Gjest Tekola Skrevet 25. mai 2014 #661 Del Skrevet 25. mai 2014 Ik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 25. mai 2014 #662 Del Skrevet 25. mai 2014 Hurra! Her er det streker i fleng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #663 Del Skrevet 25. mai 2014 At det skulle ta så kort tid hadde jeg ikke forventet altså! Jeg (og M) tør ikke helt å tro på testene i dag, og jeg har jo et lite test-arsenal å ta av, så mer testing blir det nok de nærmeste dagene. EL-termin er visst 8. februar 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 25. mai 2014 #664 Del Skrevet 25. mai 2014 Hoho! Jeg tror jeg tør å gratulere! Februarbarn er veldig fine, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #665 Del Skrevet 25. mai 2014 Du var flink til å gjette, Nesevisa. Du hadde jo tro på at det kom til å ta kort tid. Kanskje du burde begynne å ta betalt for dine synske evner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mai 2014 #666 Del Skrevet 25. mai 2014 Hurra! Gratulerer! ! Håper å kunne henge meg på om to-tre uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. mai 2014 #667 Del Skrevet 25. mai 2014 Oi, så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 25. mai 2014 #668 Del Skrevet 25. mai 2014 Nææ, så utrolig gøy! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #669 Del Skrevet 25. mai 2014 Hurra! Gratulerer! ! Håper å kunne henge meg på om to-tre uker! Det hadde vært moro, Teriyaki! Oi, så gøy!! Gøy, og litt skummelt og uvirkelig! Nææ, så utrolig gøy! Gratulerer så mye Takk! Dagen i dag blir benyttet til å tråle nettet etter info, har lastet ned noen flere graviditets-apper og greier Jammen godt det er søndag, hadde vært vanskelig å være skikkelig tilstede på jobb hvis jeg hadde fått positiv test på en arbeidsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #670 Del Skrevet 25. mai 2014 Må skrive ned de symptomene som jeg har hatt (eller som jeg tror har vært symptomer) Stikking/murring i eggstokkområdet startet rundt 6 dpo Veldig kilen når M stryker på meg (fra 6 dpo?), så det har han ikke fått lov til å gjøre I dag, 10 dpo, har jeg hatt litt mensmurringer Pupper som har blitt litt større? Vært veldig varm, jeg pleier som regel å fryse (fra 4-5 dpo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 25. mai 2014 #671 Del Skrevet 25. mai 2014 Du var flink til å gjette, Nesevisa. Du hadde jo tro på at det kom til å ta kort tid. Kanskje du burde begynne å ta betalt for dine synske evner? Haha, du er kanskje den eneste jeg har hatt rett med, da. Men følelsen var sterk Er så glad på dine vegne og kjenner nesten kilingen i magen selv! Nå blir alt annerledes... Skjønner du er glad du testet på en fridag, ja! Jeg fikk positiv test første feriedagen min, og var fortsatt forvirret da jeg kom tilbake på jobb tre uker etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #672 Del Skrevet 26. mai 2014 Dagens tester 11 dpo En som er ganske sterk, og en som man må myse på for å se strek.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 26. mai 2014 #673 Del Skrevet 26. mai 2014 Næh, så moro! Og så kjapt! Gratulerer så mye! Nå følger en herlig tid, full av spenning, glede og galskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 26. mai 2014 #674 Del Skrevet 26. mai 2014 Herlighet, gratulerer så mye, Nautika! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 26. mai 2014 #675 Del Skrevet 26. mai 2014 Jeg ser bare den ene streken (sitter på mobil), og den er fiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #676 Del Skrevet 26. mai 2014 Takktakk! Skummelt kjapt! Jeg er faktisk litt uggen i dag, kan jo godt være det er psykisk... Tror jeg må begynne å ha med meg spypose på toget fremover, just in case. Kjenner en del mensmurringer i ryggen i dag, og så har jeg vondt i korsryggen på den ene siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mai 2014 #677 Del Skrevet 26. mai 2014 Ja de murringene må du bare bli vant med. Jeg hadde murringer i ganske mange uker før de ga seg sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #678 Del Skrevet 26. mai 2014 Har ikke vært uggen etter lunsj, men nå kommer bihulebetennelsen for fullt kjenner jeg. Begynner alltid med kløe langt inni hjernen, og så begynner snørrproduksjonen for fullt. Får tårer i øynene fordi det klør sånn! Jeg skal klare halvannen time til, men særlig effektivt blir det nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #679 Del Skrevet 26. mai 2014 Sommerfest for både avdeling og hele kontoret nærmer seg. Sistnevnte tror jeg at jeg skal klare å ro meg unna, men det er verre med avdelings-festen. Der har alle sagt at det passer, så det er litt dumt å komme nå rett før og si at det ikke passer allikevel. Krysser fingrene for at det ikke er noe skummelt på menyen som gravlaks eller spekemat Jeg drakk ikke alkohol på avdelingens julebord, så jeg håper så mange som mulig husker det fremdeles, så blir det ikke så rart at jeg ikke gjør det nå heller Jeg får skylde på alkohol-allergien min. Jeg kan nemlig bli rødsmusset i kinnene og veldig varm i ansiktet hvis jeg drikker alkohol, så den unnskyldningen har jeg øvd litt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. mai 2014 #680 Del Skrevet 26. mai 2014 Åh, gratulerer igjen Nautika :D Jeg håper jeg følger etter deg i terminklubb nå <3 Kan jeg bare spørre, hvilken landsdel bor du i ? Bra du har unnskyldninga klar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå