Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Styggeste jeg ser nå om dagen er disse ekstremt korte olashortsene som man kan se er trukket så langt opp i rumpesprekken at det antakeligvis er fare for analrifter.

Det ser ut som om noen av de har hengt etter to kroker i det de dro på seg shortsen og resultatet er en shorts formet som en V og rumpeballer hengende ut... Herregud, altså.

Det der er virkelig stygt, ja. Så en jente på flyplassen som hadde slike shorts på seg. Et forferdelig syn. Hun hadde på en sånn highwaist shorts, slik at baken så veldig lang ut, med rompeballene hengende ut. Classy.

Anonym poster: 0b87e840e907bc2e3bf551064c5c194d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med de hempene og fargen synes jeg det minner litt om støttebandasje eller gassbind.

Ja, enig. Det skal sikkert forestille et nytt type undertøysett som skal innføres på sykehus over hele landet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korte skinnskjørt syns jeg er utrolig lite flatterende, noe som dette her:

Rosa plagg er jeg generelt ikke så veldig fan av, misliker også alt av plagg som har nagler - grøss!

De skoene er heslige også, fytti.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Pga kragen? x) Skal innrømme at den ikke var noe fin. Liker ikke pelskrager.

Ja, kragen sammen med hele det hvite feltet, samt kulene på armene! Sånne "velfriserte" armer. :)

DSC_0236.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med disse magetoppene som folk går med nå for tiden, det ser jo bare latterlig grusomt ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bluden56.jpg

Jeg kan like litt "ekstreme" ting, men disse skoene bare fenger ikke for meg. Hverken i blå eller noen annen farge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korte skinnskjørt syns jeg er utrolig lite flatterende, noe som dette her:

Rosa plagg er jeg generelt ikke så veldig fan av, misliker også alt av plagg som har nagler - grøss!

Ai, ai, ai... Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta meg på mitt ord når jeg sier at det var en voksen dame ved Jotunheimen som viste frem sko som denne med stor stolthet noen år tilbake. Det er uten tvil de mest forbausene skoene jeg noengang har sett, og var i følge frøkna selv veldig sjeldne og ikke minst ekstremt dyr(i begge ordets betydninger, vel og merke).

Og nei, hovene var utrolig nok ikke av syntetisk materiell.

310671-10-1294323643360.jpg

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

Ta meg på mitt ord når jeg sier at det var en voksen dame ved Jotunheimen som viste frem sko som denne med stor stolthet noen år tilbake. Det er uten tvil de mest forbausene skoene jeg noengang har sett, og var i følge frøkna selv veldig sjeldne og ikke minst ekstremt dyr(i begge ordets betydninger, vel og merke).

Og nei, hovene var utrolig nok ikke av syntetisk materiell.

310671-10-1294323643360.jpg

Ok, dette tar rekorden for det mest ekstreme og det styggeste jeg har sett hittil!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse slår nok ikke hovskoene over, men de er rimelig ille. Har vært innom og leta de opp ett par ganger bare for å se om de virkelig var så stygge som jeg huska... *grøss*

101901-g.jpg

Anonym poster: 7087b5df428452195a691abe97036e9b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne bluser/topper som ser ut som gardinene oldemor hadde... De er støgge dem! :overrasket:

Anonym poster: a4cac570560abc179a5e36ea1b921e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne bluser/topper som ser ut som gardinene oldemor hadde... De er støgge dem! :overrasket:

Ikke så lett for oss å vite hva slags gardiner din oldemor hadde da...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så lett for oss å vite hva slags gardiner din oldemor hadde da...

Sant nok :P Prøvde å google bilde, men fant egentlig ikke noe passende. Hmm... SVÆRE blomstertrykk, gjerne i grelle farger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at jenter med shorts godt klemt oppi rævsprekken, sånn at rompeballene synes, også er et grusomt syn! Og for å ikke snakke om GODT voksne damer, med tights ( rosa!!! ) og leopardmønster-klær...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://4.bp.blogspot...oggbilder15.jpg sånn f.eks.... eller sånn; http://3.bp.blogspot...hina+blouse.jpg evnt denne; http://2.bp.blogspot...%25283%2529.JPG ( til voksne/ungdommer ) sett på Vero Moda o.l, men aldri sett noen faktisk gå med dem på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må bare spør, siden jeg ikke går til byen så ofte.. er disse plaggene normale ute i offentligheten for tiden?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...