Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Peaches

Det verste er disse altfor små og korte shortsene. Helt sikkert nevnt her tidligere, men jeg har sett så mange skrekkeksempler i dag at jeg måtte uttrykke frustrasjon.

Enig, har sett mange slike i det siste. Ofte enda kortere enn disse også:

too-short-shorts.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Bildet ble ikke med

Hvilket plagg er det du ikke liker? Greit nok, kombinasjonen er ikke akkurat hai fæsjån, men ingen av de avbildede ser ut til å høre hjemme i denne tråden :klo:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilket plagg er det du ikke liker? Greit nok, kombinasjonen er ikke akkurat hai fæsjån, men ingen av de avbildede ser ut til å høre hjemme i denne tråden :klo:

Hvitt skjørt, sort strømpebukse og nude pumps? Hadde hun bare tatt av seg strømpebuksa..

Anonymous poster hash: d8362...293

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Den var jo faktisk litt fin! Hvor er den fra?Anonymous poster hash: 9cdcc...3d6

Jeg mener å huske at den var fra Asos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne flotte buksa da jeg var innom KappAhl her om dagen. 633057_F_02.png

Jeg prøvde den faktisk på meg, bare fordi at den var så stygg, og jeg kan bekrefte at den er like stygg på. :P Den ser jo ut som et gardinhelvete fra nittitallet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Enig, har sett mange slike i det siste. Ofte enda kortere enn disse også:

too-short-shorts.jpg

Jeanstruse og magetopp... Lekkert :fnise:

Det der så jo nesten ut som en ekstrem versjon av hvordan man gikk kledd for ca 15 år siden. Grusomt!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så denne flotte buksa da jeg var innom KappAhl her om dagen. 633057_F_02.png

Jeg prøvde den faktisk på meg, bare fordi at den var så stygg, og jeg kan bekrefte at den er like stygg på. :P Den ser jo ut som et gardinhelvete fra nittitallet.

Men den er faktisk veldig populær :)

Vi har solgt mange av denne buksen. Hilsen KappAhl-ansatt

Anonymous poster hash: b3dbc...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke det at populær er synonymt med pent da. Glemte å skrive det ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er faktisk veldig populær :)

Vi har solgt mange av denne buksen. Hilsen KappAhl-ansatt

:sjokkert: Hehe, ikke at jeg er motepolis eller en autoritet på området, men jeg kan ikke se at denne buksa gjør noe som helst for noen, eller lar seg kombinere med så mye.

Det finnes jo så klart butikker med gjennomført stygge klær, som Superkul og hva det nå er alle disse nettbutikkene heter. Der forventer jeg ikke annet. Det er blant annet en nettbutikk som nesten daglig kommer opp som annonse i newsfeeden min på FB, med klær jeg blir sjøsjuk og sveiseblind av å se på, men det er jammen sjelden jeg går meg på et så grelt plagg i kjedebutikkene. KappAhl assosierer jeg egentlig mer med trauste klær, så det var nesten litt overraskende med en så stygg bukse der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker

Så i går ei dame kledd i noe som så ut som en hvit kort shorts med med tskjorte til som var kneppet sammen som en body i skrittet. Lite pent.

Anonymous poster hash: f006d...b55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...