Nautika Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1181 Del Skrevet 6. august 2014 Siste arbeidsdag før miniferie til nord Vi skal på valpekurs i kveld, så er det bare å pakke sakene og sette seg i bilen til Gardermoen i morgen tidlig. Blir spennende å ha med valp i kabinen. Håper han klarer å roe seg så vi slipper altfor mye piping og skraping på buret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1182 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg burde ha studert "hvordan vennlig avvise kollega med munndiare" Jessda, her er en liten oppsummering av samtalen N: Hei K: Hei, du kjørte bil i dag du? N: Ja, jeg orker ikke styret med buss for tog, da er det litt bedre å kjøre bil K: Ja, buss for tog er så dårlig. Hvorfor kan de ikke stoppe på ryen eller noe så vi kan ta banen derfra. Lurer på hvorfor de må stenge hele linja, er det ikke bare der og der de holder på? N: jeg tror de holder på der og der også, og kanskje der mtp ny follobane. K: Ja, har du fått med deg diskusjonen om østre linje og påkobling til follobanen? De kan liksom ikke koble på Østre linje fordi den må krysse alle sporene, er ikke det dårlig. N: Jo, kanskje, men jeg forstår at det ikke går siden det vil gjøre at alle andre tog blir hindret K: Ja, men allikevel så er det jo fryktelig dumt. De kan jo bare koble den på lengre sør N: den må jo uansett krysse sporene lengre sør K: jo, men hvorfor har de lagt arbeidet til etter fellesferien, det er jo skikkelig dumt N: syns jeg leste om at de måtte vente til da pga de samarbeidet med Sverige med ett eller annet K: Ja, vet du at sverige og Norge er de eneste landene som har den sporbredden? Alle tog kan kjøre i Norge og Sverige, men norske tog kan ikke kjøre nedover i Europa. *bable om togbredde og høyde* Pjuh! Godt å få det ut! :P Alt dette sier han mens han henger på skilleveggen til kontorplassen min og mens jeg prøver å late som jeg har bedre ting å gjøre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. august 2014 #1183 Del Skrevet 6. august 2014 Hehe, hørtes nesten ut som om han var litt ensporet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1184 Del Skrevet 6. august 2014 Hehe, hørtes nesten ut som om han var litt ensporet... Ba-dum-tsss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. august 2014 #1185 Del Skrevet 6. august 2014 Oh my, den vitsen Teite kollega da :P Hvor i nord skulle du på ferie igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1186 Del Skrevet 6. august 2014 Det blir mellomlanding i Bodø, så flyr vi litt sørover igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. august 2014 #1187 Del Skrevet 6. august 2014 Mellomlanding i Bodø for så å fly sørover?? Høres ut som da mamma skulle til Tromsø fra Bodø, og det eneste som var ledig var ei rute med mellomlanding i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. august 2014 Forfatter #1188 Del Skrevet 6. august 2014 Mellomlanding i Bodø for så å fly sørover?? Høres ut som da mamma skulle til Tromsø fra Bodø, og det eneste som var ledig var ei rute med mellomlanding i Oslo... Kunne ha mellomlandet i Trondheim også, men det er både dyrere og tar lengre tid (med hund på slep turte vi ikke satse på 20 min mellom adkomst og ny avgang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. august 2014 #1189 Del Skrevet 6. august 2014 Også er jo Bodø bedre enn Trondheim 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 6. august 2014 #1190 Del Skrevet 6. august 2014 Også er jo Bodø bedre enn Trondheim HEY!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. august 2014 #1191 Del Skrevet 6. august 2014 Nei, haaaallo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. august 2014 #1192 Del Skrevet 6. august 2014 Også er jo Bodø bedre enn Trondheim Jepp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 6. august 2014 #1193 Del Skrevet 6. august 2014 Bodø er bedre enn Trondheim ja, definitivt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. august 2014 #1194 Del Skrevet 6. august 2014 *sørvestlending som ikke har vert noen av stedene har ikke peiling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. august 2014 #1195 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg har aldri vært i Bodø, men har bodd i Trondheim i noen år, og det er virkelig en fantastisk by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2014 #1196 Del Skrevet 7. august 2014 Jeg har aldri vært i Bodø, men har bodd i Trondheim i noen år, og det er virkelig en fantastisk by Ja, det er jo det! Er så fint der, med masse gamle bygninger, Nidaroselven osv. Trondheim ER finere enn Bodø....Men Bodø er kulere fordeom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 7. august 2014 Forfatter #1197 Del Skrevet 7. august 2014 Æ e i Bodø! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. august 2014 #1198 Del Skrevet 7. august 2014 Wohooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. august 2014 #1199 Del Skrevet 7. august 2014 Kommer du hit på te og kaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 7. august 2014 Forfatter #1200 Del Skrevet 7. august 2014 Har kjøpt kaffe og bolle på Narvesen, nå er det bare en time igjen til neste fly Bikkja oppførte seg eksemplarisk på flyet, selv om han måtte drite i sikkerhetskontrollen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå