Gjest Coolaid Skrevet 7. juli 2013 #82 Skrevet 7. juli 2013 Alle gutter sier de liker naturlige pene jenter, en de får se uten sminke av og til, og en som ikke bruker mye penger på alt mulig unødvendig for å se "bra" ut. Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha?Anonym poster: f62e41b46700250e09565308de4275b0 Dette er ikke sant. Det kan nok ofte se ut slik, men er nok kun en generalisering. Det er ulikt hva og hvem vi gutter tiltrekkes av. Men ja, en del gutter går etter det som du beskriver. Ser det ofte hos unge menn eller typiske "unkar og spellemann" typer. Tror rett og slett mennesker finner noen som ligner på dem selv når det gjelder personlighet og utseende. Jeg har en flott søt naturlig kone og kunne ikke tenke meg noe annet. Det handler om hvem vi er komfortalble med og liker. Jeg krever mer en store boobs, brunkrem og platinableket hår (faktisk så er det ikke sexy, ser bare latterlig ut
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #83 Skrevet 7. juli 2013 Alle gutter sier de liker naturlige pene jenter, en de får se uten sminke av og til, og en som ikke bruker mye penger på alt mulig unødvendig for å se "bra" ut. Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha?Anonym poster: f62e41b46700250e09565308de4275b0 Det finnes svært få "naturlig pene jenter." Anonymous poster hash: 0ba1f...589
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #84 Skrevet 7. juli 2013 Synes det er rart at så mange jenter påstår at "alle gutter" er overfladiske(og personlig synes ikke jeg platinblondt hår og brunkrem er pent), når jeg synes i like stor grad at "alle jenter" er like overfladiske. Anonymous poster hash: feecc...28f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #85 Skrevet 8. juli 2013 Det finnes svært få "naturlig pene jenter." Anonymous poster hash: 0ba1f...589 Det finnes like mange naturlig vakre kvinner som det finnes naturlig vakre menn. Anonymous poster hash: 59f4c...f5f
Gjest Morteno Skrevet 8. juli 2013 #86 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Når jeg ser jenter som TS beskrev så pleier jeg bare å le litt for meg selv. Det blir bare for dumt.Slike jenter er ofte de som har duckface bilder på Facebook osv. Ganske lett å se at man burde holde seg unna dem. Endret 8. juli 2013 av Morteno 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #87 Skrevet 8. juli 2013 typisk at de naturlig pene jentene er enten veldig sjenerte eller overlegne. Ingen av delene er særlig attraktivt. Jordnære jenter som smiler og oppfører seg naturlig er det som er mest tiltrekkende. Anonymous poster hash: 2c974...8b1
fordijegvil Skrevet 8. juli 2013 #88 Skrevet 8. juli 2013 Da jeg fortalte en kompis her om dagen at jeg ikke følte meg spesielt fresh fordi jeg ikke hadde sminket meg, så han på meg og spurte om jeg virkelig ikke hadde på meg sminke, hvorpå han sa at han ikke så noen forskjell, og lurte på hvorfor jeg gadd å sminke meg da. Enten så er kompisen min veldig uoppmerksom, redd for å såre meg ved å si at jeg er penere med sminke, eller så er jeg overdrevent flink til å sminke meg naturlig... Jeg håper på det første.. :h
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #89 Skrevet 8. juli 2013 Da jeg fortalte en kompis her om dagen at jeg ikke følte meg spesielt fresh fordi jeg ikke hadde sminket meg, så han på meg og spurte om jeg virkelig ikke hadde på meg sminke, hvorpå han sa at han ikke så noen forskjell, og lurte på hvorfor jeg gadd å sminke meg da. Enten så er kompisen min veldig uoppmerksom, redd for å såre meg ved å si at jeg er penere med sminke, eller så er jeg overdrevent flink til å sminke meg naturlig... Jeg håper på det første.. :h Kanskje han ikke henger med deg på grunn av hvordan du ser ut og derfor ikke egentlig legger merke til det? Mannfolk "flest" legger jo ikke merke til om kona bytter hårfarge og sveis heller så... Anonymous poster hash: 1a325...c28
Gjest Søren76 Skrevet 1. august 2013 #90 Skrevet 1. august 2013 Jeg vil bare ha en snill og naturlig jente singel og jeg ser mest etter de som er naturlige pene Men virker til alle Idag må bruke mye tid og penge på overflaten , men ikke tenker så mye på det indre Synd synes eg
Gjest Søren76 Skrevet 1. august 2013 #91 Skrevet 1. august 2013 Jeg vil bare ha en snill og naturlig jente singel og jeg ser mest etter de som er naturlige pene Men virker til alle Idag må bruke mye tid og penge på overflaten , men ikke tenker så mye på det indre Synd synes eg 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #92 Skrevet 1. august 2013 Naturlig look er nok det som er mest sexy ja. Masse sminke, fisk på land og det hele er i grunn ikke veldig pent. Og ofte gir assosiasjoner til sånn litt overfladiske og egosentriske damer ( stemmer ikke alltid altså ). Anonymous poster hash: cb2af...43e
Gjest .-L-. Skrevet 1. august 2013 #93 Skrevet 1. august 2013 Liker i alle fall en jeg tror ser naturlig ut 1
PeeWee Skrevet 2. august 2013 #94 Skrevet 2. august 2013 Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha?Anonym poster: f62e41b46700250e09565308de4275b0 De mister nok mye av draget når de runder 30 år og ser ut som om de er 45 år gamle! All den blekingen av håret, brunkremen og overdrevne solingen er nemlig drepen for utseende når man ikke er i begynnelsen av tyveårene enda.
AnonymBruker 42 Skrevet 2. august 2013 #95 Skrevet 2. august 2013 Det finnes svært få "naturlig pene jenter." Anonymous poster hash: 0ba1f...589 Statement is false!!!! Finnes svært mange naturlig pene damer, men mange av dem bruke for mye sminke... Blir ikke så lett å få øye på dem da vettu. 2
*melis* Skrevet 2. august 2013 #96 Skrevet 2. august 2013 Alle gutter sier de liker naturlige pene jenter, en de får se uten sminke av og til, og en som ikke bruker mye penger på alt mulig unødvendig for å se "bra" ut. Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha?Anonym poster: f62e41b46700250e09565308de4275b0 Jeg tror ikke alle guttene vil ha disse jentene, men jeg tror at de guttene som vil ha de er ekstra synlige. I tillegg tror jeg de er under snittet, hva gjelder modenhet og refleksjonsnivå. 1
Nouv Skrevet 2. august 2013 #97 Skrevet 2. august 2013 (endret) Vet ikke, jeg. Kanskje menn som liker slike kvinner ser noe genuint og fint bak masken. Endret 2. august 2013 av Nouv 2
Gjest JakeGreen Skrevet 3. august 2013 #98 Skrevet 3. august 2013 Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha? Det er ikke de jeg vil ha i hvert fall. Men jeg vet også at de som ser 'naturlige' ut kan ha noen lag med sminke også.
robert90 Skrevet 3. august 2013 #99 Skrevet 3. august 2013 jeg liker naturlig pene jenter, trenger ikke 5 lag med sminke og leke blondidum for å innponere/sjarmere meg
Gjest Houdini Skrevet 3. august 2013 #100 Skrevet 3. august 2013 Hehe, de fleste liker classy striglede jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå