Gå til innhold

Gutter liker naturlige pene jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle gutter sier de liker naturlige pene jenter, en de får se uten sminke av og til, og en som ikke bruker mye penger på alt mulig unødvendig for å se "bra" ut.

Men hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha?

Anonym poster: f62e41b46700250e09565308de4275b0

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de ved å sminke seg og kle seg utfordrende klarer å vise at de er interesserte i noe fremfor den naturlig pene jenta som sitter stille i kroken og venter på at noen skal si hei? Det jeg mener er altså at jenter som gjør slikt rett og slett har en livsstil og innstilling som fremmer kontakt.

Og alle guttene vil ikke ha slike jenter du beskriver, forresten. Har aldri skjønt hva som er sexy med oransje hud selv.

• Liker 6
Skrevet

Det er for det meste menn som er ute etter sex, eller så er det stor sjangse for at mannen er litt dum eller harry som henger seg etter disse. Det er ihvertfall min observasjon.

Anonym poster: 606c4d694a15516e63f1eb369deae08a

• Liker 13
Gjest HunterLady
Skrevet

Skikkelige menn (og med skikkelige så mener jeg de mennene jeg er ute etter som en seriøs partner) vil ikke ha disse jentene du beskriver. De ser at jenta er oppmerksomhetssyk og mest sannsynlig litt billig, og er ikke interessert i henne.

De som liker disse jentene er ofte de som er ute etter et ligg, eller de som tror det er kult og som synes det er status å ha bimbovenninner (altså er de ikke så smarte).

Det er jo mye lettere å skille mellom seriøse og useriøse menn pga disse jentene, så jeg er egentlig takknemlig for at noen så lett kan luke ut de useriøse for meg.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er de umodne guttene (og de useriøse mannfolka) som går etter jenter (kvinner) som ser så billige og løse ut som mulig.

Det dreier seg med andre ord om å maksimere muligheten til å få uforpliktende sex raskest mulig.

Er det slike gutter du vil ha, TS?

• Liker 6
Skrevet (endret)

-

Endret av Papirbit
Skrevet

Godt svar fra HunterLady :)

Eg vil berre sei det at en ekte mann som er bevisst og tilstede, så er han primært tiltrekt av energi, ikkje utsjånad. Det vi har inni oss som mennesker blir projektisert utad gjennom vår energi og non-verbale kommunikasjon. Utfordringa for oss menn er også å finne skikkelige damer. Er så mange damer som har største utfordringa i livet der dei skal finne ut kva dei skal ha på seg på fest. Vi lever trossalt i eit materialistisk samfunn der spiritualitet er døande.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er vell den naturlige typen. Er jeg ute med min pene venninne, med bleiket hår og flere lag med brunkrem, er det likevel jeg som trekker mannfolka, ikke henne. Men det har vell litt med hvordan jeg går frem iforhold til henne. Jeg kommer fort i kontakt med folk, og folk har lett for å ta kontakt med meg, kanskje fordi jeg ser ut som en person som er lett å ta kontakt med. Jeg aner igrunn ikke hvorfor jeg tiltrekker meg alle disse mennene. De kommer som fluer. Men noe må jeg da gjøre riktig?

Men tror igrunn ikke hvordan man sminker seg har den største avgjørende effekten på om man har draget eller ikke.

Skrevet

Husk at tiltrekning er en kjemisk reaksjon som kjem av det vi sanser. Dei mest populære damene er som regel dei som har den beste energien :) Ingenting slår ei kvinne som stråler.

Gjest white tiger
Skrevet

En jente i klassen min (høgskole) bruker hundre lag med brunkrem, kler seg ganske billig (eller horete om man vil), er rappkjefta, høylytt og noen ganger direkte frekk. Hun drar gutter som det holder. Og det er ikke bare på byen nei (har aldri vært med henne på byen), det er på skolen også. Guttene i klassen er ivrige på flørtingen med henne. Og utstrålingen? For meg utstråler hun irritasjon sånn ca 90% av tiden.

Men det kan jo ha noe med at hun er veldig sosial. Hun har selvtillit så det holder så hun har ikke noe problem med å trenge seg på i samtaler og kommandere andre rundt :klo: Nei, jeg skjønner det virkelig ikke. Ikke at jeg egentlig bryr meg da, men det er en litt artig observasjon, og har stusset litt på hvorfor hun har sånn draget.

• Liker 3
Skrevet

En jente i klassen min (høgskole) bruker hundre lag med brunkrem, kler seg ganske billig (eller horete om man vil), er rappkjefta, høylytt og noen ganger direkte frekk. Hun drar gutter som det holder. Og det er ikke bare på byen nei (har aldri vært med henne på byen), det er på skolen også. Guttene i klassen er ivrige på flørtingen med henne. Og utstrålingen? For meg utstråler hun irritasjon sånn ca 90% av tiden.

Men det kan jo ha noe med at hun er veldig sosial. Hun har selvtillit så det holder så hun har ikke noe problem med å trenge seg på i samtaler og kommandere andre rundt :klo: Nei, jeg skjønner det virkelig ikke. Ikke at jeg egentlig bryr meg da, men det er en litt artig observasjon, og har stusset litt på hvorfor hun har sånn draget.

Fordi hun ligger med alt som har puls kanskje?

• Liker 2
Skrevet

"Alle gutter" er ikke ute etter den type jenter.

Skrevet

Hva JaktDama sa. Du må skille mellom hva menn puler og hva men gifter seg med.

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Jeg er vel naturlig "pen", og jeg har og draget så det holder, men har draget på andre typer gutter enn de som sminker seg veeldig mye

Endret av avocadoen
  • Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

Fordi hun ligger med alt som har puls kanskje?

Godt mulig. Jeg aner ikke hvordan sexlivet hennes er.

Skrevet

Jeg elsker naturlig pene jenter. Hvis du er en slik, så send meg en PM :)

Anonym poster: a380dda9a1ca860ad7c4adef27260af7

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg, TS, hvor gammel er du? Jeg husker selv at det var slik på ungdomsskolen, men nå som jeg går på universitetet og har kommet inn i et mer voksent miljø er det svært få gutter som kun går etter slike jenter:)

• Liker 1
Skrevet

hvorfor er det altid de jentene med mest mulig push up som så å si går med puppene langt oppe i halsen, de med flere lag brunkrem, i tillegg til pudder og solpudder, de som er helt orange fordi de vil være brune, og de som har overbleket gult hår som alle guttene vil ha?

Du kan ikke måle "hva gutter vil ha" ut fra hva de går etter på byen. Byen er et kjøttmarked, vet du. Selv er jeg ikke interessert i ONS, men hvis jeg skulle prøve å finne meg et ligg ville jeg gått etter de som er slik du beskriver over. Rett og slett fordi at det er disse som kommuniserer at de har lyst på det samme.

Anonym poster: a380dda9a1ca860ad7c4adef27260af7

• Liker 1
Skrevet

ALLE gutter vil da ikke ha det. Hva er galt med jenter som sminker seg, og ønsker å se bra ut? Betyr da nødvendigvis ikke at de puler rundt på alt og alle alikevel?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...