Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Jeg har bodd 19 år i Nord-Norge og aldri følt noe behov for et overtrekksskjørt ;)

Jeg har bodd nordpå i 24 år og heller aldri hatt behov for det, fungere veldig bra med overtreksbukser ol.

Anonymous poster hash: 0ab34...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke når det er meningen at man skal ha på seg denne typen skjørt. Jeg måtte inn og lese produktbeskrivelser: "Et smidig knelangt overtrekksskjørt i vannavvisende yttertøy samt 2-veis glidelås på siden for å enkelt ta av og på skjørtet. Et varmt og funksjonelt plagg av den beste kvaliteten og passformen." "Maribu er utviklet spesielt for aktive som behøver et varmt forsterkende plagg når de enten er på topptur, i skibakken eller i byen" "Et kort og sporty overtrekksskjørt perfekt til uteaktiviteter slik som løping, langrenn mm. Modellen har et tynt og smidig yttertøy og er designet for best tenkbare smidighet og funksjon"

Forstår forstatt ingenting. Hvordan kan det være praktisk å ha på skjørt når man går på ski eller løper? Jeg blir ganske kald på lårene og hoftene, men bruker et ekstra lag ull innenfor i form av ullshorts. Jeg kunne aldri tenke meg å ha på meg et slikt skjørt i byen, er det så kaldt at jeg må ha et ekstra lag så kler jeg på meg innenfor det ytterste laget.

Har noen venninner som ikke kan gå med bukse av religiøse årsaker. Husker at de gikk med slike skjørt på barneskolen på utedager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den var så værst jeg

men hun som brukte den hadde leopard tights OG leopard skjørt sammen med den der :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0b464...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Syns ikke Kanye var så heldig heller :P

Det er han egentlig aldri med antrekket sitt :fnise: Så de passer jo godt sammen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2784c4321a8415720da431452dd15143.jpg

Anonymous poster hash: 2efa6...7b7

Å herregud! Hvem er det?

De skoene i den linken var veldig Spice Girls..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...