Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble skikkelig overraska over at Ole ikke bare svarte, men at han skrev han hadde vært forelska i henne hele tida! :sjokkert: Jeg satt og sa til Synne rett før det skjedde at han føler ikke det samme for deg, du var bare et kn*** for ham! ...men så var han forelska, gitt :sjenert: Tror ikke han skrev det uten å mene det, det ville jo vært dumt hvis han prøvde å bli kvitt henne. Men ville han ha henne nå, eller ikke? For han hadde jo ikke tatt kontakt på lenge..

Jaa, jeg ble også kjemperørt! At hun fikk med seg helten sin på plate :) Jeg begynte nesten å grine selv.

Haha, Christin er så kul, som sier alt som det er! "ååå, nå bryter de opp møtet der inne, vår tur, herrejesus!!" Og litt før "hvorfor GJØR vi det her mot oss selv?". Jeg ble veldig glad på hennes vegne over at de ble plukka ut! Egentlig veldig fin livsfilosofi, hun blir så VELDIG glad hver gang det skjer noe sånt, men samtidig er fallhøyden veldig stor. Hun oppfører seg nesten som om de alt er plukka ut til å lage julekalenderen, selv om NRK fortsatt skal kutte ned til fire kandidater, og så ned til en. Vanskelig å komme gjennom det nåløyet... Men jeg heier på dem :)

Kjersti har virkelig et liv fjernt fra mitt. Da alle de barna og foreldrene deres kom inn i hagen deres, og hun var så lykkelig over å tilbringe tid med dem alle at hun satt der med en litt større gutt, et spedbarn og sa at hun ville ha enda en...! Da hadde hun glemt at hun hadde tilbrakt omtrent ni måneder syk på sofaen, og enda et par måneder ammende i samme sofa mens folk var på besøk og hun følte seg utafor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble skikkelig overraska over at Ole ikke bare svarte, men at han skrev han hadde vært forelska i henne hele tida! :sjokkert:

Haha, Christin er så kul, som sier alt som det er!

Kjersti har virkelig et liv fjernt fra mitt.

Haha, samme her, jeg satt der og tenkte "HAN Ole??" Han har jo vært borte så lenge også plutselig kommer DEN kjærlighetserklæringen, jeg fikk litt sånn "hva i all verden skjedde nå?"-følelse.

Christin er så bra, spesielt når hun nevnte at hun måtte stoppe på en bensinstasjon for å låne do siden hun var så nervøs (huff, vet hvordan den følelsen er, hahaha).

Kjersti har et fjernt liv fra mitt også, men jeg liker hun og gubben mer og mer, jeg syntes de er ganske kule.

• Liker 1
Skrevet

Haha, samme her, jeg satt der og tenkte "HAN Ole??" Han har jo vært borte så lenge også plutselig kommer DEN kjærlighetserklæringen, jeg fikk litt sånn "hva i all verden skjedde nå?"-følelse.

Christin er så bra, spesielt når hun nevnte at hun måtte stoppe på en bensinstasjon for å låne do siden hun var så nervøs (huff, vet hvordan den følelsen er, hahaha).

Kjersti har et fjernt liv fra mitt også, men jeg liker hun og gubben mer og mer, jeg syntes de er ganske kule.

Ja, det kom kanskje litt feil ut, for jeg liker Kjersti jeg også, litt FORDI hun har et liv så fjernt fra mitt. Så får jeg spionert litt på hvordan det er også ;) og hun er også brutalt ærlig og viser at man kan være kjempeglad i babyen sin selv om man hatet å gå gravid.

Haha, jaa, det var også kult! Spesielt siden Veslemøy sa til mora at hu ikke ville ha detaljene om hennes nervøse mage. Og jeg tenkte "for seint, det har hun allerede delt med alle seerne" :fnise:

Lurer veldig på hva som skjer med Ole etter hvert nå...

Skrevet

Ja, det kom kanskje litt feil ut, for jeg liker Kjersti jeg også, litt FORDI hun har et liv så fjernt fra mitt. Så får jeg spionert litt på hvordan det er også ;) og hun er også brutalt ærlig og viser at man kan være kjempeglad i babyen sin selv om man hatet å gå gravid.

Haha, jaa, det var også kult! Spesielt siden Veslemøy sa til mora at hu ikke ville ha detaljene om hennes nervøse mage. Og jeg tenkte "for seint, det har hun allerede delt med alle seerne" :fnise:

Lurer veldig på hva som skjer med Ole etter hvert nå...

Ja, også liker jeg at hun Kjersti ikke er sånn dulle-dulle mor, prater normalt med ungene, alt er ikke perfekt, osv.

