Shinigami Skrevet 2. mars 2015 #3141 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Hva...Hvorfor? Endret 2. mars 2015 av Shinigami 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 2. mars 2015 #3142 Del Skrevet 2. mars 2015 Hadde aldri trodd culottes skulle komme på moten igjen, men de gjorde de søren meg. Klovnebukser og en effektiv måte å se 10 kg tyngre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 2. mars 2015 #3143 Del Skrevet 2. mars 2015 Lekre bukser a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 2. mars 2015 #3144 Del Skrevet 2. mars 2015 Hadde aldri trodd culottes skulle komme på moten igjen, men de gjorde de søren meg. Klovnebukser og en effektiv måte å se 10 kg tyngre ut. Du, no er eg berre ute etter folkeopplysing (og det er eg som skal bli opplyst): har desse buksene eit norsk namn? "Culotte" er jo eit fransk ord (som eg stort sett kjenner frå omgrepet "sans-culottene" frå den franske revolusjonen...), og det kan vel mellom anna brukast om nikkersar, kan det ikkje? Broka på bildet, kan det gå for å vere eit bukseskjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2015 #3145 Del Skrevet 2. mars 2015 Du, no er eg berre ute etter folkeopplysing (og det er eg som skal bli opplyst): har desse buksene eit norsk namn? "Culotte" er jo eit fransk ord (som eg stort sett kjenner frå omgrepet "sans-culottene" frå den franske revolusjonen...), og det kan vel mellom anna brukast om nikkersar, kan det ikkje? Broka på bildet, kan det gå for å vere eit bukseskjørt? Jeg støkker litt hver gang jeg leser culotte, fordi det brukes som ''truse'' i Frankrike. Vil ha et norsk navn jeg også, for jeg orker ikke å tenke truse hver gang jeg leser om disse heslige greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 2. mars 2015 #3146 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg støkker litt hver gang jeg leser culotte, fordi det brukes som ''truse'' i Frankrike. Vil ha et norsk navn jeg også, for jeg orker ikke å tenke truse hver gang jeg leser om disse heslige greiene. Ja, eg veit, det er ganske uroande. Men jo meir eg las om det heile, desto meir trur eg vi kan bruke bukseskjørt, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 2. mars 2015 #3147 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg syntes de bukseskjørtene er litt kule egentlig. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å rocke ett par i sommer :3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 2. mars 2015 #3148 Del Skrevet 2. mars 2015 Anonymous poster hash: 0a796...1e1 hahahaha han ser ut som ett trekkspill. Fantastisk. Jeg tipper disse designerne gjør sitt beste for å lage så teite klær som mulig, så ler de av oss i hemmelighet når vi bruker det. 'HAHA APER' 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3149 Del Skrevet 2. mars 2015 Denne kjolen Rosie Huntington-Whiteley hadde på seg: [KILDE] synes det var fint jeg! ikke at jeg hadde gått med det selv Anonymous poster hash: ac4f4...adb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 2. mars 2015 #3150 Del Skrevet 2. mars 2015 synes det var fint jeg! ikke at jeg hadde gått med det selv Anonymous poster hash: ac4f4...adb Personlig synes jeg det ble noe over kanten og for lite overlatt til fantasien. Vulgært er vel rette ordet jeg leter etter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 12. mars 2015 #3151 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) https://www.desigual.com/en_NL/mobility#detail/50V2LA8/color/2000 Jeg vet ikke hvor man skal feste blikket... Endret 12. mars 2015 av Shinigami 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mars 2015 #3152 Del Skrevet 12. mars 2015 Hva er styggere enn å bruke tights som bukse? Jo, hun jeg så i dag som brukte skikkelig nuppete tights som bukse! *grøss* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mars 2015 #3153 Del Skrevet 12. mars 2015 Hva...Hvorfor? Hufsa? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. mars 2015 #3154 Del Skrevet 13. mars 2015 Hufsa? Nå vet jeg hvorfor jeg syns at den var en skremmende kreasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 13. mars 2015 #3155 Del Skrevet 13. mars 2015 https://www.desigual.com/en_NL/mobility#detail/50V2LA8/color/2000 Jeg vet ikke hvor man skal feste blikket... Altså, med undantak av at eg trur eg ville fått epileptisk anfall om ho snudde seg snøgt rundt, så synest eg denne var ganske fin, eg. Diane von Furstenberg køyrer ofte slike trykk på omslagskjolane sine, og eg synest dei er ganske fint. Det styggaste plagget eg har sett i det siste er naturleg nok den no ganske famøse Desigual-kåpa med pluggknappen midt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #3156 Del Skrevet 13. mars 2015 https://www.desigual.com/en_NL/mobility#detail/50V2LA8/color/2000 Jeg vet ikke hvor man skal feste blikket... Den synes jeg faktisk var veldig fin, selv om det ikke er noe jeg hadde gått med selv. Anonymous poster hash: 849e6...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. mars 2015 #3157 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg syntes selv at den kjolen ga en illusjon av en litt rar kroppsform jeg da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 14. mars 2015 #3158 Del Skrevet 14. mars 2015 Den der rosa Ganni-kåpa som 'alle' har gått med den siste tiden. Altså, det ser jo unektelig ut som en BADEKÅPE??? Det er hvertfall det jeg tenker hver gang jeg ser noen med den på.. "Du hadde det SÅ travelt på vei ut av dusjen i dag tidlig at du kun rakk å ta på deg badekåpa før du løp ut døra, ja".. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3159 Del Skrevet 14. mars 2015 hahahaha han ser ut som ett trekkspill. Fantastisk. Jeg tipper disse designerne gjør sitt beste for å lage så teite klær som mulig, så ler de av oss i hemmelighet når vi bruker det. 'HAHA APER' Designerklær som dette er ikke ment for å bruke offentlig, det er ment for å være så "out there" som mulig for å skape en reaksjon. Det kan sammenlignes litt med konseptbiler. Anonymous poster hash: 65c7a...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #3160 Del Skrevet 14. mars 2015 Den der rosa Ganni-kåpa som 'alle' har gått med den siste tiden. Altså, det ser jo unektelig ut som en BADEKÅPE??? Det er hvertfall det jeg tenker hver gang jeg ser noen med den på.. "Du hadde det SÅ travelt på vei ut av dusjen i dag tidlig at du kun rakk å ta på deg badekåpa før du løp ut døra, ja".. Bilde?Anonymous poster hash: e53d8...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå