Gå til innhold

Nevn noe du har stjålet på butikken!


Dricka

Anbefalte innlegg

Smaksprøver må være lov. Butikkene i Norge har jo en tendens til å ofte ha noe jeg mistenker er fire år gammelt smågodt. Jeg gidder ikke kjøpe 100 bananer dersom de alle er knallharde. Jeg gjør det dessuten så åpenlyst som overhodet mulig, til min fisefine halvdels forargelse :)

Smaksprøver er IKKE lov, og fører likefullt til at du blir tatt for tyveri om noen ser deg, og gidder å gjøre noe med det. Hvis vi som jobber i butikk spiser på det så kan vi få sparken. Forøvrig var alt snopet maks 1-2 uker gammelt da jeg hadde godteriansvar for noen år tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smaksprøver må være lov. Butikkene i Norge har jo en tendens til å ofte ha noe jeg mistenker er fire år gammelt smågodt. Jeg gidder ikke kjøpe 100 bananer dersom de alle er knallharde.

Beklager avsporing, men du kan alltids bruke den spaden til ådytte litt på dem for å kjenne om de er myke.

Anonymous poster hash: 33e69...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi og jeg stjal hver vår sprettball i en dyrebutikk da vi var 10-11 år gamle. Jeg fikk så dårlig samvittighet at jeg gikk tilbake da venninna mi hadde gått og kjøpte tre sprettballer, for så å snike meg til å legge tilbake to av dem for at regnestykket skulle gå opp. Har fortsatt litt dårlig samvittighet for det der.

Denne var fryktelig søt :)

Anonymous poster hash: 76fb5...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var ca 5 så stjal jeg en sånn alarm som hang på klærne, fordi jeg syns dem var så fine, meen det ulte jo selvfølgelig, sååå jeg ble tatt for det:P

har stjelt ganske masse i ettertid, men det er en tid jeg har lagt bak meg, og ikke vil dra opp igjen:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjal masse øl på byen en periode, tok ut kortet av automaten for fort sånn at betalinga ble avbrutt eller tasta feil kode. De i baren merka det aldri, det var jo ganske hektisk! Tror jeg gjorde dette hver helg i et halvt års tid, så ble en del til slutt. Nå i ettertid skjønner jeg ikke at jeg turte, ble faktisk tatt en gang og, da unnskyldte jeg meg bare med at jeg ikke la merke til at betalinga ikke gikk igjennom. Lett å slippe unna.

Bortsett fra det hadde jeg aldri hatt samvittighet å stjele noe som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...