Surriball Skrevet 26. mars 2014 #481 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg har opprettet tråd for å flyttes, men hvis du har tid er det bare å flytte meg! *lite å gjøre på jobb i dag* Flyttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. mars 2014 #482 Del Skrevet 26. mars 2014 Valp og prøving? Spennende! Herlig rase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #483 Del Skrevet 26. mars 2014 Prøverdagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #484 Del Skrevet 26. mars 2014 Valp og prøving? Spennende! Herlig rase Tekola Her skal alt komme på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. mars 2014 #485 Del Skrevet 26. mars 2014 EL-slim, økt utflod, ømme pupper, slimpropp! Sånn, nå er den offisielt en prøverdagbok Jeg vil også ha valp, men det er visst ikke aktuelt med et barn på snart ett og en til i augusy. Skjønner ikke det. Spesielt siden jeg har lyst på en søt liten New Foundlandshund eller Old English Sheepdog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #486 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) I dag har jeg faktisk hatt en hel time borte fra pulten på jobb OG det var til og med ut av bygningen! Har vært og hentet noe hos et annet firma, og så tok jeg litt bilder til en rapport som jeg skriver på Er på vei hjem nå, skal innom og hente pakke både på posten og mypack. Puter og pledd til stua, så nå blir det så fint! M skal jobbe noen timer ekstra i dag, så det er jeg som kommer først hjem for en gangs skyld Endret 26. mars 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #487 Del Skrevet 26. mars 2014 EL-slim, økt utflod, ømme pupper, slimpropp! Sånn, nå er den offisielt en prøverdagbok Jeg vil også ha valp, men det er visst ikke aktuelt med et barn på snart ett og en til i augusy. Skjønner ikke det. Spesielt siden jeg har lyst på en søt liten New Foundlandshund eller Old English Sheepdog Jeg tror egentlig ikke at valp og baby passer sammen uansett størrelse på bikkja (eller man må ihvertfall passe bedre på) Hvis hunden er liten må man jo passe på at ungen ikke brekker bein på bikkja, og når bikkja er stor må man passe på det omvendte Forhåpentligvis har vi fått noenlunde kustus på valpefaktene til bikkja før et eventuelt avkom dukker opp, men da er det vel tid for en krevende tenåringsperiode med en hund som har bestemt seg for å teste grenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprinkles Skrevet 26. mars 2014 #488 Del Skrevet 26. mars 2014 Prøvedagbok! Vi tenkte samme, så skaffet oss valp i fjor sommer da vi begynte prøvingen. En fordel med at bebis lar vente på seg, er at valpen blir litt mer oppdratt i mellomtida. :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #489 Del Skrevet 27. mars 2014 Er på vei hjem nå etter over 9 timer på jobb. M sendte meg en snap nå, og det er visst roseblader fra gangen og ut i stua. Spent på hva jeg finner når jeg kommer hjem! M er ikke hjemme, så da tipper jeg at det er sjokolade eller noe (og resten av rosebuketten?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #490 Del Skrevet 27. mars 2014 I was right! Melkesjokolade, roser og et kort. "Ikke mer p-piller Nå blir det snart tid for baking! Elsker deg, kjære" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. mars 2014 #491 Del Skrevet 27. mars 2014 Så fantastisk koselig! Heldige du som har fanget en ekte romantiker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #492 Del Skrevet 27. mars 2014 Han klinker til iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. mars 2014 #493 Del Skrevet 27. mars 2014 Aaww! Rumlemantisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 27. mars 2014 #494 Del Skrevet 27. mars 2014 Åå, så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 27. mars 2014 #495 Del Skrevet 27. mars 2014 Hurra, prøverdagbok! Også så romantisk mann da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #496 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Han er best! Han ville markere at det var en spesiell dag i går (første dag uten pille), og at jeg sikkert ikke kom til å gå på pille før jeg var minst 50. Kan (forhåpentligvis) bli noen unger på den tida Jeg er så sykt trøtt for tida, jeg trodde det var voltaren som gjorde at jeg var trøtt, men jeg har ikke tatt det siden søndag. I går la jeg meg halv ti, og allikevel var jeg helt i koma da vekkerklokka ringte halv seks. Endret 28. mars 2014 av Nautika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #497 Del Skrevet 30. mars 2014 Helga for min del er over. Har akkurat ankommet kontoret, og her regner jeg med at jeg blir i noen timer fremover. I går var vi på besøk hos foreldrene mine, fikk lånt bil så vi fikk hentet stuebordet hos Bolia. Jeg venter fremdeles på TR, bør få den i løpet av dagen i dag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #498 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) TR er på plass. Let the games begin! (eller vente noen dager ) Endret 30. mars 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. mars 2014 #499 Del Skrevet 30. mars 2014 Hurra for tr Ble det mange timer på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #500 Del Skrevet 30. mars 2014 Det ble 4,5 timer i dag. Har jobbet 7,5 timer ekstra denne uka, og i morgen blir det vel ihvertfall 2 timer overtid... Foten min har begynt å gjøre vondt igjen, så jeg får prøve å skvise inn en legetime i løpet av uka... Gah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå