første lasset, planlegger å være noen dager på østlandet, kanskje få oljet parketten før vi kommer med alle møblene. Sånne ting man ikke tenker på at må gjøres når man leier Blir kanskje en tur innom IKEA også, for å kjøpe garderobeskap og diverse annet. Hvitevarene må vel også monteres, må sage hull til platetoppen, omhengsle kjøleskapet og koble opp oppvaskmaskinen. Skulle kjent en snekker og en rørlegger merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 18. juni 2013 #298 Del Skrevet 18. juni 2013 Oi, ikke lenge igjen! Lykke til med siste innspurt! Høres ut som du ligger greit an, spesielt når du tok deg tid til en lat morgen. Så flott! Olje parketten?! Må man virkelig tenke på alle disse tingene? Rimelig stress å flytte til ny leieleilighet også, fant jeg ut. Vi er ferdige med å vaske ut og kjøre siste lasset NÅ. Men det er koselig å pusle rundt og gjøre det fint rundt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #299 Del Skrevet 19. juni 2013 I dag klarte jeg å glemme utskriften av oppgaven som både M og jeg hadde korrekturlest hjemme, jeg kom på det i det øyeblikket jeg hoppet av bussen på Gløshaugen. Da ble det busstur hjem igjen da, med et lite pitstop på butikken der jeg rasket med meg en milkshake Laktoseintoleranse, vik fra meg! Blir sittende hjemme i dag ja, forhåpentligvis ikke så mye på skåla som milkshaken skulle tilsi Ellers går det i litt pakking her på kveldstid. Er så vanskelig å pakke når man fremdeles bor på stedet. I går fikk jeg pakket ned en stoooor trillebag med klær. Fikk rasket sammen en pose som skal til fretex også. Man får ryddet litt når man flytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 19. juni 2013 #300 Del Skrevet 19. juni 2013 Innlevering i morgen? Masse lykke til med finpussinga! Det er litt skummelt å "trykke på knappen", men det er ikke så verst når adrenalinkicket har lagt seg og du kan begynne å nyte friheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå