Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Har kommet påmelding til sommerfest på jobb. Jeg er litt i villrede om jeg har lyst eller ikke. Liker ikke sånne typiske fylle-arrangementer, og nå kan det jo være jeg er gravid på tidspunktet også. Ser at den er rundt eggløsning neste måned, hvis jeg ikke blir gravid nå da ;)

Kanskje jeg bare skal finne på en god grunn til å la være? :sjenert::fnise: Får bestille weekendtur til oss akkurat den helga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testen(e) så slik ut i kveld. Nesten positiv men kanskje ikke helt? :klo:

post-63301-0-53054800-1400085047_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :blomst:

Usikker på om jeg har lagt igjen spor her tidligere, men gjør det i allefall nå. Syns den EL-testen begynner å bli positiv. Min gikk fra det der til positiv neste dag, så vil tro det kun er et par dager igjen nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Ja, det blir spennende å teste i morgen ihvertfall ;)

Skal få lurt med M på en runde i kveld hvis det viser seg at EL er i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Jeg er så trøtt for tiden, og har begynt å tenke over hvor mange timer jeg faktisk sover pr natt. Blir vel maks 7,5 timer tenker jeg, og for min del er det mindre enn det jeg pleier å sove. Det er så vanskelig å legge seg tidsnok, og klarte å sove nå når det er så lyst på kvelden. Tror vi må kjøpe inn noen gardiner i tillegg til de lystette rullegardinene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var svakere i dag, så da tror jeg at jeg har hatt eggløsning i dag. Antakelig hadde jeg drukket for mye og vært på do for få timer før til at testen ble positiv. Det er ihvertfall min teori :klo:

Uansett er aksjer lagt inn, så nå er det bare å vente :sjenert: IKM kanskje 28-29. mai? :klo: Jeg tror jeg hadde EL senere enn antatt forrige måned, så da kan det kanskje bety at lutealfasen min er kortere enn jeg tror. Tiden vil vise, og hvis den ikke viser det, betyr det at jeg er gravid :hoppe:

post-63301-0-55933700-1400168443_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde vært temmelig overraskende! Har blitt en fin bursdagsgave til M i så fall. Han tror du kan ta litt tid, og prøver å jekke ned mine forventninger hvis jeg begynner å snakke om hva som kan skje osv. ;)

Snart helg og 17.mai :hoppe: Jeg fikk laget marengsbunner til pavlova i går, så i dag skal jeg lage appelsincurd og riste hasselnøtter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasselnøtter ristet og ligger til avkjøling, og appelsincurd er lagt i plastboks for transport i morgen :hoppe::sikle: Gleder meg til kaka altså, jammen bra vi ikke er så mange, da blir det mer til meg! :fnise:

I dag fikk vi besøk av ei med en 4 uker gammel baby på jobb. Sååå søt altså, og en veldig rolig baby. Det ble spøkt med at nå ble vi unge på jobb ble fristet til å få barn også :fnise:

De skulle bare visst! :lur: Jeg fikk holde barnet en god stund, og det var noen som bemerket at det så ut som jeg trivdes veldig godt med det ;)

God 17. mai til dere som titter innom. Gratulerer med dagen (i morgen) :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Godt det ikke bare er meg som tenker sånn angående kake! Jeg tok meg selv i å være bekymret for at jeg ikke skal få med meg rester hjem i morgen :hoho:

Ååh, de er så småååå når de er fire uker! :rodmer:

Håper morgendagen blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med kake! Jeg har laget gulrotkake med friske bær, og det er seriøst den bedte gulrotkaken som finnes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! :flagg:

Her er flaggene hengt ut, jordbær skåret opp og jeg selv er nydusjet og med nylakkerte negler. Venter på at håret skal tørke så jeg kan krølle det ;) M ligger fremdeles i senga, den syvsoveren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo. Dagene snegler seg avgårde føles det ut som.. :sjenert:

Dagen i går var veldig fin, vi fikk sett barnetoget og spist nok is, grillmat og kake ;) Deilig å sitte ute i sola, selv om det var litt vind :sol:

I dag kommer ei venninne på besøk for å hjelpe til med å spise opp restene av kaka ;):sikle: Blir kanskje en tur på plantasjen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er heldig som er på 3dpo :P Jeg venter jo enda på eggløsning :fnise: Det er så mye mer avslappende å være i dpo-land enn der jeg er nå hvor jeg må passe på å finne eggløsning og ikke minst legge inn aksjer :P

Kos deg med kakespisinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns faktisk det er bedre før EL, da kan jeg jo faktisk gjøre noe, nå kan jeg bare veeeente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det er bedre før EL, da kan jeg jo faktisk gjøre noe, nå kan jeg bare veeeente ;)

Hehe, ja da har vi nok ulike preferanser sånn sett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptom? Har ihvertfall hatt noen stikninger :klo:

Haha, nå har jeg begynt å overanalysere alle rare stikninger som sikkert er helt normale :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...