Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Faen heller! Hvem er dere til å dømme? Folk må da få lov til å gå med hva de vil, uten at noen dømmer!

Anonymous poster hash: 15653...916

Jada, folk må få lov til å gå med det de vil, men man må også få lov til å le litt når man kommer over et plagg som kræsjer så fullstendig med ens eget syn på estetikk. ;)

Det kommer jo også frem flere ganger i tråden at folk absolutt ikke er enige om hva som er stygt eller ei.

Det er flere plagg her inne som jeg synes er veldig fine; jeg føler ikke at de hører hjemme i denne tråden i det hele tatt, men andre mener åpenbart noe helt annet. Smaken er som baken, og godt er det! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen heller! Hvem er dere til å dømme? Folk må da få lov til å gå med hva de vil, uten at noen dømmer!

Anonymous poster hash: 15653...916

Man skal aldri le av noen for hvordan de ser ut, men man kan le av det de har på seg. For det har de valgt selv. :opplyser:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, folk må få lov til å gå med det de vil, men man må også få lov til å le litt når man kommer over et plagg som kræsjer så fullstendig med ens eget syn på estetikk. ;)

Det kommer jo også frem flere ganger i tråden at folk absolutt ikke er enige om hva som er stygt eller ei.

Det er flere plagg her inne som jeg synes er veldig fine; jeg føler ikke at de hører hjemme i denne tråden i det hele tatt, men andre mener åpenbart noe helt annet. Smaken er som baken, og godt er det! :)

Samme her, har faktisk kjøpt en del fra denne tråden fordi jeg så det her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Denne var jo dritkul! Tror jeg må ha meg en sånn en.

En protest mot at kvinners brystvorter er ulovlige, med mindre de er der til glede for menn, vel. Hadde jeg bodd et sted hvor folk reagerer på løse pupper hadde jeg skaffet meg en sånn en. :danse:

Jeg tror jeg heller bare hadde gått toppløs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin! Elsker sånne kjoler.

Takk! Har en annen kjole som er sånn vintage også, i lyseblå med noe blomsterprint. Den er en størrelse eller to for stor da, så bruker den ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg en jente med en kort tupetopp i skinn og en sånn bleiebukse hvor skrittet er helt nede på knærne. Ugly!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Jeg tror jeg heller bare hadde gått toppløs :P

Nå kjenner jeg ikke omstendighetene rundt det bildet, men det er flere steder man kan bli tiltalt for blotting for sånt. Dessuten risikerer man gjerne trakassering og hoiing og alt mulig piss som forsurer tilværelsen hakket mer enn de rare blikkene man får for en puppebikini. Men joa, jeg tar poenget ditt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19V143-640_A_83_1.jpg

3895 kr for denne saken som skal forestille en genser.

1ER143-900_A_.jpg

4000 kr for disse hårtøflene.

154143-900_A_82_1.jpg

Hårvotter.

Alt fra Acne



Anonymous poster hash: b3dbc...2aa
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen heller! Hvem er dere til å dømme? Folk må da få lov til å gå med hva de vil, uten at noen dømmer!

Anonymous poster hash: 15653...916

Såda. Passe språket sitt...

Anonymous poster hash: f25af...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med toppløse sandaler? Litt sært, eller litt kult?

Anonymous poster hash: da4dd...27c

Haha, de kunne jeg faktisk tenkt meg. Måtte nok gått mange prøverunder før jeg turte å stole på at de satt fast, men iallefall en god idé. Ikke kult, kanskje, men ser nokså befriende ut.

Anonymous poster hash: d46b8...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...