sofie777 Skrevet 14. september 2012 #341 Del Skrevet 14. september 2012 Samme som over 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 14. september 2012 #342 Del Skrevet 14. september 2012 Samme som over Ser ut som noe man gikk med under kjolen for et par hundre år siden 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 14. september 2012 #343 Del Skrevet 14. september 2012 Det er det første jeg tenkte ,undertøy fra slutten av 1800 tallet:P sexy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. september 2012 #344 Del Skrevet 14. september 2012 Haha huff.. hvit løs overdel og underdel minner meg bare om sykepleie uniform. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 15. september 2012 #345 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Er det noen andre her inne som også er drittlei av hipster-cut, som ALLE gutter her i landet har? Jeg spyr.. Det er så main-stream, lite kult og uorginalt som det går an. Ikke er det noe fint, heller. http://www.google.no...125&tx=70&ty=86 :klaske: Edit: Rutete skjorte, skinny jeans og sko ala. converse hører jo selvsagt til! Endret 15. september 2012 av Magnifique 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 18. september 2012 #346 Del Skrevet 18. september 2012 I går så jeg en jente med slike bukser http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/714325-0012_2?$ProductLarge$ og hun hadde glemt å ta opp glidelåsen. Ikke noe du har lyst til å se tidlig en mandags morgen. Eller i det hele tatt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 18. september 2012 #347 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Noen som skal gifte seg? Mvh Yvonne Faen! Fysj :-D Hva med disse da, som jeg fant via buffalolinken? De fortjener img tag. Endret 18. september 2012 av Pixie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. september 2012 #348 Del Skrevet 18. september 2012 I går så jeg en jente med slike bukser http://nlyscandinavi..._2?ProductLarge$ og hun hadde glemt å ta opp glidelåsen. Ikke noe du har lyst til å se tidlig en mandags morgen. Eller i det hele tatt. (er du den gamle "Lys"!? ) om det er disse buksene som er fra vero moda, så har jeg den i shorts (hunterlady også ), men den synes jeg er langt finere enn buksevarianten! sa du ikke i fra til henne at hun hadde glemt å zippe seg opp!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. september 2012 #349 Del Skrevet 18. september 2012 http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Stovler/Hoy_stovel/p/272863 Syns lav og stor hæl er kjempestygt. Syns denne type sko er så lite feminine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 18. september 2012 #350 Del Skrevet 18. september 2012 http://www.putfeetfi...stovel/p/272863 Syns lav og stor hæl er kjempestygt. Syns denne type sko er så lite feminine. Høyere hæl ser ofte mer stilig og feminint ut ja, men jeg sverger ofte til slike hæler som i linken din - både fordi det er mer komfortabelt, og fordi jeg ikke ønsker å bli så veldig mye høyere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. september 2012 #351 Del Skrevet 18. september 2012 Høyere hæl ser ofte mer stilig og feminint ut ja, men jeg sverger ofte til slike hæler som i linken din - både fordi det er mer komfortabelt, og fordi jeg ikke ønsker å bli så veldig mye høyere. Enig. Eller, nå synes jeg høyere hæl ser mindre pent ut hvis jeg skal være ærlig. Selv synes jeg de skoene var kjempestilige - og mye mer komfortabelt. Mvh Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 18. september 2012 #352 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg legger sjelden merke til hva folk har på seg, men forige uke var det et par jeg ikke kunne la være å legge merke til. Den ene var en dame som sansynligvis hadde tatt feil av en tights og en strømpebukse. De som synes tights som bukse er ille, hadde sansynligvis fått slag. For her var det kort genser, og en glinsende strømpebukse, som ikke var tettere enn at både omrisset på og litt av mønsteret på trusa, syntes på lang avstand. Hun kunne like godt ha gått i trusa. Alt, inkludert hver eneste lille bulk på stumpen, var mulig å se. Den andre var en heller pussig sammensetning. Svarte strømpebukser, kort, glinsende sølvshorts og ei tjukk, diger saueskinnsjakke. Gjeter meets spaceman. Flott! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 18. september 2012 #353 Del Skrevet 18. september 2012 Sikkert mange som kommer til å hate meg nå, men: 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 19. september 2012 #354 Del Skrevet 19. september 2012 Trenger jeg egentlig si noe.... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. september 2012 #355 Del Skrevet 19. september 2012 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 19. september 2012 #356 Del Skrevet 19. september 2012 Mia pia sånne skjørt er jo faktisk litt pene da! Bare ikke til skjørt, men mer himmelseng eller lampeskjerm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. september 2012 #357 Del Skrevet 19. september 2012 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 19. september 2012 #358 Del Skrevet 19. september 2012 Mia pia sånne skjørt er jo faktisk litt pene da! Bare ikke til skjørt, men mer himmelseng eller lampeskjerm! Hehe Ja, jeg har faktisk alltid ønsket meg en himmelseng!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixie Skrevet 19. september 2012 #359 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg har en, sovna ikke før 4 idag fordi det var en stankelben på innsiden som romsterte og ramla rundt ;D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 19. september 2012 #360 Del Skrevet 19. september 2012 uff, så ekkelt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå