Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp 1 kilo igjen, så det var nok et veldig gunstig tidspunkt å veie seg på ;)

Det begynner heldigvis å bli litt mer stille på jobb nå, i går hadde jeg 8 timer på jobb uten å holde på med den teite arbeidsoppgaven som jeg har gjort i 1 mnd nå. Det var deilig! Prosjektet skal ut i praksis på tirsdag, så da håper jeg at alt går som smurt ;)

I kveld får jeg besøk av ei god venninne, det blir taco og titting på de nye familiemedlemmene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta pleier jo å variere med et par kilo avhengig av når på døgnet og hvor man er i syklusen, så 1 kilo pluss minus har ingenting å si. Flink er du likevel!

Deilig at det roer seg på jobb! Du blir sannelig kastet uti det!

Kos deg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på vei hjem fra jobb, det ble en lang dag i dag med å holde kurs for noen etter arbeidstid. Jeg holdt presentasjon på 20 min, skummelt! Heldigvis gikk det greit, så da trenger jeg kanskje ikke å være så spent før neste gang ;)

Nå er endelig ansvaret for det jeg har holdt på med den siste måneden skjøvet over på andre, så nå kan jeg forhåpentligvis senke skuldrene litt. Så får vi håpe at prosjektet går som planlagt ;)

Ellers for vi besøk av svigermor til helga, jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg... Det er vel greit å få det overstått, så blir det en stund til neste gang :sjenert:

Haha, at det typiske svigermor-problemet skulle gjelde meg også hadde jeg vel egentlig ikke trodd, men nå er det engang sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra presentasjonen gikk fint! :) Deilig å være ferdig med overtidsjobbinga for denne gangen.

Hehe, jeg har alltid trodd at folk overdriver med svigermorproblemer, men nå har jeg hørt en del skrekkhistorier fra folk jeg kjenner. Så nå tror jeg på det! ;) Håper svigermor oppfører seg pent i helga, og at det ikke blir for mange gnisninger :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her går tida unna!

Besøket fra svigermor i helga gikk bra. Selvfølgelig noe som jeg irriterer meg over, men det er bare å nikke og smile... Just nod and smile... :Nikke:

Foreldrene mine kom en tur på søndag, så da fikk de to familiene møtes også. Det gikk bedre en fryktet!

I morgen er det duket for utenlandstur med jobben, blir nok en slitsom helg dette også ja... Kommer sent hjem på søndag, så jeg er ganske glad for at jeg ikke har noen forpliktelser på jobb på mandag ;)

Ha en god helg til dere som titter innom (og ut fra responsen her inne er det kanskje bare Surriball?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, god helg til deg også! Kanskje det bare er jeg som lager liv - men det er da vel bra liv, det? ;)

God tur med jobben :) Utenlandstur er vel litt gøy også - slitsomt, men gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turen med jobb i helga var veldig bra! Vi var på en destinasjon som man gjerne ikke besøker selv, med krigshistorie, nydelige bygninger i mange forskjellige tidsperioder og vennlig lokalbefolkning. En tur som var vel verdt pengene, og jeg fikk ihvertfall lyst til å dra tilbake.

I dag er jeg hjemme fra jobb pga sykdom. Jeg ble forkjøla etter turen i helga (typisk!) og nå har jeg jammen fått en real bihulebetennelse på toppen. Det skjer jo som regel hver gang jeg er forkjøla, så jeg har forberedt meg på at det kanskje blir bihulebetennelse siden tirsdag. J

eg får litt dårlig samvittighet siden jeg har en frist på jobb, men hvis jeg hadde vært på jobb i dag hadde jeg sittet og nyst, snørra og vært særdeles lite effektiv pga hodepine. Det er jo kanskje ikke så heldig når man sitter i åpent landskap... Håper formen er bedre i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte 3 timer på jobb på fredag før jeg måtte gi opp! Formen har blitt bedre i helga, men i går ble bihulebetennelsen avløst av en trykkende hodepine som varte hele dagen. Jeg håper at de smertestillende pillene hjelper, for i dag passer det veldig dårlig timing å ha vondt i hodet! Det blir nok overtid både i dag og i morgen (oh joy). Blæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrgh! Jeg trodde jeg hadde funnet den perfekte julegaven til M, som jeg hadde tenkt å kjøpe nå i helga, også finner han ut at han skal kjøpe den tingen i kveld! :sur: Typisk!

Jeg står mellom å si til han at jeg hadde planer om å kjøpe det til han til jul, og dermed gi han forskudd på gave, eller å drite i det og finne en ny gave. Skal neimen ikke være enkelt nei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig! Hva endte du opp med? Det hyggelige er jo at du i hvertfall kjenner ham godt nok til å vite AKKURAT hva han ønsker seg! ;) Men veldig kjipt når han kjøper det selv... Hvis du ikke har sagt noe, kan du jo si "er du sikker på at du skal kjøpe deg det så nærme jul, da?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han MÅTTE ha det akkurat nå, så det var ikke noen mulighet å få utsatt kjøpet. Jeg fortalte han at det var meningen at jeg skulle kjøpe det til han til jul (hadde jo planer om å kjøpe det nå i helga), og han fikk valget mellom å la meg betale eller få noe annet til jul. Han valgte det siste, så da får jeg vri hjernen litt til. Ga klar beskjed om at han måtte hinte kraftig hvis han kom på noe han ønsket seg.

M er på tur med jobben i helga, og jeg savner han allerede. Har ikke kommet hjem fra jobb enda, men vet jo at det er tomt hus som venter hjemme, og det varer helt til søndag.

Skikkelig uflaks med toget hjem i dag også. Toget jeg tenkte å ta hadde færre vogner enn normalt, så folk stod som sild i tønne. Valgte å vente til neste avgang, og nå er det jammen signalfeil :sukk: Skal ikke klage egentlig, jeg har en 2-seter for meg selv og da går det jo greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok på noe annet bra! Jeg lurer på om jeg skal investere i en PS4 til mannen til jul, pluss et par spill. Fryktelig dyrt, men det er første jula vår i jobb, så tenkte å klinke til skikkelig. Pluss at jeg har litt lyst på selv også...

Vet hvordan det er når mannen er på jobbreise! Min var borte en uke i forrige uke, og da sov jeg dårlig og var litt ensom. Men han kommer snart hjem igjen! Bruk anledningen til å se filmer du ikke ville sett med ham og skjem bort deg selv :) men det er merkelig hvor avhengig man blir av selskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt helga alene med å ha bilen til polering og skift til vinterdekk. 1200 kr kostet det for å få noen andre til å gjøre det, og det var det egentlig verdt :ler: Slippe å stå ute i høstværet for å skifte dekk, og polering har bilen godt av nå før saltet inntar vegene ;)

Får kose meg med skikkelig jente-tv i kveld. TLC og FEM er det det går i da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag får jeg besøk av ei barndomsvenninne, så det betyr at hele formiddagen brukes til å rydde og støvsuge :ler: Det var så mye enklere å vaske når man bodde på en hybel på 8 kvm, og nå er det 120 kvm som må vaskes :sukk: Noen ganger er det et slit å ha for mye plass :ler:

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du og venninna di hadde en fin kveld i går! :)

Vasking, ja... Jeg synes liksom 65 kvm er nok å holde styr på, men du har jo nesten det dobbelte! :) Men lønna for strevet er jo at det blir så fint rundt en, så jeg synes det er verdt det! :)

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Long time, no see!

I dag har jeg vært en tur hos legen, så da er det hjemmekontor som gjelder!

Fikk henvisning til øre-nese-hals, til gastroskopi (hjelpes!) og tatt celleprøve! Veldig effektivt legebesøk! Tok jo celleprøve i vår også, og da fikk jeg påvist noen unormale celler. For håpe ting har normalisert seg nå ;) Veldig fornøyd med den nye fastlegen også, og det er jo ikke hver gang. Ligge i GU-stolen og snakke om løst og fast liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på vei hjem fra jobb. 3 timer overtid i dag, har et prosjekt som skal settes ut i praksis på mandag, og ett prosjekt som jeg forhåpentligvis fullfører i morgen. Stress! Blir en tur til Bergen på mandag, dagstur for å sette igang med prosjektet. Jeg skal dra alene, og det er ganske skummelt å være firmaets ansikt utad... Forhåpentligvis blir det mindre skummelt for hvert gang ;)

Og der rakk jeg akkurat ikke toget mitt, halvtime å slå ihjel på Oslo s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så masse ansvar du får! :) Sikkert litt skummelt (det synes i hvert fall jeg), men du lærer garantert dritmasse på det!

Viktig med god kjemi med fastlegen, altså. Når ikke en gang GU er kleint, da har du funnet en bra en :) Jeg likte den forrige fastlegen min veldig godt, men det er litt upraktisk å ha fastlege i en annen by, så jeg måtte bytte. Hun nye er også veldig hyggelig, men jeg har fortsatt mer sansen for han forrige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaang dag i Bergen i går. Dro hjemmefra i halv seks-tiden, og kom ikke hjem før midnatt. Akkurat nå spiser jeg frokost på Starbucks, syns jeg fortjente det ;)

Presentasjonen som jeg hadde i Bergen gikk greit, var mye mindre nervøs foran den andre enn den første (hadde to puljer) Kanskje jeg skal lære meg å like å holde foredrag? :dane: / :daane: (husker ikke smileykoden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...