Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

På 6.5.2020 den 15.02, sofie777 skrev:

Jeg elsker sokker med mønster på, men ville aldri brukt knesokker, det har jeg ikke gjort siden jeg gikk i skolekorps for rund 25 år siden. (De var hvite!)

Hvite knestrømper med bred kant fra LaMote over to lag "hudfargede" nylonstrømpebukser, i et fåfengt forsøk på å holde varmen i 8 grader, regn og vind uten å bryte uniformsreglementet (for det var av en eller annen grunn mye viktigere enn barnas ve og vel den gangen) ... Gutta hadde det godt, de, med uniformsbukser med plass til stillongs under! 🤣 

Anonymkode: 21573...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvite knestrømper med bred kant fra LaMote over to lag "hudfargede" nylonstrømpebukser, i et fåfengt forsøk på å holde varmen i 8 grader, regn og vind uten å bryte uniformsreglementet (for det var av en eller annen grunn mye viktigere enn barnas ve og vel den gangen) ... Gutta hadde det godt, de, med uniformsbukser med plass til stillongs under! 🤣 

Anonymkode: 21573...d8c

Jepp og hvit genser uten krage under skjorten. Skjønner ikke at jeg holdt ut. Det regner jo et par mm i året i Bergen! Men jeg elsket jo det å spille og marsjere, så da måtte det bare bli sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, sofie777 skrev:

Jepp og hvit genser uten krage under skjorten. Skjønner ikke at jeg holdt ut. Det regner jo et par mm i året i Bergen! Men jeg elsket jo det å spille og marsjere, så da måtte det bare bli sånn.

Det var ingen fryd på Østlandet heller, så jeg tør ikke tenke på hvordan det må ha vært i Bergen. 😁 Når jeg ser tilbake virker det som alt det verste drittværet kom når vi var på stevner eller skulle ut og marsjere av en eller annen grunn. Og alltid var det en eller annen løkrull som hadde glemt regnfrakken, så da fikk ikke vi andre lov til å ta den på heller. (Igjen, uniformsreglement > barnas helse.) Fremdeles, etter over 30 år, kan noen finne på å si "husker du sånn som vi frøs på Hønefoss?". 

Og enda ville jeg ikke vært uten de opplevelsene for alt i verden! ❤️ 

Anonymkode: 21573...d8c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fjollefyr skrev:

De solbrillene der passet overhodet ikke til den kjolen der..😲

IMG_20200509_232450.png

Den kjolen og de solbrillene passet overhode ikke til noen ting som helst ;)

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, sofie777 skrev:

Den kjolen og de solbrillene passet overhode ikke til noen ting som helst ;)

Hihi..nei. Egentlig enig😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

»Om.du kan gå med den i bryllupet til kusina di?»

«Nei, den er jo hvit. Doh..»

IMG_20200510_231757.png

Endret av Fjollefyr
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Joda, vil heeeelt sikkert gå med denne i et viktig jobbmøte eller på date.... 

 

Polish_20200521_024943509.jpg

Endret av sofie777
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vist mye men hele dette antrekket i et nøtteskall. Hater at stroppene henger ned på armene. Skjønner ikke hvorfor det er så inn nå. Og så crop top er ganske trashy da. Hvorfor vil man at folk skal se på magen din? Synes også man får så laaaang rumpe av high waist bukser. Klovnefarger. Og slike"sett" er billige og lite kreativt.

sexy-striped-slash-neck-short-sleeve-crop-top-high-waist-shorts-set.jpg.f89722c7cd2aba5e57235c0ef31a67c6.jpg

Anonymkode: a5c74...4fd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne vist mye men hele dette antrekket i et nøtteskall. Hater at stroppene henger ned på armene. Skjønner ikke hvorfor det er så inn nå. Og så crop top er ganske trashy da. Hvorfor vil man at folk skal se på magen din? Synes også man får så laaaang rumpe av high waist bukser. Klovnefarger. Og slike"sett" er billige og lite kreativt.

sexy-striped-slash-neck-short-sleeve-crop-top-high-waist-shorts-set.jpg.f89722c7cd2aba5e57235c0ef31a67c6.jpg

Anonymkode: a5c74...4fd

Synes alt det du nevner er kjempefint, selv om jeg ikke likte akkurat det antrekket over. 

Anonymkode: 9eeb6...319

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en sånn bukse godt oppe på magen igjen i går, og selvfølgelig med overdel stappet ned i buksen. Jeg tror ikke jeg engang orker å søke etter bilde av det, det ser så fælt ut.

Anonymkode: 67680...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så en sånn bukse godt oppe på magen igjen i går, og selvfølgelig med overdel stappet ned i buksen. Jeg tror ikke jeg engang orker å søke etter bilde av det, det ser så fælt ut.

Anonymkode: 67680...b68

Helt jævlig. For noen år siden var det bare enkle raringer som gikk sånn. 

Anonymkode: cfed3...b35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, sofie777 skrev:

Joda, vil heeeelt sikkert gå med denne i et viktig jobbmøte eller på date.... 

 

Polish_20200521_024943509.jpg

Det verste er jo at den er såpass dyr 🤣 Jeg har fått den som forslag selv, og jeg klarer ikke helt å se for meg hvilken anledning den passer til 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hjarte skrev:

Det verste er jo at den er såpass dyr 🤣 Jeg har fått den som forslag selv, og jeg klarer ikke helt å se for meg hvilken anledning den passer til 😂

Den passer utmerket på Hello Kitty-fest

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Kitten skrev:

Den passer utmerket på Hello Kitty-fest

Godt poeng! 👌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2020 den 23.45, Aniita skrev:

Ja. Med mindre du mener at å fremheve lår og rompe når man er overvektig er rette tingen? Dongeristoff gjør jo nettopp det. Det ser stygt ut.

Man kan vel ha fin rompe selv om den er stor? Hvorfor skal man dekke seg til selv om man er plus size? Dummeste jeg har hørt. Eller kanskje det slemmeste, jeg greier ikke å velge :(

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...