Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2012 #61 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Ja, skjønner hva du mener... Ofte tenker jeg "jeg var da ikke sånn da jeg var 16??" Jeg syntes skikkelig synd på mora da hun hadde satt av en dag til at de skulle kose seg sammen, og så tok Veslemøy med tre venninner og brukte mora som sjåfør på handletur. Mora ble sittende alene, og satt og spiste alene da de kom tilbake. Da ble Veslemøy sur fordi hun spiste...! Og den gangen hun hadde bursdag og ønsket seg penger, og Christin tenkte at det er kjedelig å få bare penger, så hun hadde handlet inn noen billige ting bare så hun skulle få noe å pakke opp på bursdagen sin. Da ble hun sur fordi mora "hadde kjøpt masse dritt"... Helt enig! Men jeg tolka det som at Veslemøy ble sur fordi Christin filma? Utifra serien virker hun som en ufordragelig datter men vi får jo bare se litt av dagene deres. Endret 20. oktober 2012 av Mortem
Gjest badeand1 Skrevet 20. oktober 2012 #62 Skrevet 20. oktober 2012 Var ganske mye sur og grinete jeg også når jeg var 16 Ja, jeg også,men hun virker så sinnsykt utakknemelig for alt.
Calypso Skrevet 23. oktober 2012 #63 Skrevet 23. oktober 2012 Inntrykket av Veslemøy ble ikke akkurat bedre etter å ha sett åssen det ble i huset når hun hadde hatt alene hjemme-fest..
Dragonfly84 Skrevet 23. oktober 2012 #64 Skrevet 23. oktober 2012 Inntrykket av Veslemøy ble ikke akkurat bedre etter å ha sett åssen det ble i huset når hun hadde hatt alene hjemme-fest.. Men mora var jo sååååå teit som ikke skjønte noentiiiing! Det er faktisk nødvendig å drikke masse og trashe huset når man er 16! Og hun hadde faktisk rydda opp etter seg selv om det så bomba ut der. Jeg ble helt flau... Satt bare og tenkte "VAR jeg sånn da jeg var 16? Jeg kan umulig ha prata til mora mi sånn da jeg var 16..." Aldri i verden om jeg hadde oppført meg sånn, jeg hadde blitt så flau. Så sånn sett burde det ikke vært på tv, for det kommer sikkert hun til å bli om noen år også. Hun har jo egentlig en veldig "kul" mamma, min hadde aldri gått med på å være borte til halv to om natta for at jeg skulle få ha huset for meg selv og ha fest til halv to med masse alkohol og tjue inviterte da jeg var 16. Mora står jo omtrent på huet for at unga hennes skal ha det bra. Og de spør ikke om ting på en ordentlig måte en gang. Ikke "mamma, kan du være så snill å..." men "du skal ut med noen venner for at jeg skal ha fest". 1
Calypso Skrevet 23. oktober 2012 #65 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg ble helt flau... Satt bare og tenkte "VAR jeg sånn da jeg var 16? Jeg kan umulig ha prata til mora mi sånn da jeg var 16..." Aldri i verden om jeg hadde oppført meg sånn, jeg hadde blitt så flau. Så sånn sett burde det ikke vært på tv, for det kommer sikkert hun til å bli om noen år også. Hun har jo egentlig en veldig "kul" mamma, min hadde aldri gått med på å være borte til halv to om natta for at jeg skulle få ha huset for meg selv og ha fest til halv to med masse alkohol og tjue inviterte da jeg var 16. Mora står jo omtrent på huet for at unga hennes skal ha det bra. Og de spør ikke om ting på en ordentlig måte en gang. Ikke "mamma, kan du være så snill å..." men "du skal ut med noen venner for at jeg skal ha fest". Utrolig dårlig gjort av henne å misbruke tilliten hun fikk av moren sin til å ha den festen, hun gjorde jo alt omvendt av hva moren bad henne om.
Dragonfly84 Skrevet 23. oktober 2012 #66 Skrevet 23. oktober 2012 Utrolig dårlig gjort av henne å misbruke tilliten hun fikk av moren sin til å ha den festen, hun gjorde jo alt omvendt av hva moren bad henne om. Ja, og så var hun ikke flau over det en gang. Satt skikkelig hungover dagen etter og var bare sur fordi mora var sur, og gikk før mora var ferdig med det hun skulle si Hadde jeg fått det til å se sånn ut i huset til foreldrene mine hadde jeg ikke akkurat syntes at det var mora som var teit.
Calypso Skrevet 23. oktober 2012 #67 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, og så var hun ikke flau over det en gang. Satt skikkelig hungover dagen etter og var bare sur fordi mora var sur, og gikk før mora var ferdig med det hun skulle si Hadde jeg fått det til å se sånn ut i huset til foreldrene mine hadde jeg ikke akkurat syntes at det var mora som var teit. Ikke sant, skikkelig dårlig oppførsel... skjønner ikke hvordan hun har blitt sånn for foreldrene virker som bra folk, men kan hende det er hormonene som raser, ikke vet jeg..
Dragonfly84 Skrevet 30. oktober 2012 #68 Skrevet 30. oktober 2012 Trodde Pål skulle bli skikkelig glad for at Christin gjorde noe romantisk og planla kjærestetur for dem, for det har virka som han gjerne vil de skal ha litt mer hverdagsromantikk. Men så var han mer opptatt av å lese og sove enn å være med henne... Kanskje han ble skuffa over hvor de dro? Men han virker så friluftsmenneske at jeg trodde han skulle bli skikkelig glad. Uff, det ble en trist tur egentlig, ingen av dem fikk noe ut av det virka det som. Ellers - lurer på om yngste-Synne fikk spist noe som helst på bursdagen, når hun tok tungepiercing samme dag? Hun var vel mest opptatt av hva hun fikk drikke, men Bra hun har mange venner når ikke Rebekah (sp?) gadd å komme på bursdagen... Skikkelig dårlig gjort av henne.
Calypso Skrevet 30. oktober 2012 #69 Skrevet 30. oktober 2012 Han virket jo glad over hvor de skulle for han var gira med tanke på fyrtårnet osv, men tror han ikke likte været for det blåste ganske ille... han var grei dagen etter når det ikke var så ille vind og slikt, men da var det jo Christine som var muggen. De virker veldig trygge på hverandre da. =) Fikk skikkelig vondt av Synne når "venninnen" oppførte seg slik hun gjorde, men det er vel i den alderen man finner ut hvem som er ekte venner og ikke, hvis jeg ikke husker feil.
Gjest badeand1 Skrevet 30. oktober 2012 #70 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Hvorfor gadd hun ikke? . Endret 30. oktober 2012 av Mortem
kaffemor Skrevet 30. oktober 2012 #71 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Noen som vet hvilken sang som ble spilt nesten på slutten av dagens episode? Hvor Christin satt alene på lørdagskvelden. "Give me a reason to belive" eller noe sang de Endret 30. oktober 2012 av kaffemor
Lura Lotta Skrevet 30. oktober 2012 #72 Skrevet 30. oktober 2012 Kom akkurat for sent til dagens episode , hvorfor krangler Synne med venninna si?
Calypso Skrevet 30. oktober 2012 #73 Skrevet 30. oktober 2012 Kom akkurat for sent til dagens episode , hvorfor krangler Synne med venninna si? Fordi venninna har en tendens til å "ditche" Synne rett som det er.
Dragonfly84 Skrevet 30. oktober 2012 #74 Skrevet 30. oktober 2012 Hvorfor gadd hun ikke? . Hun sa at hun skulle dra og kjøpe sko, og derfor kunne hun ikke komme. Skikkelig bra unnskyldning. Men vi fikk vel mer forklaring i dag, at hun går gjennom en rar periode og ikke orker å være sosial. Jeg forstår meg ikke helt på vennskapet deres... Men det var kanskje sånn å være 16.
kaffemor Skrevet 6. november 2012 #75 Skrevet 6. november 2012 Etter å ha sett Synne sutre og være deppa i store deler av sesongen må jeg innrømme at jeg ble rørt av gleden hennes da hun fikk svar fra både Ole og Dybdahl i dagen episode 2
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2012 #76 Skrevet 6. november 2012 Etter å ha sett Synne sutre og være deppa i store deler av sesongen må jeg innrømme at jeg ble rørt av gleden hennes da hun fikk svar fra både Ole og Dybdahl i dagen episode Ole nå igjen??
kaffemor Skrevet 6. november 2012 #77 Skrevet 6. november 2012 (endret) Ole nå igjen?? Haha ja. Hun fikk en melding av han på facebook der han skrev at han var forelsket i henne osv. Hun grein og grein. Lurer på hva Ole tenker når han ser dette på TV. Hun har jo nesten vært sykelig opptatt av han gjennom sesongen. Endret 6. november 2012 av kaffemor
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2012 #78 Skrevet 6. november 2012 Haha ja. Hun fikk en melding av han på facebook der han skrev at han var forelsket i henne osv. Hun grein og grein. Lurer på hva Ole tenker når han ser dette på TV. Hun har jo nesten vært sykelig opptatt av han gjennom sesongen. Blir vel slutt mellom dem igjen. x)
Calypso Skrevet 6. november 2012 #79 Skrevet 6. november 2012 Jeg ble veldig glad på hennes vegne når hun fikk svar fra Dybdahl, men når den Ole-mailen kom så ble jeg litt "stakkars fyr".. altså, jeg ble glad på hennes vegne der også, men jeg ville kanskje ikke vist det på tv, for hun så jo passe besatt ut der hun satt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå