Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sorry.. men jeg sliter virkelig med å takle hun som går rundt med klovneparykk..

Anonym poster: 5be426d1696d8bc569fbf28048acb062

Jeg har litt issues der selv, men jeg klarer ikke å sette fingeren på hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt issues der selv, men jeg klarer ikke å sette fingeren på hvorfor.

Vel, jeg ser på meg selv som over snittet følsom. Men hun blir litt for mye. Det er faktisk lov å kontrollere følelsene litt, for sin egen skyld tenker jeg. Det er faktisk ikke alltid like positivt å være SÅ åpen med følelser og hva man tenker der og da.

Det blir liksom ingenting til overs for fantasien..

Som jenter som viser både kløft og rompeballe, du sitter ikke igjen og lurer på , hmm, hva var det som var så spesielt med den jenta?

Bare min oppfatning..

Skrevet

Vel, jeg ser på meg selv som over snittet følsom. Men hun blir litt for mye. Det er faktisk lov å kontrollere følelsene litt, for sin egen skyld tenker jeg. Det er faktisk ikke alltid like positivt å være SÅ åpen med følelser og hva man tenker der og da.

Som jenter som viser både kløft og rompeballe, du sitter ikke igjen og lurer på , hmm, hva var det som var så spesielt med den jenta?

Bare min oppfatning..

Er temmelig overemosjonell selv, men ville aldri vist slike intime øyeblikk på TV. Er vel kanskje der problemet ligger da. Tenker f.eks på den mailen hun fikk av han Ole (eller hva han nå het) her om dagen, tipper at han kanskje ikke regnet med at den ville bli lest opp høyt foran "hele" Norge.. =P

Også den afroen... den er så distraherende. Stygt av meg å si, spesielt når jeg er veldig opptatt av at folk skal se ut sånn som dem vil, men jeg klarer ikke å se på annet når den er i bildet.

Skrevet

Bare min oppfatning..

Der har du det! Ofte blir hun så utleverende at det nesten blir litt ubehagelig å se på.

Skrevet

Det var litt kjedelig siste episode :(

• Liker 2
Skrevet

Jeg så hun ene der var i thailand og gikk ut på byen sammen med to lekre ladyboys...... wow! :wow:

Robert

Anonym poster: 54cca6bc7ccbecbb7d0f310e483fd44e

Skrevet

Det var litt kjedelig siste episode :(

Enig!!

Gjest badeand1
Skrevet

Ble så flau da Synne fikk mail fra Ole. :fnise: Herregud.

Og hun andre Synne er jo utrolig pen med langt hår!

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Savner litt å se på de jeg!

Anonym poster: ef1023576f3d3450de13f38cbba73cdf

• Liker 2
Skrevet

Savner litt å se på de jeg!

Jaa, jeg savner Christin!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer veldig på hvordan det går med alle sammen :) Hadde vært morsomt med en oppdatert episode, iogmed at det jo er en stund siden det ble filmet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...