Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Morsomt med grønnsakshage, da! Ser du har gulrøtter og mais, hva mer skal du ha der? Jeg ønsker meg grønnsakshage selv, i alle fall en liten krydderhage. Bor i leilighet uten hage, så drømmen må vente litt til for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir nok kanskje noen sukkererter og litt plukksalat. I tillegg har jeg noen krydderplanter som er plassert inne. Basilikum, oregano, gressløk, peppermynte og sitronmelisse. Jeg tror det har vært litt hardt for gulrøttene mine å komme ut i varmen. Det var ihvertfall ganske slapp stemning der. Jaja, de kan heldigvis sås direkte ute, så jeg kan kjøpe inn noen flere frø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har skikkelig stress-mage i dag. Oppblåst med mye smerter... Sånn går det når man sover litt lite, og spiser mer pastiller enn magen har godt av. :sukk: Kan ikke akkurat fly frem og tilbake til do for å "lufte litt" hele tiden heller... En dag som dette hadde det vært fint med hjemmekontor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig på jobb for dagen. Har levert fra meg bilen til dekkskift, så nå blir det fine dekk på bilen ;) Får trøkke i meg skvip-kaffen jeg ble tilbudt så lenge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! Vi tenkte oss en tur til Oslo i løpet av helga. Være turist i egen by, og grille i en park med litt god drikke ;) M er jo ikke fra Østlandet, så det er vel greit å bli litt bedre kjent i hovedstaden vår. Noen som har tips om must-see og noen bortgjemte skatter? Jeg er svært lite kjent i Oslo selv, selv om jeg vokste opp på det sentrale østlandsområdet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å vandre opp Akersgata, Akersveien og så opp Westye Egebergsgate... der er det en liten park på baksiden, og så kan dere ta "Kjærlighetsstien" ned mot Telthusbakken og så ende opp på en kafe på Løkka? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, Mafalda :)

Vi har fått bekreftelse fra oppdretter at vi får valp i juni! :hoppe::strix::bolledeig::hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir første hund som vi har ansvar for selv, men vi er begge oppvokst med hund. ;) Det blir spennende å få en liten krabat i huset :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har vært deilig! Vi var en tur i Oslo i går, trasket i Frognerparken og slo oss ned på en benk med noen jordbær i sola. Dro hjem og grillet i finværet. I dag har jeg vært ute på balkongen og hørt på lydbok store deler av dagen. Ble ferdig med lydboka som jeg begynte på på onsdag. Kjempedeilig å høre på når jeg sitter på toget på vei til jobb, så jeg må definitivt skaffe meg noen flere. ;)

Vi skal besøke oppdretter om 2 uker :hoppe: Da får vi nok vite litt mer om hvilken valp som kan passe til oss, når den er leveringsklar pluss masse valpekos selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi akkurat kommet inn igjen etter en fin tur i skogen på 5 km :trene: Krysser fingrene for at betennelsen i foten taklet turen bra, og hvis ikke skal jeg uansett til såletilpasning om 2 uker ;)

Jeg lærer aldri at jeg burde ha på meg olabukse i stedet for treningstights når jeg går tur i skogen. Den forb***ede myggen klarer å suge til seg blod gjennom tights-en, mens M uanfektet går ved siden av meg og ikke blir stukket :sur::fnise: Jeg må ha blod som smaker fortreffelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det motsatt. Jeg kan gå en hel dag uten å bli bitt av noe som helst, mens K er dekt av røde, hovne prikker :fnise: har hørt at det er avhengig av hvilken blodtype du har, hvor attraktiv du er for myggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Åh, det er så utrolig frustrerende å være den som smaker best for myggen! :ler:

Jeg reagerer litt på myggstikk og slikt i tillegg, så etter en "god" dag i skogen ser jeg ut som om jeg har fått byllepest :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, her har myggen knapt kommet, om i det hele tatt :fnise: De våkner vel snart til liv her også. :)

Det er så koselig med valp! :) Vi har en Rhodesian ridgeback, og det er flotte, store hunder. Men hadde vi visst at sambo skulle begynne med jakt da vi var i markedet for ny hund, så hadde vi valgt en annen rase. Balder fryser sånn så han kan ikke være med på vinterjakten. ;) Neste hund blir en Breton, men det er jo lenge til. Balder er bare 3,5 år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder :hjerte: Den forrige hunden til mamma het det, men han måtte dessverre avlives pga kronisk sykdom før han hadde rukket å bli ett år..

Jeg kjenner litt stikninger over skambeinet i dag. Kanskje TR som er på vei? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er på plass! :hoppe::bolledeig:

Det var jammen akkurat 28 dager siden jeg hadde bortfallsblødning etter p-pilla, så kroppen min har (forhåpentligvis) kommet inn i riktig syklus med en gang. Mai blir en spennende måned ;):lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...