Gjest .-L-. Skrevet 14. februar 2013 #41 Skrevet 14. februar 2013 Egentlig et spørsmål som kan ha flere svar og flere variabler Menn har jo for det første forskjellig smak akuratt som kvinner. Så at mange menn vil foretrekke de ts beskriver er sikkert riktig. Samtidig så er det de menn som sikkert kun kan tenke seg sex med disse, men vil heller bli sammen med en naturlig pen jente. Så hvis du ser menn løpe etter slike damer på byn for eksempel så betyr ikke det automatisk at de vil bli sammen med en slik dame.
Bella21 Skrevet 14. februar 2013 #42 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Egentlig et spørsmål som kan ha flere svar og flere variabler Menn har jo for det første forskjellig smak akuratt som kvinner. Så at mange menn vil foretrekke de ts beskriver er sikkert riktig. Samtidig så er det de menn som sikkert kun kan tenke seg sex med disse, men vil heller bli sammen med en naturlig pen jente. Så hvis du ser menn løpe etter slike damer på byn for eksempel så betyr ikke det automatisk at de vil bli sammen med en slik dame. Et spørsmål som selv ikke gutter klarer å svare på. Ville dere f.eks sagt at denne dama er sminka naturlig? Eller hun: Er dette "naturlig" eller for mye? For lite kanskje Endret 14. februar 2013 av Bella21
Gjest .-L-. Skrevet 14. februar 2013 #43 Skrevet 14. februar 2013 Synes begge var pene og naturlige jeg da, i alle fall ikke oversminket. Ikke at jeg har så god peiling på sminke 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #44 Skrevet 14. februar 2013 Alle gutter sier de liker naturlige pene jenter, en de får se uten sminke av og til, og en som ikke bruker mye penger på alt mulig unødvendig for å se "bra" ut. Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha? Anonym poster: f62e41b46700250e09565308de4275b0 Jeg tror du prøver å møte gutter på feil steder. Hvis du er ute på byen, er det ikke overraksende at barbie lignende og photoshoped jenter får mer oppmerksomhet. De virker som de er lettere å få og mindre kjedlig. Utenfor klubber og barer, vil du se at de fleste voksne menn går for naturlige jenter - både innvendig og utvendig. Anonym poster: c37c9d92b1a72d3c4452a447de2b0f37
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #45 Skrevet 14. februar 2013 Et spørsmål som selv ikke gutter klarer å svare på. Ville dere f.eks sagt at denne dama er sminka naturlig? Eller hun: Er dette "naturlig" eller for mye? For lite kanskje De ser ikke spesielt bra ut uten sminke, men jeg regner med at hvis de bruker mindre sminke enn de de har på seg, vil de være like pene. Anonym poster: c37c9d92b1a72d3c4452a447de2b0f37
Gjest Euforia Skrevet 14. februar 2013 #46 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Enig med personen to hakk over meg. Det er ingen gutter i min omgangskrets som liker disse jentene du har beskrevet her. Med naturlige jenter menes det jenter som sminker seg normalt og som ser VELSTELTE ut. Det er ikke særlig attraktivt med jenter som dasser rundt i joggedresser uten sminke. Endret 14. februar 2013 av Euforia 1
Gjest norah Skrevet 14. februar 2013 #47 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Et spørsmål som selv ikke gutter klarer å svare på. Ville dere f.eks sagt at denne dama er sminka naturlig? Eller hun: Er dette "naturlig" eller for mye? For lite kanskje Synes begge var pene og naturlige jeg da, i alle fall ikke oversminket. Ikke at jeg har så god peiling på sminke Men det har jeg Utfra hva jeg umiddelbart kan se så har de gjort følgende: - Primer(glatter ut huden og lager en illusjon at det er "perfekt" - inneholder silikon som legger seg over porer og urenheter etc) - Concealer(under øyer, samt over alle urenheter og ujevnheter på huden) - Foundation - i hele ansiktet. Mineral eller flytende - gjerne flere lag. - Pudder - for å matte ned og sette foundation - Rouge - Highlighter(brukes i enkelte deler av ansikt, typisk over kinnben - skal gi en "naturlig" glød. Jessica Simpsons sminkør ser uttil å ha vært spesielt generøs med highlighteren, sikkert sammen med en foundation som gir ekstra glød. Folk går jo ikke rundt med sparkles i huden til vanlig) - Fikseringsspray(de fleste idag som bruker full sminke, og da spesielt til bilder etc bruker det - det gjør at sminken varer i mange timer, og gir også en ekstra "finish". DET VAR ANSIKTET ALENE. Så kommer resten: - Farge på brynene - Fiksering på bryn(enven som gelè eller spray) - Primer på øyelokk(for å få sminken til i sitte) - Øyenskygger - flere farger i ulike toner - Kajal(linje over og under øyne som duses ut) - Vippe primer(ikke alle bruker dette, men mange - får øyevipper til å se lengre og tykkere ut) - Mascara - Falske øyevipper eller extensions(dette er også vanlig hos "vanlige folk" - jeg ser det hver dag, alle tror bare det er normalt lange naturlige øyevipper. Hun asiatiske har det helt garantert, regner med Simpson også - men ikke helt enkelt å se på avstand). - Lipliner - Leppestift/gloss Disse har sannsynligis sminket halsen også og brystparti for å jevne ut farger, i tillegg har de ordnet håret endel. Da har de gjerne tupert litt, rettet det ut med rettetang, brukt varmebeskyttende spray, sikkert hårpudder og så hårspray. Naturlig og naturlig Og btw så er ikke dette uvanlig blant "naturlig" sminkede jenter, de bruker ofte mer enn de som ser "brunkrem" ut. Nå har jeg ikke engang begynt på push up BH, hold in ting og diverse veldig mange bruker under klærne som sitter så bra. Hehe....nå ødela jeg noen illusjoner hos uskyldige gutter og menn her Så glemte jeg å legge til at bildene er photoshoppet - spesielt det øverste. Så hun ser ikke sånn ut i virkeligheten, selv med samme sminke. Det ser ganske airbrushet ut. Endret 14. februar 2013 av norah 4
Bella21 Skrevet 14. februar 2013 #48 Skrevet 14. februar 2013 Men det har jeg Utfra hva jeg umiddelbart kan se så har de gjort følgende: BLABLALBA Ta deg en røyk. Øyenlokksprimer? Tuller du, skal du liksom klare å se sånt bare ved å se på disse bildene, jeg har peiling på sminke selv, men faen heller?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #49 Skrevet 14. februar 2013 Ta deg en røyk. Øyenlokksprimer? Tuller du, skal du liksom klare å se sånt bare ved å se på disse bildene, jeg har peiling på sminke selv, men faen heller? Det er nesten garantert at de har brukt øyelokksprimer. Tror du virkelig personen som sminket er så nøye som den har vært, men dropper noe så essensielt som primer?!? Anonym poster: a966ab2a43ce43c224be2a103fa16987 9
Gjest .-L-. Skrevet 14. februar 2013 #50 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Så glemte jeg å legge til at bildene er photoshoppet - spesielt det øverste. Så hun ser ikke sånn ut i virkeligheten, selv med samme sminke. Det ser ganske airbrushet ut. Hehe, tror vi hadde denne diskusjonen for et halvt år siden elsn. Lærte da at de som ser naturlig ut kanskje er som er mest "unaturlige" Det er litt av en kompetanse dere sitter på når det kommer til all denne sminkingen, glad vi gutter slipper dette Endret 14. februar 2013 av .-L-. 1
Gjest norah Skrevet 14. februar 2013 #51 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Ta deg en røyk. Øyenlokksprimer? Tuller du, skal du liksom klare å se sånt bare ved å se på disse bildene, jeg har peiling på sminke selv, men faen heller? Det er nesten garantert at de har brukt øyelokksprimer. Tror du virkelig personen som sminket er så nøye som den har vært, men dropper noe så essensielt som primer?!? Anonym poster: a966ab2a43ce43c224be2a103fa16987 Siste AB: Nettopp. Jeg ser ikke primeren på øyet, men det er høyst usannsynlig at de ikke bruker det. Om ikke nesten umulig da de åpenbart er veldig sminkede. Du finner ikke en eneste profesjonell sminkør eller mennesker med litt interesse for sminke som ikke har primer på øyelokket eller iallefall bruker det til fest når de har behov for at sminken skal sitte. Det er forøvrig et genialt produkt, fordi det hindrer øyenskygge i å stripe samt får det til å sitte lengre - hvilket er grunnen til at veldig mange bruker det. Også de som sminker seg lite - og det gir ingen negative effekter på huden slik som primer på ansiktet gjør for mange i lengden(tetter porene, kan gi urenheter ved hyppig bruk). Endret 14. februar 2013 av norah 2
Guybrush Skrevet 14. februar 2013 #52 Skrevet 14. februar 2013 Bør legges til at de førbildene er tatt med direkte blitz og med elendig hvitbalanse (gulhvitt lys med blitz rett i fleisen er garantert å få folk til å se værst mulig ut). I tillegg er de to nederste bildene tatt med helt forskjellig brennvidde. Fotografier har en tendens til å få folk til å se værre ut enn de faktisk gjør - om man faktisk ikke kan å ta bilder og har korrekt lys. 3
Steinar40 Skrevet 14. februar 2013 #53 Skrevet 14. februar 2013 På byen er det fortsatt slik selv om man er i 30-årene. Jeg prøver å kle meg stilig, men ikke utfordrende (får ofte komplimenter av kompiser, venninner og kolleger på klesstil), men det er de venninnene som går med korte skjørt, utringning og masse sminke som får all oppmerksomheten når vi er ute på byen. Jeg trøster meg litt med at oppmerksomhet på byen ikke nødvendigvis betyr noe mer enn at de ser ut som et lett bytte for playerne. Anonym poster: 06b471fb3836eb34b4d6819de0522e62 Byen er stort sett bare et sex-marked.
Steinar40 Skrevet 14. februar 2013 #54 Skrevet 14. februar 2013 Men kjære gutter, hva er naturlig sminket for dere da? Minst mulig sminke etc. Selv om jeg ikke akkurat er noen gutt lenger hehe
Steinar40 Skrevet 14. februar 2013 #55 Skrevet 14. februar 2013 Fatter ikke at kvinner gidder all denne sminkinga.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 14. februar 2013 #56 Skrevet 14. februar 2013 Mange menn vet ikke hva de snakker om, og det er helt greit. Forventer egentlig ikke at menn skal sette seg inn i hele oppdollingsprosessen. Menn skulle bare visst hvor mye tid og krefter mange kvinner bruker på for å se så naturlige og freshe ut som mulig - og ikke minst hvor mye penger det koster!! Det er helt utrolig hva litt sminke og hårfiksing kan gjøre. :-) For å ikke nevne farging og voksing av øyenbryn, det koster som nevnt MYE penger å skulle gjøre det på profesjonelt vis. Man kan gjøre mye hjemme, men da blir det ofte bare "halvbra" og ikke fullt så fint. Jeg vet ikke om Adriana Lima har fått på seg noe sminke her, kanskje noe base eller "begynnende" foundation, eller hva man kaller det. Hun har i alle fall i overraskende jevn hudtone på bildet. Her tror jeg kanskje Gisele Bündchen har på seg noe solpudder, lipgloss og farget dagkrem/lett foundation. Hun har også veldig jevn hudfarge, hun har sikkert concealer eller "tryllepenn" under øyne. Jeg benekter ikke at begge modellene har pen hud fra naturens side. Selv om man har flawless hud trenger man ofte litt sminkehjelp for å få frem den ekstra gløden. :-)
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #57 Skrevet 14. februar 2013 Hehe....nå ødela jeg noen illusjoner hos uskyldige gutter og menn her Illusjonen om at det finnes pene damer? Anonym poster: 0ba1f4a02ac93f53d0aa3b00d3644589 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #58 Skrevet 6. juli 2013 Jeg tror gutter som er ute etter et forhold ikke nødvendigvis går for jenta med de mest utfordrende klærne og mest sminke. Men en naturlig sminket jente, som smiler å ler mye og ser velstelt ut. Er ikke veldig morro å våkne opp til et ansikt man knapt kjenner igjen fra kvelden før. Anonymous poster hash: bea82...e5e 2
Ferny Skrevet 6. juli 2013 #59 Skrevet 6. juli 2013 Alle gutter sier de liker naturlige pene jenter, en de får se uten sminke av og til, og en som ikke bruker mye penger på alt mulig unødvendig for å se "bra" ut. Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha?Anonym poster: f62e41b46700250e09565308de4275b0 Gutter vil ha naturlig PENE jenter. Ikke bare naturlige jenter. En ting er at man kan droppe sminken (osv.), men da må man jo se bra ut til tross for dette. De jentene får mye oppmerksomhet uansett.
Armitage Skrevet 6. juli 2013 #60 Skrevet 6. juli 2013 Fatter ikke at kvinner gidder all denne sminkinga. Fordi det er gøy og kreativt:) Ellers hadde jeg ikke hatt det som jobb også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå