Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke akkurat et plagg, men i dag hadde jeg en kunde som kom inn på butikken jeg jobber i (type smykkebutikk) og spurte om jeg visste hvor armbåndet hun fant i skuffen til sin bortreiste sønn var kjøpt, da tantebarnet hennes ville ha et selv.

Det var analkuler. :laugh:

Anonymous poster hash: b8089...527

Haha! Den posten er passer perfekt til "dumme ting kunder sier"-tråden :)http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=209892&page=345

Men hva sa du til kunden?

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg skulle til å leggje inn eit innlegg om noko eg såg på toget i dag, som ikkje var direkte stygt, berre veldig "har du ikkje heilspeil"-aktig, men etter historia om analkulene er det jo ingenting som kan måle seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det styggeste plagget jeg har sett, men i hvertfall er jeg rimelig lei av å se disse tynne, korte boble/dunjakkene med smale striper/felt som alle går med for tiden. Spesielt virker disse å ha blitt en del av uniformen på damer på 50+. Og gjerne i "knæsje" farger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ok, då legg eg ut det merkelege skuet eg fekk på veg til jobb i dag:

Dame, 30-åra:

Vi må byrje nedst:

Semska, svarte skolettar med open tå, og berre snøring (slike der pløsa og tåa manglar, liksom.) (Allereie her var mykje gale: ope tå er berre heilt gakk i desember, og uansett skal ein ikkje bruke slike om ein ikkje kan gå berrføtt i dei)

Svarte strømpebrøker

Deretter må vi opp på toppen av dama att: her hadde ho på seg ei jakke i slikt rutemønster, men i bomberjakkefasong (trur eg, det såg slikt ut). Under hadde ho noko som såg ut som ein anten veldig kort kjole eller ein tunika, utruleg vid, og stakk ut under jakka så det såg ut som om denne kjolen verkeleg strutta. Under der att stakk det ut noko som såg ut som ei krittstripa dressfrakkjakke. Ukneppa. Og under der att stakk det ned noko kvitt som truleg var eit skjørt eller noko slikt. Dette kvite såg mest ut til å ha slik struktur som desse "stoffpapir"-kovoluttane, de veit, papir, men med synleg struktur og litt mjuk.

Rundt halsen hadde dama eit svart skjerf, og på ryggen ein svart Kånken.

Diagnose: anten alvarleg svaksynt, alvarleg forstyrra eller motebloggar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diagnose: anten alvarleg svaksynt, alvarleg forstyrra eller motebloggar.

Tror ikke den ene diagnosen din utelukker den andre her. :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det styggeste plagget jeg har sett i det siste er Parajumpers-jakka til venninna mi. Skjønner ikke at hun klarer å gå med den med god samvittighet



Anonymous poster hash: 9f88b...df1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det styggeste plagget jeg har sett, men i hvertfall er jeg rimelig lei av å se disse tynne, korte boble/dunjakkene med smale striper/felt som alle går med for tiden. Spesielt virker disse å ha blitt en del av uniformen på damer på 50+. Og gjerne i "knæsje" farger.

Disse har ikke jeg fått med meg. Link til eksempel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse har ikke jeg fått med meg. Link til eksempel? :P

Får ikke linket nå, men de er overalt nå. I alle butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke linket nå, men de er overalt nå. I alle butikker.

Er det sånne typer du mener?

I såfall er jeg helt enig. Sikkert en grunn til at de er nedsatt i pris :laugh:

Endret av Infinite
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden det er så utrolig mange som har sånn, så er det sikkert noen her inne som blir dødelig fornærmet :) Spesielt ser jeg at damer rundt 50-60 er glad i disse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden det er så utrolig mange som har sånn, så er det sikkert noen her inne som blir dødelig fornærmet :) Spesielt ser jeg at damer rundt 50-60 er glad i disse.

You bet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det styggeste plagget jeg har sett i det siste er Parajumpers-jakka til venninna mi. Skjønner ikke at hun klarer å gå med den med god samvittighet

Anonymous poster hash: 9f88b...df1

Når man allerede har jakken så er det faktisk ikke bare bare å gå til innkjøp av en ny en. De jakkene er gode og varme, og ikke alle har kjøpt de selv. Mange får de i gave av foreldre o.l. Hva du synes om utseendet på de jakkene er en annen ting men folk har ulik smak heldigvis ;)

Uansett mishandler ikke PJ dyrene de bruker i jakkene. Bare sånn at det er sagt.

Anonymous poster hash: 43089...fbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg jobber i en veldig populær klesbutikk, og ALLE damer 40 + kommer inn og kjøper de. De eeeeelsker de. Jeg fatter det ikke.



Anonymous poster hash: 8d6b6...813
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, jeg jobber i en veldig populær klesbutikk, og ALLE damer 40 + kommer inn og kjøper de. De eeeeelsker de. Jeg fatter det ikke.

Anonymous poster hash: 8d6b6...813

Jeg har også sett det, ja. Det stemmer som noen sier over her at det er maaange damer på 50+ som har sånne, i knallfarger. De er ikke fine uansett, synes jeg, men på... ja... godt emballerte modne damer ser de forferdelige ut. Er over førti selv men ingen får noensinne se meg i en sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg jobber i en veldig populær klesbutikk, og ALLE damer 40 + kommer inn og kjøper de. De eeeeelsker de. Jeg fatter det ikke. Anonymous poster hash: 8d6b6...813

Ser de mest på de som er eldre enn 40. Helst 50-60. Skjønner heller ikke hvorfor de skal ha en slik ALLE SAMMEN. En del av disse litt eldre damene hadde også vært mye finere i en litt lengre jakke, en som gikk over rompa. Disse jakkene er jo veldig korte som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånne typer du mener?

I såfall er jeg helt enig. Sikkert en grunn til at de er nedsatt i pris :laugh:

Sånn holdt jeg på å kjøpe :fnise: De så passe varme ut til litt kjølig høstvær. Men vettet innhentet meg, for de der er virkelig ikke kledelige på noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...