Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, GjestSiden2006 skrev:

Jupp styggeste

5b62cbd768821f221efbee2c6f0f04d9.jpg

25eaad827278f23142e09a169f14c387.jpg

028a952fca0f23460eb995fac662a01c.jpg

Av en eller annen absurd grunn likte jeg skjørtet:klo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mariángel skrev:

Av en eller annen absurd grunn likte jeg skjørtet:klo:

Kanskje i en parfymereklame ja, ikke på skolen eller butikken, på shopping, på tur, ut på byen...Huff. Alt for spes. for meg. 

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GjestSiden2006 skrev:

Kanskje i en parfymereklame ja, ikke på skolen eller butikken, på shopping, på tur, ut på byen...Huff. Alt for spes. for meg. 

Ser for meg at dette er noe Tone Damli kunne gått med på neste års Elle fest :duskedame:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2020 den 14.26, WhiteSwan skrev:

*fjernet bilde*

656A25E3-85E2-4A99-870C-E8A22696D2BD.jpeg

Det ser ut som de er dyppet i karamell- og sjokoladesaus. :ler:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Perelandra said:

Det ser ut som de er dyppet i karamell- og sjokoladesaus. :ler:

Med støvletter i lakris.

Denne buksa ser ut som det har skjedd et uhell:

864204395_Screenshot_2020-04-24JeansDressInklingelno.thumb.png.962ae39b4dbbc500d0b0555473f2a846.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita
8 timer siden, Ingveis skrev:

Hva mener du man skal kle seg i da, en svær striesekk? Selv om man er stor betyr det ikke at man ikke har lyst til å kle seg i «vanlige» klær. Da er det unødvendig av sånne som deg å bestemme at det ikke er lov fordi DU syns det er stygt å se på? Du virker som et særdeles lite hyggelig menneske. 

Jeg sier bare at jeg syns at man skal kle seg på en måte som fremhever det pene og skjuler det mindre pene.

Dongeribukse sitter veldig tett på kroppen og fremhever alt. Og hver gang jeg ser en fashion haul på youtube med plus size women som har vært og kjøpt seg dongeribukse, tenker jeg hvorfor i all verden går du kledd med det, når så mange andre fine klær heller kler deg?

Jeg er jo stor sjæl, digger store damer, haha, men nettopp derfor jeg er mer kritisk til åssen man ikke bør kle seg 😄

Og som sagt, etter min mening bør man kle seg i mer vide bukser.

 

 

plus.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita
7 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Vel, det jeg ikke forstår er hvorfor hele magen og ryggen, hofter skal oppi. Jeg kan bruke litt mindre størrelse enn henne her, (min er ca 48), men blir helt klaustrofobisk av slike plagg. Bedre med en muffinstopp da, enn å stappe alt oppi, om dere forstår.

 

 

Nå legger jeg ved et bilde som jeg elsker stilen til, så denne er ikke stygg, jeg skal bare vise hva jeg mener med bukse. Jeg hadde ikke klart å hatt buksen over der sløyfen stopper, om du skjønner...Da ville jeg heller hatt en liten "ring"/muffintop rundt magen og viere/annet snitt på toppen så ikke ringen synes...

 

bb56a9c9884e90a3956f60acef311da8.jpg


Styling er viktig

07b390591a5aac942c162887b27c86cd.jpg

Ja, styling er kjempeviktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Ichiko skrev:

Med støvletter i lakris.

Denne buksa ser ut som det har skjedd et uhell:

864204395_Screenshot_2020-04-24JeansDressInklingelno.thumb.png.962ae39b4dbbc500d0b0555473f2a846.png

Som Jan Teigens cover på Klovn uten scene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Vel, det jeg ikke forstår er hvorfor hele magen og ryggen, hofter skal oppi. Jeg kan bruke litt mindre størrelse enn henne her, (min er ca 48), men blir helt klaustrofobisk av slike plagg. Bedre med en muffinstopp da, enn å stappe alt oppi, om dere forstår.

Jeg er enig. Det ser helt fryktelig ut når man stapper nedi alt og ser konturene av magen under buksene. 

1*fwWf-Kia6Ys1ey28p73Opg.png

Anonymkode: eb07b...cfb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aniita skrev:

Jeg sier bare at jeg syns at man skal kle seg på en måte som fremhever det pene og skjuler det mindre pene.

Dongeribukse sitter veldig tett på kroppen og fremhever alt. Og hver gang jeg ser en fashion haul på youtube med plus size women som har vært og kjøpt seg dongeribukse, tenker jeg hvorfor i all verden går du kledd med det, når så mange andre fine klær heller kler deg?

Jeg er jo stor sjæl, digger store damer, haha, men nettopp derfor jeg er mer kritisk til åssen man ikke bør kle seg 😄

Og som sagt, etter min mening bør man kle seg i mer vide bukser.

 

 

plus.jpg

Der er jeg helt uenig. Vide bukser på "store" damer syns jeg er lite flatterende. Jeg har vært veldig stor selv og jeg syns jeg så bedre ut med tettsittende bukser. Nå er jeg slank og går med det samme; tettsittende bukser. 

Anonymkode: efdd1...847

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Aniita
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Der er jeg helt uenig. Vide bukser på "store" damer syns jeg er lite flatterende. Jeg har vært veldig stor selv og jeg syns jeg så bedre ut med tettsittende bukser. Nå er jeg slank og går med det samme; tettsittende bukser. 

Anonymkode: efdd1...847

Ja, men det kommer jo an på da, er man stor i magen eller beina?

Trodde folk flest var opptatt av å skjule det lille ekstra, som f.eks magen. 

Tights kan merkelig nok se bra ut på store damer, men dongeri? Syns det stoffet er overvurdert. Feminint er det i hvert fall ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Det ser helt fryktelig ut når man stapper nedi alt og ser konturene av magen under buksene. 

1*fwWf-Kia6Ys1ey28p73Opg.png

Anonymkode: eb07b...cfb

Ja! Ja! Ja! Ser du? Takk ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røverkjøp de første der ;) Lurer på om zalando noensinne fikk solgt dem 🤷🏼‍♀️

received_430175717883296.jpeg

received_536672123558073.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...