Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Feil tråd for deg, kanskje..? :)

I grunnen ikke. Jeg er enig med mye her. Likevel har jeg aldri brydd meg om noen har en uspesifikk jakke som er kortere enn en uspesifikk skjorte. Akkurat den synes jeg var litt vag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag. Ca 34 grader ute og en som går i lys sommerkjole med blomstertrykk og tett svart strømpebukse. Jeg synes den komboen er helt grusom. Og nå som det er så varmt forstår jeg den ikke heller :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter på at noen poster kjolen min*

Overhørte noen folk snakke om hvor forferdelig kjolen min var. :P heheh

Kjørte forbi ei dame med lang hvit sommerskole og knall rosa undertøy i sted. Jepp, det var veldig lekkert, hvertfall når det var skikkelig bestemortruse i tillegg. :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag. Ca 34 grader ute og en som går i lys sommerkjole med blomstertrykk og tett svart strømpebukse. Jeg synes den komboen er helt grusom. Og nå som det er så varmt forstår jeg den ikke heller :vetikke:

Så en her om dagen når det var 35 grader som gikk i lang svart bukse og en tykk jakke! Og for at det skal passe i tråden så var jakka fæl :P Tok ikke bilde.

Anonymous poster hash: 0ab34...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stygge polyesterbuksa fra KappAhl har fått en bror- shortsen!

639260_F_02.png

Jeg holder fortsatt en knapp på buksa som styggest, men shortsen var sannelig ikke noe å henge på juletreet den heller.

Har du ikke fått med deg at det finnes en tunika også? :tongue:

641597_F_02.png

Denne ble nesten utsolgt med en gang.

Anonymous poster hash: b3dbc...2aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den stygge polyesterbuksa fra KappAhl har fått en bror- shortsen!

639260_F_02.png

Jeg holder fortsatt en knapp på buksa som styggest, men shortsen var sannelig ikke noe å henge på juletreet den heller.

Har du ikke fått med deg at det finnes en tunika også? :tongue:

641597_F_02.png

Denne ble nesten utsolgt med en gang.

Anonymous poster hash: b3dbc...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Den stygge polyesterbuksa fra KappAhl har fått en bror- shortsen!

639260_F_02.png

Jeg holder fortsatt en knapp på buksa som styggest, men shortsen var sannelig ikke noe å henge på juletreet den heller.

Denne var jo dritkul! Tror jeg må ha meg en sånn en.

Hva i helvete?!???!?!

1.jpg

Anonymous poster hash: 27910...8bd

En protest mot at kvinners brystvorter er ulovlige, med mindre de er der til glede for menn, vel. Hadde jeg bodd et sted hvor folk reagerer på løse pupper hadde jeg skaffet meg en sånn en. :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag. Ca 34 grader ute og en som går i lys sommerkjole med blomstertrykk og tett svart strømpebukse. Jeg synes den komboen er helt grusom. Og nå som det er så varmt forstår jeg den ikke heller :vetikke:

Mulige komplekser for hårvekst, kroppsfasong eller annet? Jeg er blant dem som kunne finne på å gå med tykke strømpebukser eller langbukse midt på sommeren av den grunn... dog vanligvis ikke til lyse kjoler.

Anonymous poster hash: 39f5a...785

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulige komplekser for hårvekst, kroppsfasong eller annet? Jeg er blant dem som kunne finne på å gå med tykke strømpebukser eller langbukse midt på sommeren av den grunn... dog vanligvis ikke til lyse kjoler.

Anonymous poster hash: 39f5a...785

Evt selvskader?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det glemte jeg å nevne. Arr(selvpåførte eller ikke) er selvfølgelig også en mulighet. Hvis folk først skal glo, foretrekker jeg de glor pga strømpebukse i stedet for andre grunner...



Anonymous poster hash: 39f5a...785
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

*venter på at noen poster kjolen min*

Overhørte noen folk snakke om hvor forferdelig kjolen min var. :P hehe

Du finner ikke en link til denne kjolen din på nettet da? Ble fryktelig nyskjerrig nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har delte meninger om den. Noen ganger synes jeg den er søt, mens andre ganger stygg. :P Ikke så farlig, tok meg ikke nær av kommentarene dems uansett. Kan ikke gå kledd så alle liker det jeg har på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen heller! Hvem er dere til å dømme? Folk må da få lov til å gå med hva de vil, uten at noen dømmer!



Anonymous poster hash: 15653...916
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...