Gå til innhold

Gutter liker naturlige pene jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner ser helt klart best ut med sminke. som natt og dag på noen kvinner.

makeup.jpeg?w=580

Lady-Problems-by-Alexandra-Dal.png

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er gøy og kreativt:) Ellers hadde jeg ikke hatt det som jobb også.

Ja, kvinner har jo sminka seg i tusenvis av år så noe fengende med det må det jo være ;) hehe

Skrevet

Kvinner ser helt klart best ut med sminke. som natt og dag på noen kvinner.

Jeg er ikke helt enig og jeg er ikke helt uenig heller hehe

I mine øyne kommer det an på situasjonen også. F.eks i festlige lag er selvfølgelig sminke viktigere enn til hverdags.

Jeg tror at jeg kan korrigere ditt utsagn til det følgende: "Kvinner ser helt klart best ut med riktig sminke. som natt og dag på noen kvinner." og være mer eller mindre enig med deg ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke helt enig og jeg er ikke helt uenig heller hehe

I mine øyne kommer det an på situasjonen også. F.eks i festlige lag er selvfølgelig sminke viktigere enn til hverdags.

Jeg tror at jeg kan korrigere ditt utsagn til det følgende: "Kvinner ser helt klart best ut med riktig sminke. som natt og dag på noen kvinner." og være mer eller mindre enig med deg ;)

ja, helt klart. De fleste menn liker dette:

drew_barrymore_884229a.jpg

ikke dette:

article-0-0543D1AA000005DC-476_196x298.j

Se forskjellen her:

Emilia-Clarke-Game-of-Thrones-Season-3-pemilia-clarke.jpg

• Liker 2
Skrevet

Ja, i disse tilfellene over så regner jeg forsåvidt med at de har sminket seg i full krigsmaling for å få mest mulig oppmerksomhet og ikke for å se best mulig ut. Og sånn sett kan også sminke fungere bra selvfølgelig.

Men at noen ser best mulig ut i full krigsmaling (som jeg liker å kalle det hehe) er overhodet ikke tilfelle.

Skrevet

Gutter liker naturlig pene jenter, det vil si jenter som SER naturlig pene ut.

definasjon: medfødt, instinktiv, rent, at man ikke ser ut som en alien.. man ser menneskelig ut

Noen jenter ser bra ut uten sminke, men de fleste jenter ser bedre ut med litt sminke også. Men da må man kunne sminke seg "naturlig " At det ikke ser for mye ut, at det ikke ser ut som man har på seg et maske.

Selv ser jeg ganske "okei" ut uten sminke, men jeg bruker mineral sminke som utgjør en stor forskjell, men samtidig ser nartulig ut. Det er så mange jenter der ute som ikke klarer å sminke seg riktig , og tror jo mer jo bedre og ender med å se unarturlig ut :/

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Alle gutter sier de liker naturlige pene jenter, en de får se uten sminke av og til, og en som ikke bruker mye penger på alt mulig unødvendig for å se "bra" ut.

Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha?

Anonym poster: f62e41b46700250e09565308de4275b0

Guttene tror de er naturlige.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For min del så må jeg si at jeg liker jenter som har naturlig hår, pupper, og i tillegg til som ikke bruker for mye sminke. Synes silikonpupper og sånt er turn-off, og det samme gjelder jenter som endrer farge på håret. Det beste er det naturlige etter min mening.

Anonymous poster hash: 3de7c...94c

Anonymous poster hash: 3de7c...94c
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker sminke HVER dag og bryr meg hva folk synes om det.Mascara,blush og lip gloss.

Liker å se fresh ut .. Damer uten sminke ser trøtte og slitne ut,utvasket.

Litt mascara gjør underverker...

du, jeg har kommet frem til at jeg ikke stoler på damer som aldri bruker sminke.

• Liker 2
Gjest RompeRusk
Skrevet

Har egentlig ikke skjønt det der..

Typen sier at "jeg er såå fin og naturlig vakker", selv om han kun har bimbo-venninner.

Så en dag, kun for moro skyld, pøste jeg på med foundation, eyeliner, kraftig øyenskygge, tjue lag med mascara og tenkte for meg selv at "Mohaha, dette kommer han til å kommentere!". Vanligvis bruker jeg kun litt mascara, markerte øyenbryn og lett øyenskygge.

Fikk derimot ikke reaksjonen jeg var ute etter. "Gud, så utrolig vakker du var nå!"

... :vetikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig ikke skjønt det der..

Typen sier at "jeg er såå fin og naturlig vakker", selv om han kun har bimbo-venninner.

Så en dag, kun for moro skyld, pøste jeg på med foundation, eyeliner, kraftig øyenskygge, tjue lag med mascara og tenkte for meg selv at "Mohaha, dette kommer han til å kommentere!". Vanligvis bruker jeg kun litt mascara, markerte øyenbryn og lett øyenskygge.

Fikk derimot ikke reaksjonen jeg var ute etter. "Gud, så utrolig vakker du var nå!"

... :vetikke:

Er ikke så smart å si æsj hvis dama har lagd mye ekstra arbeid i sminken heller.

Anonymous poster hash: 05c7d...480

Gjest RompeRusk
Skrevet

Er ikke så smart å si æsj hvis dama har lagd mye ekstra arbeid i sminken heller.

Anonymous poster hash: 05c7d...480

Neida, men det går jo an å si ifra om at "Jeg liker deg bedre med litt mer naturlig sminke" dersom det var tilfellet.. ;)

Gjest Summers
Skrevet

Neida, men det går jo an å si ifra om at "Jeg liker deg bedre med litt mer naturlig sminke" dersom det var tilfellet.. ;)

Det hadde vært det beste svaret om han visste du testet han. Hva om du faktisk la inn sykt mye arbeid på å gjøre deg ekstra fin for han og han kom med kommentaren? Eller om han ikke roste deg for ditt naturlige utseende som du trives med, men hele tiden hintet til at du burde sminke deg mer?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Det hadde vært det beste svaret om han visste du testet han. Hva om du faktisk la inn sykt mye arbeid på å gjøre deg ekstra fin for han og han kom med kommentaren? Eller om han ikke roste deg for ditt naturlige utseende som du trives med, men hele tiden hintet til at du burde sminke deg mer?

Vel, når han sier at han synes bimbovenninnene sminker seg for mye, men sier at jeg var nydelig når jeg sminket meg på samme vis, så blir det litt selvmotsigende synes jeg.. ;)

• Liker 2
Gjest Summers
Skrevet

Vel, når han sier at han synes bimbovenninnene sminker seg for mye, men sier at jeg var nydelig når jeg sminket meg på samme vis, så blir det litt selvmotsigende synes jeg.. ;)

Ja, men om du kaller dem bombovenninner så kan ikke han si at de er nydelige, uten å få pryl.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Ja, men om du kaller dem bombovenninner så kan ikke han si at de er nydelige, uten å få pryl.

:fnise: Dårlig erfaring med kvinnfolk eller?

Her i huset blir mannfolket ikke halshugget om han sier meningene sine.

Og jeg sier ikke til ham at venninnene hans er bimboer. Det at de sminker seg for mye, er hans ord ;)

Gjest Summers
Skrevet

:fnise: Dårlig erfaring med kvinnfolk eller?

Her i huset blir mannfolket ikke halshugget om han sier meningene sine.

Og jeg sier ikke til ham at venninnene hans er bimboer. Det at de sminker seg for mye, er hans ord ;)

Praktiserer føre var og tar ikke sjansen på at alle er som deg:-)

Gjest RompeRusk
Skrevet

Praktiserer føre var og tar ikke sjansen på at alle er som deg:-)

Haha! Kanskje det som er sikrest om du vil bevare helsa lengst mulig ;)

Skrevet (endret)

Men kjære gutter, hva er naturlig sminket for dere da?

Vil tro at det er "no makeup makeup", her fant jeg et godt eksempel på dette

http://www.youtube.com/watch?v=xVlkFaA-gN0 Må bare spole ca 3 min ut i filmen :P

Endret av mammamora90
Skrevet (endret)

Men det har jeg ;)

Utfra hva jeg umiddelbart kan se så har de gjort følgende:

- Primer(glatter ut huden og lager en illusjon at det er "perfekt" - inneholder silikon som legger seg over porer og urenheter etc)

- Concealer(under øyer, samt over alle urenheter og ujevnheter på huden)

- Foundation - i hele ansiktet. Mineral eller flytende - gjerne flere lag.

- Pudder - for å matte ned og sette foundation

- Rouge

- Highlighter(brukes i enkelte deler av ansikt, typisk over kinnben - skal gi en "naturlig" glød. Jessica Simpsons sminkør ser uttil å ha vært spesielt generøs med highlighteren, sikkert sammen med en foundation som gir ekstra glød. Folk går jo ikke rundt med sparkles i huden til vanlig)

- Fikseringsspray(de fleste idag som bruker full sminke, og da spesielt til bilder etc bruker det - det gjør at sminken varer i mange timer, og gir også en ekstra "finish".

DET VAR ANSIKTET ALENE.

Så kommer resten:

- Farge på brynene

- Fiksering på bryn(enven som gelè eller spray)

- Primer på øyelokk(for å få sminken til i sitte)

- Øyenskygger - flere farger i ulike toner

- Kajal(linje over og under øyne som duses ut)

- Vippe primer(ikke alle bruker dette, men mange - får øyevipper til å se lengre og tykkere ut)

- Mascara

- Falske øyevipper eller extensions(dette er også vanlig hos "vanlige folk" - jeg ser det hver dag, alle tror bare det er normalt lange naturlige øyevipper. Hun asiatiske har det helt garantert, regner med Simpson også - men ikke helt enkelt å se på avstand).

- Lipliner

- Leppestift/gloss

Disse har sannsynligis sminket halsen også og brystparti for å jevne ut farger, i tillegg har de ordnet håret endel.

Da har de gjerne tupert litt, rettet det ut med rettetang, brukt varmebeskyttende spray, sikkert hårpudder og så hårspray.

Naturlig og naturlig ;)

Og btw så er ikke dette uvanlig blant "naturlig" sminkede jenter, de bruker ofte mer enn de som ser "brunkrem" ut.

Nå har jeg ikke engang begynt på push up BH, hold in ting og diverse veldig mange bruker under klærne som sitter så bra.

Hehe....nå ødela jeg noen illusjoner hos uskyldige gutter og menn her ;)

Så glemte jeg å legge til at bildene er photoshoppet - spesielt det øverste. Så hun ser ikke sånn ut i virkeligheten, selv med samme sminke. Det ser ganske airbrushet ut.

Det er faktisk helt sant.. Selv om det ser veldig naturlig ut behøver det ikke å være det.. Det som ser for godt ut til å være sant, er som regel det også :P

Hun asiatiske så helt perfekt ut ferdigsminket, og det ser veldig "naturlig ut" (bortsett fra vippene, men mange menn hadde nok trodd det bare var marskara hun brukte, og ikke løsvipper). Jeg tipper mange som ikke har peiling på sminke hadde fått bakoversveis om de hadde fått listet opp alle produktene som har blitt brukt..

Endret av mammamora90
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...