Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi sitter nå og venter på flyet vårt sørover. Det er jo alltid slitsomt å være på besøk hos svigers, men siden sist er det nå mulig å sove i annekset på hytta, og da blir det litt bedre. Største nyheten i den lille bygda i helga var at et par der begge er alkoholikere ble begge tatt for fyllekjøring. De kom ramlende inn i butikken mens det tilfeldigvis var politi i sivil på besøk :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velfortjent ja! Tok bilen til butikken 100m unna, må støttes opp trappa til butikken, blir tatt for fyllekjøring, ringer kona for at hun skal komme og hente bilen, hun er like snydens og blir også tatt for fyllekjøring :hoho: Det er greit at det var noen utenforstående som tok dem, hadde ikke vært så populært i bygda hvis noen hadde tysta på dem.

Nå er jeg tilbake på jobb, brukte 40 min ekstra pga kø i dag :sukk: dette blir en lang dag :gjespe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mye mandag.. :Gjesp: Det hjelper ikke at jeg har veldig lite å gjøre for tiden, de oppgavene jeg kan bedrive tiden med er temmelig kjedelige :ler: Må vel være her til halv fem hvis jeg ikke skal skrive noen timer på flex også :sukk:

Valpekurs i kveld da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel fortelle litt mer fra helga (lite å gjøre på jobb)

Jeg må være ærlig å si at jeg ikke akkurat gleder meg til å besøke svigers, de er så motsatt av meg som det går an å bli. Høyrøstet, høyre-vridd og livsmotto: det e heilt førferdele..

Jeg har vært litt trist i helga, da vi planla turen i begynnelsen av sommeren var det tenkt at vi skulle dele den gledelige nyheten med dem, men nå måtte i stedet M si fra til svigermor at hun måtte holde opp med masinga på barnebarn :sjenert:

Svigerfar er en annen historie: det er jammen lurt å gire opp en forholdsvis rolig valp på begynnelsen av en lang biltur :rolleyes: Det er jo greit for han som sitter i forsetet å bare snu ryggen til når han er ferdig, mens jeg måtte prøve å roe ned en piraya-valp :sukk:

Vi fikk nå ihvertfall en fin fjelltur på lørdag, og nå har vi unnagjort årets pliktbesøk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også. :)

Skjønner det føles sårt å ikke kunne dele den nyheten. Men så fort gravid som du ble sist, så tar det sikkert ikke så lang tid denne gangen heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for at jeg ikke er en sånn som blir fort gravid første gang og så klarer man ikke bli gravid igjen :sjenert:

Jeg kjenner såvidt litt murring i eggstokken i dag (cd10), så jeg tror EL er i rute ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser fingrene for at jeg ikke er en sånn som blir fort gravid første gang og så klarer man ikke bli gravid igjen :sjenert:

Jeg kjenner såvidt litt murring i eggstokken i dag (cd10), så jeg tror EL er i rute ihvertfall ;)

Det tror jeg ikke! :) har på følelsen av at du blir gravid igjen innen oktober! (Om ikke allerede nå) Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Hvorfor legger jeg meg aldri tidlig nok?! Ble holdt våken av tordenvær i natt også, så det ble ikke så god kvalitet på søvnen heller. Har allerede vært en time på jobb, så det betyr at det bare er 7 timer igjen *prøve å være optimistisk* Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis syklusen min er flink denne gang forventer jeg EL-slim i dag eller i morgen, det kommer 3-4 dager før EL har jeg funnet ut.

Vi skal på fjellet til helga, så da blir det mest sannsynlig ikke mulig å teste etter EL (utedo, så frister ikke å ta med tisseglass dit).

Får nesten bare stole på at det er i rute ;) Blir kanskje testing i dag og i morgen for å se om det nærmer seg ihvertfall ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt i eggstokkene på begge sider i dag. Tipper EL kommer om 4 dager, muligens enda senere. Har jo ikke helt oversikt over syklusen, i mai, da jeg ble gravid, hadde jeg EL på dag 18. Hvis det blir samme CD denne mnd er ikke det før på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg (eller det er egentlig helg, men jeg venter på at M skal hente meg på jobb). Vi skal dra oppover til hytta i dag. Tror faktisk det er første gang jeg er på hytta uten søsken og/eller foreldre :hakeslepp: Jammen på tide!

Skal besøke litt familie i helga og kanskje få tatt oss en fjelltur hvis været er fint. Også blir det vel litt :sengekos: på hytta også :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...