Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så på allsang på grensen i kveld. Katrine Moholt er ei fin dame og i kveld haddde hun på seg en nydleg kjole. Bare synd at hun hadde på en stygg jakke som skult mye av den pene kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alegria

Birkenstock. Mest latterlige på flere år. Det er jo sååå trendy, og alle må ha det fordi alle andre har det.. :vetikke: Ikke klesplass da men enda, forferdlig stygt.

Endret av alegria
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birkenstock. Mest latterlige på flere år. Det er jo sååå trendy, og alle må ha det fordi alle andre har det.. :vetikke: Ikke klesplass da men enda, forferdlig stygt.

Jeg er skyldig i å gå med Birkenstocks! :fnise:

Men de er så himla behagelige. Jeg er også en som går med UGG om vinteren. Komfort foran stil.

Er enig i at ingen av dem er særlig pene altså!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg er skyldig i å gå med Birkenstocks! :fnise:

Men de er så himla behagelige. Jeg er også en som går med UGG om vinteren. Komfort foran stil.

Er enig i at ingen av dem er særlig pene altså!

Ja, hørt de er veldig gode. Men jeg har et litt hat forhold til de fordi jeg ser de OVERALT. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hørt de er veldig gode. Men jeg har et litt hat forhold til de fordi jeg ser de OVERALT. :fnise:

Ja det er egentlig litt merkelig at de har blitt så "trendy". Har hatt mine en stund, og før gikk jeg utelukkende med dem hjemme og på ferie. Prøvde å unngå å gå med dem midt i Oslo Sentrum. Men i det siste har det jo vært fritt fram! haha :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Ja det er egentlig litt merkelig at de har blitt så "trendy". Har hatt mine en stund, og før gikk jeg utelukkende med dem hjemme og på ferie. Prøvde å unngå å gå med dem midt i Oslo Sentrum. Men i det siste har det jo vært fritt fram! haha :danse:

Haha, ja. Er vel kanskje heller positivt at godt fottøy blir trendy, i hvertfall for bena våres :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Birckenstock bare fordi jeg har hørt de er så gode å gå med, men jeg synes de var så harde så det føltes som å gå rett på planker… :klo: De var ikke gode i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Slike bukser, med print, overbleket rumpe og lår. GRØSS!407113-bla-jeans-med-neon-rosa-og-gronne

Minner meg om moten da jeg gikk på ungdomsskolen (slutten av 90-tallet)! Grøss!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1139501020_exlg.jpg

Ser denne typen sko overalt på nettet nå, synes de er grusomme. Er det dette man kaller "styggkul?" :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

*sko*

Ser denne typen sko overalt på nettet nå, synes de er grusomme. Er det dette man kaller "styggkul?" :fnise:

Nei, bare stygg! :sjokkert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd Birckenstock bare fordi jeg har hørt de er så gode å gå med, men jeg synes de var så harde så det føltes som å gå rett på planker… :klo: De var ikke gode i det hele tatt.

Helt enig. Jeg bruker mye heller Spotec framfor Birckenstock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar litt tid før de blir gått inn. Etterhvert er de helt fantastisk komfortable :)

Anonymous poster hash: b3dbc...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1139501020_exlg.jpg

Hello 90-tallet som reformerte skomoten fra 70-tallet!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...