Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest heihade

Av og til så finner jeg god inspo blant haugene med grusomme plagg her inne. De to nedenfor skulle jeg gjerne hatt i skapet, for eksempel, hvis de ikke kostet så utrolig mye.

E26455952EFA817D6DA7C6736388F_h498_w598_

Altså jeg har ikke noe imot skinnjakker, men de piggene var stygt plassert. Kanskje det blir mote blandt politiet? Da har de spikermatten klar.

39454.0.zoom.jpg

I mitt neste liv skal jeg bli en mann utelukkende for å slippe å plages med denne dritten:P

Her er jakken forfra, f. eks. Tror den hadde vært dritrå hvis ikke ermene var trukket opp.
504124-0001_66932-nn9yl-ha99d.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til så finner jeg god inspo blant haugene med grusomme plagg her inne. De to nedenfor skulle jeg gjerne hatt i skapet, for eksempel, hvis de ikke kostet så utrolig mye.

Samme her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett disse plaggene i det siste, men bruker å se de når sommeren nærmer seg. Slike badeshortser er det styggeste jeg ser: http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/107547-0076_1?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1

Denne under her er like stygg, kommer aldri til å gå i en slik en:

http://i.blogg.no/650x488/http://d2.blogg.no/images/100708shorts_1215699961.jpg

Ååh. Elsker slike shortser. Har kjøpt et par til typen, håper han vil gå med dem til sommeren :)

Sånne shorts som dette er det styggeste jeg vet. Ser ut som gutten går med skjørt om han har beina samlet. Ikke fint.

http://s5.thisnext.com/media/largest_dimension/951B4C54.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan kan noen gå kledd slik ute?? :sjokkert:

tumblr_mpbfz2J4Sq1r76l5do1_500.jpg



Anonymous poster hash: c01ba...382
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen gå kledd slik ute?? :sjokkert:

tumblr_mpbfz2J4Sq1r76l5do1_500.jpg

Anonymous poster hash: c01ba...382

Jeg får lyst til å bare:

motor.jpg
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen gå kledd slik ute?? :sjokkert:

tumblr_mpbfz2J4Sq1r76l5do1_500.jpg

Anonymous poster hash: c01ba...382

Wow, jeg tror nesten det hadde vært mer anstendig om hun hadde gått naken ... :sjokkert:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan noen gå kledd slik ute?? :sjokkert:

tumblr_mpbfz2J4Sq1r76l5do1_500.jpg

Anonymous poster hash: c01ba...382

Prostituert? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De puppene så vonde ut :(

Stakkars jente, selv med de skoene er det puppene som ser vondest ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt alt på superkul og lignende sider. Får meg til å grøsse.. Dumt alt for mange tacky jenter går kledd med disse klærne på byen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De weightless buksene mange går med.

Jeg syntes de i jeansstoff ser veldig bra ut, men har aldri prøvd dem selv da.. En helt vanlig jeansbukse bare med et mønster som gjør at rumpa får et lite løft, dét har ikke jeg noe imot hvertfall :)

Anonymous poster hash: 4d6e2...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vi var ferdige med peplumtopper, men tydeligvis ikke. Var på en shoppingrunde i går, og det kryr fortsatt av peplumtopper i butikkene. Drit stygt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Trodde vi var ferdige med peplumtopper, men tydeligvis ikke. Var på en shoppingrunde i går, og det kryr fortsatt av peplumtopper i butikkene. Drit stygt.

I fjor var det jo peplum for alle pengene.....

Hva gjør dere med de flotte peplum toppene dere kjøpte mengder av i fjor? - kaster dere dem?

Jeg har en, den er like flott i år , og jeg tenker med stor selvfølgelighet bruke den... også i år... selv om "Den er 'bare såååå 2013 ass'..."

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peplum toppene var like stygge i 2013 som i 2014, så jeg eier ingen av de!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Å jo da :nigo:

De var fantastisk festlige, - og jeg liker festlige sko med en 'twist'.

Har rålyst på disse også jeg

Charlotte-Olympia-Kitty-Pump.jpg

Jeg har disse! (Bare uten hel (desverre) ) :hoppendeglad:

Enig med Mynona; Peplum- topper/kjoler ER og BLIR fælt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peplum toppene var like stygge i 2013 som i 2014, så jeg eier ingen av de!

Samme her

I fjor var det jo peplum for alle pengene.....

Hva gjør dere med de flotte peplum toppene dere kjøpte mengder av i fjor? - kaster dere dem?

Jeg har en, den er like flott i år , og jeg tenker med stor selvfølgelighet bruke den... også i år... selv om "Den er 'bare såååå 2013 ass'..."

Kjøpte selvsagt ingen peplumtopp i fjor heller, fordi jeg som sagt syns det er drit stygt. Poenget mitt var at det er skuffende å se at det fortsatt pryder veggene i butikken denne sommeren også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Jeg synes det kommer helt ann på hvordan en peplumtop/-kjole er laget.

Det er store variasjoner, det er jeg enig i.

- min ser ikke akkurat ut som en liten tutu, den er av en litt annen type hvor den lille peplumen legger seg mykt ned på hoftebena, og den fremhever livet på den måten bare Vivienne Westwood klarer få det til.

Men det er nok med den ene, og jeg kjøpe min fordi den var/er ganske fabelaktig.

- så oberverer dere en utdatert kjerring med denen fæle peplumtop'en i sommer så kan det være meg ;)

Synes det blir litt enkelt å definere alt som tar utgangspunkt i noe som faktisk er litt komplisert å få et bra snitt på til å være 'så fælt'.

det blir som jeg skulle si at skinnyjeans er så fælt... fordi mesteparten av de billige kopiene er grønnjævlige, - uten å se at det finnes eksemplarer som er mer enn bare 'litt' bra for dem som kler det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg synes ikke den var noe fin. Selv om den er fra Vivienne Westwood. Og det er ikke fordi den er utdatert.

Det var ingens poeng at peplum er utdatert, det var et poeng med "søren heller, er det in i år også".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...