malicious Skrevet 25. juli 2014 #1061 Del Skrevet 25. juli 2014 Yay for negativ test! Nå går det bare en vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. juli 2014 #1062 Del Skrevet 25. juli 2014 Eneste gangen jeg nok blir å si dette; hurra for negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 25. juli 2014 #1063 Del Skrevet 25. juli 2014 Merkelig det der, hvordan utfallet av en graviditetstest vil være himmel i noen tilfeller og helvete i andre! Den gangen jeg trodde jeg var gravid og det ikke hadde passet så bra, gud hvor lykkelig jeg var over en negativ test da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. juli 2014 Forfatter #1064 Del Skrevet 25. juli 2014 Hehe, neste gang krysser jeg fingrene for positiv Nå har jeg kommet igjennom hele blekka med rødpennen. Skal bare korrigere for side 87-184 i word-dokumentet, så tror jeg at jeg sier meg ferdig med oversettelsen. Det tok bare to uker med særdeles ineffektiv jobbing Jaja, snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juli 2014 #1065 Del Skrevet 25. juli 2014 Hehe, neste gang krysser jeg fingrene for positiv Nå har jeg kommet igjennom hele blekka med rødpennen. Skal bare korrigere for side 87-184 i word-dokumentet, så tror jeg at jeg sier meg ferdig med oversettelsen. Det tok bare to uker med særdeles ineffektiv jobbing Jaja, snart helg Høres sååå tørt ut Flink er du! Supert med negativ test. Satser på positiv om 10 dager eller før nå! Jeg har trua på at det går fort for dere. Om det ikke skulle gå denne måneden, så i alle fall neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. juli 2014 #1066 Del Skrevet 25. juli 2014 Hehe, neste gang krysser jeg fingrene for positiv Nå har jeg kommet igjennom hele blekka med rødpennen. Skal bare korrigere for side 87-184 i word-dokumentet, så tror jeg at jeg sier meg ferdig med oversettelsen. Det tok bare to uker med særdeles ineffektiv jobbing Jaja, snart helg Ååh! Hvor har du funnet motivasjon til alt det der? Du er flink! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. juli 2014 Forfatter #1067 Del Skrevet 25. juli 2014 Ååh! Hvor har du funnet motivasjon til alt det der? Du er flink! :D Jeg tror jeg fant det nedi boksen med sjokoladenøtter og orientalsk blanding. Legg på et par kopper med kruttsterk kaffe og litt mumsing av ricola-pulver så blir det så bra atte Jeg er ferdig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. juli 2014 #1068 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg tror jeg fant det nedi boksen med sjokoladenøtter og orientalsk blanding. Legg på et par kopper med kruttsterk kaffe og litt mumsing av ricola-pulver så blir det så bra atte Jeg er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 25. juli 2014 #1069 Del Skrevet 25. juli 2014 Nå kan du ta helg med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. juli 2014 #1070 Del Skrevet 26. juli 2014 Godt å ha blitt ferdig før helgen, tenker jeg! God helg til to- og firbeinte hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. juli 2014 #1071 Del Skrevet 26. juli 2014 Woohooo, ferdiig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #1072 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg har hatt en veldig fin helg sammen med jentegjengen fra NTNU Vi besøkte ei som akkurat har flyttet inn i ny leilighet, og vi fikk sett film, spilt brettspill, shoppet og grillet Veldig koselig! I dag er jeg 6 dpo også, så det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 27. juli 2014 #1073 Del Skrevet 27. juli 2014 Det hørtes kos ut Hvor tidlig tenker du å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. juli 2014 #1074 Del Skrevet 27. juli 2014 Snart tid for testing da!! Herlig med venninnehelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #1075 Del Skrevet 27. juli 2014 Det høres rart ut, men jeg har ikke noen god følelse for denne pp, men det kan jo endre seg. Forrige gang hadde jeg festesmerter, så jeg går og venter på det nå også. Får se hvor lenge jeg klarer å vente med å teste. Kanskje det blir neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 27. juli 2014 #1076 Del Skrevet 27. juli 2014 Følger spent med og krysser fingrene! Måtte det bli to blå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #1077 Del Skrevet 28. juli 2014 Ja, det håper jeg også på! *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. juli 2014 #1078 Del Skrevet 28. juli 2014 Koselig med gjenforeningshelg Dro dere "Nu klinger det gjennom den gamle stad"? Jeg savner Trondheim og NTNU, det var tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #1079 Del Skrevet 28. juli 2014 Stikk på venstre side, men ikke så langt ut som i eggstokk-området... Kan like gjerne være magen som livmoren altså. Greit å skrive ned til en eventuell neste pp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. juli 2014 #1080 Del Skrevet 28. juli 2014 Stikk på venstre side, men ikke så langt ut som i eggstokk-området... Kan like gjerne være magen som livmoren altså. Greit å skrive ned til en eventuell neste pp Denne perioden hvor du blir gravid, mener du? HAR TRUA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå