Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gleden av å tilbringe 3 timer av arbeidsdagen med å sitte i bilen og følge med at ingen stjeler kameraet som jeg har satt opp. Har ikke mulighet til å observere fra bilen nå i ettermiddag, så da blir det å tvinne tommeltotter i 2 timer... Telenor, takk for 4G :ler:

Kaffen er allerede drukket opp... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ihvertfall greit med litt avveksling fra å stirre på Mr. Excel hele dagen, selv om det ble litt kaldt ;)

Nå har min bedre halvdel dratt ut for å ta seg en skitur, og jeg koser meg med chick-TV (les: TLC og FEM).

Googler også "hvordan vet man at man er klar for barn" :sjenert: Blir mye surfing inne på gravid og prøve-forumene også ;) Jeg heller vel egentlig mer og mer mot å kaste pillene i løpet av våren, selv om det innebærer at kvisene og det fettete håret kommer tilbake. Har vel tenkt mer og mer på at det aldri er et perfekt tidspunkt å få barn på, og for alt vi vet kan det ta noen år før det blir full klaff også. Vi blir ikke yngre med åra heller :sukk:

Konklusjonen min (og google sin) er at man ikke er klar før ungen er ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også er svaret! :) Koselig at du har kommet fram til å slutte med pillene snart, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til flere 2014-prøvere ;)

Man kan vel aldri bli 100% klar. Har hørt mange sagt at selv om de har aktivt gått inn for å få barn (no pun intended :fnise: ), så fikk de varierende grad av panikk når testen viste positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor blir helga av mon tro? :klo: Jeg var en tur på et arrangement med jobben på lørdag, mens M hadde besøk her hjemme. I går hadde vi en ganske slækk dag her hjemme, jeg begynner å bli forkjøla (med bihulebetennelse på toppen kjenner jeg nesa mi godt nok)

I morgen kan jeg heldigvis snufse så mye jeg vil, skal nemlig jobbe hjemmefra pga vi får elektriker på besøk. Skal bli godt å kunne sove litt lenger og å kunne drikke god kaffe for en gangs skyld. Kaffen på jobb er så sur :kaffekopp: Kanskje jeg skal teste ut moccamasteren vi fikk til jul? ;)

Skal på siste behandling hos naprapaten på onsdag, så nå håper jeg at jeg klarer å bøte på problemene med trening (og der kom jeg på at jeg ikke har trent siden sist jeg var hos naprapaten :sjenert:) Fikk en arbeidsoppgave av sjefen i dag som ligner veldig på oppgaven som startet alle problemene, så dette kan jo bli gøy! :sukk:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor betyr en del prokrastinering :fnise: Egentlig deilig å kunne ta det litt med ro når hodet er tett, men jeg får jo litt dårlig samvittighet...

Elektrikeren kom nettopp, og han bråker. Ikke noe hodet mitt setter pris på i dag det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor høres digg ut! Fred og ro for seg selv høres (minus bråkete elektriker) ut som en deilig avveksling.

Og det er lov å prokrastinere litt - har inntrykk av at du jobber veldig hardt og mye ellers! Hilsen hun som skriver på KG på mobilen i arbeidstiden... *liste seg ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg levert mobilen min inn til reparasjon. Den har ikke klart å lade seg fullt opp i løpet av natta i det siste (90 % etter 7 timer lading), og i dag sjekket jeg formen på batteriet. Det begynte å bli mer ovalt enn firkantet, så da var det bare å levere den inn. Lånetelefonen er en slik en:

samsung-e1150.jpg

Det vil si ikke veldig smart :sukk:

Oppdaget på toget hjemover at jeg har faktisk ikke gyldig billett, i og med at billetten ligger på smartmobilen som er levert inn :murvegg: Får prøve å fikse det i morgen, satser på at det ikke er kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det greit med billett? Er så typisk at de lånetelefonene er sånne som de har hatt på lageret i 10 år ;)

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var absolutt ikke noe problem for Ruter å overføre billetten til et reisekort i stedet ;)

I dag har det vært ommøblering i og flytting av et av akvariene, pluss selvfølgelig OL-titting fra sofaen. Imponert over den norske troppen så langt! :flagg:

M lager middag as we speak, det står burger på menyen i dag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ligger jeg på sofaen hjemme og ser på OL. I dag er dagen for gastroskopi, og jeg må faste frem til timen i 14-tiden :sukk: Ingen vits å være på jobb uten mat og drikke føler jeg, så da ble det "fridag".

Ellers har det ikke skjedd så mye i det siste. Jeg har endelig fått en arbeidsoppgave som er litt mer interessant. Slipper å styre med formler og slikt i excel (enn så lenge ihvertfall), så det er absolutt en deilig avkobling!

Til helga skal jeg og jentegjengen fra NTNU besøke ei av jentene, det blir mest sannsynlig skigåing og en del brettspill ;) Blir sikkert en koselig (og litt slitsom) helg. Jeg har jo behov for å være alene for å slappe ordentlig av, og det blir det ikke mye av når man er 5 jenter på 40 kvm :fnise:

Neste helg er det tur med danskebåten på programmet, jeg og M skal ta oss en liten weekend-tur for å komme oss litt bort. Håper det blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gastroskopi unnagjort :hoppe: Undersøkelsen gikk bedre enn fryktet, og lege og sykepleier var skikkelig flinke til å roe meg ned. Hele undersøkelsen var ferdig på 5 minutter, og jeg kunne sikkert ha tatt en ny undersøkelse i dag hvis jeg hadde trengt det. De syns jeg var en flink pasient, jeg klarte å fokusere på pusten i stedet på å spy opp slangen i store deler av undersøkelsen ;) Litt sår i halsen nå, men det går vel over.

Det var sååå godt å spise igjen da jeg fikk lov i 15-tiden i dag. Jeg slang innpå 2 croissant på rappen, og det var jammen godt! :sikle:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det har vært så deilig å være på tur med kjæresten i helga. Vi tok oss en tur med DFDS til København, ikke det mest fancy, men man trenger vel ikke så mye mer enn en dobbeltseng og en dusj? :fnise: Å komme seg bort iblant er jammen godt for parforholdet altså, å bare kunne nyte å være sammen og få servert mat og drikke. Vi fikk med oss en del OL på tur også, selv om dagens 5-mil ikke gikk som man kunne håpet.

I natt var det ganske mye sjø, så jeg våknet opp i natt med følelsen av å velte ut av senga, klarte ikke sove på ihvertfall en time. Lå og håpte at jeg ikke ble sjøsyk og fikk biffmiddagen i retur ;) Heldigvis har jeg fremdeles anti-sjøsyke-skillza fra barndommen, med ferieturer i liten seilbåt med 2 søsken i samme seng :ler: Heter ikke Nautika uten grunn altså! ;)

Lader opp til ny uke på jobb, sjefen kommer tilbake fra jobb, så da kommer vel masse oppgaver som jeg ikke visste jeg hadde :fnise: På fredag skal jeg på skitur med jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen min er tilbake fra reparasjon! :hoppe: 2 uker tok det å skifte batteri, og selvfølgelig var telefonen resatt også. Gah! Har sikkert brukt over en time på å prøve å få ting som det var før :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur hørtes deilig ut! Ofte er det godt å barn se noen andre vegger og gjøre noe annerledes :)

Høhø, surfing i arbeidstiden, ja. Det må i hvertfall til de dagene det er for lite å gjøre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...