Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

det serien går ut på er å følge de personene i livene deres med like og ulike utfordringer. De har "forbindelser" når det gjelder ulike ting i livet som for eksempel det å ha barn, kjærlighetssorg, at de ikke er fornøyde med kroppen sin. Altså at de har noen fellestrekk selv om de er fra forskjellige steder og er i ulike aldre. derfor heter det forbindelser.. ikke så vanskelig å forstå... :tongue:

Jo. :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett hver episode av denne serien nå, synes den er interessant :jepp: Liker at alle så "rett fra levra", ting er ikke rosenrødt og tilgjort.. dønn ærlig, det liker jeg!

• Liker 3
Skrevet

Liker det også. ^^

men synd Synne er så forandra fra reklamen. :S

Skrevet

Jeg synes det er trist at de tiendeklassingene sitter og diskuterer foreldrene sine og forteller hverandre at de gir faen og så videre. De kommer til å få enormt dårlig samvittighet om noen år, og det er nok veldig vondt for foreldrene å se dem si slike ting på TV, til hele Norge...

Skrevet

Jeg synes det er trist at de tiendeklassingene sitter og diskuterer foreldrene sine og forteller hverandre at de gir faen og så videre. De kommer til å få enormt dårlig samvittighet om noen år, og det er nok veldig vondt for foreldrene å se dem si slike ting på TV, til hele Norge...

Sa ikke tiendeklassingene at foreldra ga faen i dem da? :klo:

Skrevet

Sa ikke tiendeklassingene at foreldra ga faen i dem da? :klo:

Jeg ordla meg veldig dårlig! Var det jeg mente :)

Skrevet

Jeg ordla meg veldig dårlig! Var det jeg mente :)

Jeg skjønte hva du skrev nå. :fnise: Måtte bare lese setninga flere ganger.. :sjenert:

Skrevet

Jeg tar og svarer på denne litt gamle tråden etter å ha sett denne "reklamen" for forbindelser. En ting jeg stusser veldig på er hun som med barn fra ONS. Hvorfor i alle dager må hun fortelle barnet sitt hvordan han ble unnfanget? Jeg har i alle fall absolutt ikke noe behov for å vite omstendighetene rundt knullet som førte til at jeg ble til. Det virker nesten som om hun prøver å skryte av det.

Det er mye rart man skal irritere seg over :P

Haha enig.Heldigvis har ikke foreldrene mine fortalt meg hvordan jeg ble unnfanget. Har ikke noe behov for å vite detaljer rundt det :P Synes det er veldig merkelig at hun hele tiden skal nevne denne ONS også.

Ja, blir feil når de ikke bare utleverer seg selv, men andre også. Foreldrene er helt sikkert ikke komfortable med at de blir snakket om på den måten foran tusenvis av seere.

Skrevet

Hva er det "Forbindelser" viser til egentlig?

Skrevet

Jeg synes egentlig at Forbindelser er litt interessant jeg. Serien viser jo livene til folk på en annen måte enn det vi er vant til på tv. Vi ser livene deres på en negativ og en positiv måte.. Ikke bare den positive og overfladiske måten man som regel ser på tv! :tongue:

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker litt hun eldre dama. Hun med alle døtrene. De virker som en koselig, om litt åpen, familie :fnise: Men det ser ut som de har det veldig hyggelig sammen, og det liker jeg :)

• Liker 2
Skrevet

Føler det minner meg bittelitt om filmen Buddy :) Liker konseptet

Skrevet

Jeg liker litt hun eldre dama. Hun med alle døtrene. De virker som en koselig, om litt åpen, familie :fnise: Men det ser ut som de har det veldig hyggelig sammen, og det liker jeg :)

Litt pinlig i dagens episode da hun dro på fylla med døtrene sine men.

Skrevet

Stakkars Ole :ler: SOM hun Synne maser om Ole.

• Liker 2
Skrevet

Syntes serien er knallbra. Den er uredigert og viser et glimt av hvordan livet til folk virkelig er.

Damene/jentene i serien er helt fantastiske! Jeg virkelig digger denne serien, og jeg syntes menneskene i den fortjener mye ros for at de ville stille opp på en såpass ærlig serie.

Anonym poster: cd49dbc6dcc65831737fa9de27c78407

• Liker 5
Skrevet

Jeg har også begynt å like denne serien bedre og bedre :=)

Skrevet

Jeg synes Christin er ei festlig dame! Synes hun og mannen hennes er så søte sammen, flørter og klemmer på hverandre selv om de har vært gift i 25 år :hjerter_rundt:

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes Christin er ei festlig dame! Synes hun og mannen hennes er så søte sammen, flørter og klemmer på hverandre selv om de har vært gift i 25 år :hjerter_rundt:

Enig. ^^

Eneste jeg ikke liker er Synne, hun som maser om gutter hele tia. Blir kjedelig i lengden.

Hun som er gravid har jeg ikke noe forhold til i det hele tatt. :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...