Dette er vel siste uka med Forbindelser? Merker at det blir litt kjipt for fra å tenke "åh, så teit!!" når jeg så de første reklamene så har jeg gått over til å like å følge med, de er så bra damer alle sammen.

Skrevet (endret)

Dette er vel siste uka med Forbindelser? Merker at det blir litt kjipt for fra å tenke "åh, så teit!!" når jeg så de første reklamene så har jeg gått over til å like å følge med, de er så bra damer alle sammen.

Å nei, er det det?? :sjokkert::sukk: Trodde det skulle vare fram til jul eller noe... Sånn at de fulgte dem ca ett år. Samme her, jeg tenkte at det der kommer jeg ikke til å gidde å se på, men så har jeg sett hver eneste episode :sjenert: Kommer til å lure på hvordan det går med dem etter det er ferdig...

Endret av Dragonfly84
Skrevet

Samme her også! Trodde dette programmet skulle bli skikkelig teit, men jeg kommer til å savne det når det er ferdig :(

Skrevet

Er det bare jeg som har lagt merke til at Christin ALDRI bruker bilbelte i bil?

• Liker 1
Skrevet

Åh leit at Christin ikke gikk videre i advendtskalenderen :(

Skrevet

Fy søren, mora til lille-Synne er usedvanlig dårlig på å prioritere..!

Skrevet

Det reagerte jeg også på. Hvem drar på jobbfest istedenfor datterens grunnskoleavslutning? Særlig når det tydeligvis betyr såpass mye for Synne. Skulle bare mangle at hun droppet jobbfesten.

Skrevet

Det reagerte jeg også på. Hvem drar på jobbfest istedenfor datterens grunnskoleavslutning? Særlig når det tydeligvis betyr såpass mye for Synne. Skulle bare mangle at hun droppet jobbfesten.

Det trengte ikke å bety så mye for Synne, det skulle betydd mye for moren å faktisk være der!

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som har lagt merke til at Christin ALDRI bruker bilbelte i bil?

Har aldri tenkt over det før, men hun hadde det på i dag når hun dro til forlaget.. ikke når hun dro derfra da.

Skrevet

Det trengte ikke å bety så mye for Synne, det skulle betydd mye for moren å faktisk være der!

Ja det er jeg enig i. Sa det til samboeren i sted :ler:

Er det siste episode i morgen? Er spent på hvordan de avslutter det hele.

Skrevet

Veldig! Og så prøver moren å dytte skylda over på dattera... "Jeg visste ikke at det var så viktig for deg, du sa ikke det da jeg spurte"?? Hun må jo skjønne det av seg selv at ungdomsskoleavslutning er ganske viktig for en 16-åring.

Skrevet

Veldig! Og så prøver moren å dytte skylda over på dattera... "Jeg visste ikke at det var så viktig for deg, du sa ikke det da jeg spurte"?? Hun må jo skjønne det av seg selv at ungdomsskoleavslutning er ganske viktig for en 16-åring.

Ja, mora sa også at Synne sa ifra om avslutningen bare et par dager før men da syntes jeg hun bare virker mer slapp for de fleste mødre spør vel "når er avslutningen?" når det nærmer seg sommerferie? En annen ting jeg har lagt merke til er at hun har latt Synne være veldig mye alene.

Skrevet

Har aldri tenkt over det før, men hun hadde det på i dag når hun dro til forlaget.. ikke når hun dro derfra da.

Sett det flere ganger når hun har kjørt til foreldra sine og sånn, hun har sjeldent bilbelte, mens døtrene og foreldrene har:)

Skrevet

Sett det flere ganger når hun har kjørt til foreldra sine og sånn, hun har sjeldent bilbelte, mens døtrene og foreldrene har:)

Ikke bra, foreldrene mine er også skikkelig slappe når det gjelder å bruke bilbelte, nytter jo ikke å si noe til dem heller vøtt.. =P

Skrevet

Sorry.. men jeg sliter virkelig med å takle hun som går rundt med klovneparykk..

Anonym poster: 5be426d1696d8bc569fbf28048acb062

Skrevet

Ja, mora sa også at Synne sa ifra om avslutningen bare et par dager før men da syntes jeg hun bare virker mer slapp for de fleste mødre spør vel "når er avslutningen?" når det nærmer seg sommerferie? En annen ting jeg har lagt merke til er at hun har latt Synne være veldig mye alene.

Ja, jeg syns det virker veldig merkelig å ikke interessere seg såpass at hun spør når det er.

Helt enig, jeg ville aldri latt ungen min være alene så mye, selv om hun er 16! Hele helger av gangen og sånt... :omg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...