Hvitløk Skrevet 15. juli 2014 #981 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Det er mitt mareritt også, siden det blir (mest sannsynlig) deres første barnebarn. Svigermor har til og med sagt i fullt alvor at hun kommer til å komme flyttendes hitover for et års tid når vi får barn Hun bor på andre siden av landet, så vi ser henne ikke så ofte. Endret 15. juli 2014 av Hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #982 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Nei, det blir ikke aktuelt at de er her noe mer enn en ukes tid. Lurer på om vi skal gjøre det samme som naboene og innrede gjesterom i kjelleren. Greit med et par etasjer mellom soverommene Og Hvitløk: Endret 16. juli 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #983 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg må si at det er ikke bare ulemper med å ha svigerfar på besøk da. De kommer mest sannsynlig til å støpe søyler til terrassen i dag, og i morgen får de kanskje opp rammen Greit å være på jobb mens gutta jobber i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #984 Del Skrevet 16. juli 2014 Prøveprat: Fremdeles murring i eggstokk-området, det veksler mellom høyre og venstre side. Tipper de krangler om hvem som skal få lov til å slippe egg Fremdeles blanke tester og ikke noe slim... Forhåpentligvis har jeg EL den nærmeste uka, og kanskje vi slipper å spille ludo med svigerfar i rommet ved siden av hvis EL kommer etter fredag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #985 Del Skrevet 16. juli 2014 Okay, nå ble det mye innlegg her, men jeg må jo juble litt over at jeg fikk lønn i dag Det har jo vært litt trangt i økonomien siden skattepengene mine lot vente på seg og jeg ikke hadde full opptjening av feriepenger, men allikevel har jeg klart å spare over 3000 på privaten denne måneden (vi har delvis felles økonomi, så jeg hadde bare 4500 igjen etter å ha betalt inn på felleskontoen) Jeg tror jeg må ha ferie litt oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. juli 2014 #986 Del Skrevet 16. juli 2014 Herlig med lønn!! Jeg trodde jeg bare skulle få betalt for fire vakter siden jeg nettopp har begynt i nyjobben, men herlige kommunen forskuddsbetaler! Så her ble det full lønn! Veldig gledelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #987 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Ja, det kan jeg tenke meg var deilig! I fjor da jeg startet å jobbe visste jeg ikke at jeg fikk lønn i første lønnskjøring, kun 8 dager etter første arbeidsdag. Det var også en gledelig overraskelse Mye prokrastinering på jobb i dag. Gørrkjedelig arbeidsoppgave, så da kan de ikke forvente annet Oversetter en teknisk rapport til engelsk, jeg mater den først inn i Google translate så får jeg flikke på språket etterpå... Og jeg som ikke har skrevet noe særlig engelsk siden videregående Endret 16. juli 2014 av Nautika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #988 Del Skrevet 16. juli 2014 Det var en svak strek på EL-testen i dag, det er en forbedring siden i går da jeg måtte legge godviljen til for å se noe som helst Something's up 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. juli 2014 #989 Del Skrevet 16. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 16. juli 2014 #990 Del Skrevet 16. juli 2014 Wohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. juli 2014 #991 Del Skrevet 16. juli 2014 Kom igjen eggstokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 16. juli 2014 #992 Del Skrevet 16. juli 2014 yeeeeey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. juli 2014 #993 Del Skrevet 16. juli 2014 Come on EL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #994 Del Skrevet 17. juli 2014 Haha, jeg roter litt i veska mi mens jeg står og venter på toget, og der finner jeg et halvspist tyggebein. Bikkja synes tydeligvis at veska mi er et bra gjemmested 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 17. juli 2014 #995 Del Skrevet 17. juli 2014 Åh, valpestreker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. juli 2014 #996 Del Skrevet 17. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #997 Del Skrevet 17. juli 2014 EL-slim Jeg kommer nok ikke unna å uten svigerfar i hus. Tør ikke utsette det til i morgen. M får vekke meg når han legger seg i kveld, eller så får han bli vekket halv seks i morgen tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #998 Del Skrevet 17. juli 2014 Ser nå at jeg i mai hadde slim 4 dager før EL, så da venter jeg med til i morgen Hvis da ikke EL-test er positiv i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2014 #999 Del Skrevet 17. juli 2014 Ja du må jo teste, for sikkerhets skyld Jeg har virkelig trua på at dette går deres vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #1000 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er mye mulig det tar lengre tid enn sist, men jeg håper at det ikke tar altfor lang tid. Jeg prøver å undertrykke forhåpningene Nå er det bare en drøy time igjen på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå