Gå til innhold

Nevn noe du har stjålet på butikken!


Dricka

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg har stjålet på butikken er en boks med kyllingpostei, og det var et uhell. Jeg fant den i handlevognen da jeg skulle til å sette igjen vognen. Og det var masse folk i køen så jeg kunne ikke gå tilbake og betale den. Kanskje ikke direkte stjeling, men jeg tok den.

Endret av Fågel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blikk og kyss.

Anonym poster: a9d9d383dc35dc5ab6a3b440d0776805

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 par øredobber. Mente det faktisk ikke (til å begynne med), skulle bare finne ex-typen min så han kunne hjelpe meg å velge mellom dem. Han var utenfor. Da jeg innså hva som hadde skjedd, løp jeg bare vekk. Ble redd for å bli tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A big black dildo (don't ask)

Anonym poster: 134b7443cfee70e3adf68471982ee936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A big black dildo (don't ask)

Hvor gjemte du den hen da? :twisted:

Anonym poster: a9d9d383dc35dc5ab6a3b440d0776805

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lypsyl... Må ha puttet den i lomma helt ubevisst mens jeg gikk rundt og fant andre varer - fant den i jakkelomma først et par dager etter handleturen. Jeg kan være en smule distre, så er veldig glad for at dette ikke har skjedd flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting! Hva faen, er det vanlig å ha stjelt noe i butikken?

Anonym poster: b01c7dc3383066b7afdd91a49b1888af

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting! Hva faen, er det vanlig å ha stjelt noe i butikken?

Anonym poster: b01c7dc3383066b7afdd91a49b1888af

ja, det er ganske vanlig å stjele

Jeg har vært med en del venner som har stjålet. alt fra godteri til hårfarge

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne fine fargepenner. Jeg var for pysete til å spørre mor og far om de kunne kjøpe til meg (de kostet jo tross alt 20 kroner stk!!! dyrt!!), så jeg stjal og sa jeg fikk de av venninna mi heller. Da jeg ikke klarte presset mer ga jeg dem til bestevenninna som jeg "hadde fått " de fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gjemte du den hen da? :twisted:

Anonym poster: a9d9d383dc35dc5ab6a3b440d0776805

*plystre*. For å si det sånn, jeg gikk ganske rart ut av kondomeriet, og da trenger jeg ikke å utdype det noe mer :lol:

Anonym poster: 134b7443cfee70e3adf68471982ee936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Da jeg var fem stjal jeg et donald blad på butikken, viste det stolt frem til mamma da jeg kom hjem for jeg trodde jeg hadde funnet opp en genial måte å få varer gratis på. Mamma slepte meg med til butikken så jeg kunne levere det tilbake og si unnskyld. Og da jeg gjorde det så sa kassadamen at det var helt ok og at jeg bare kunne beholde bladet.

Har aldri sett mamma SÅ sint før som hun var på den kassedama da, hun sendte meg ut av butikken så jeg tror dama ble fortalt at hun skulle ta tilbake bladet, se småsinna ut og fortelle meg at man ikke måtte stjele.

Men da mamma kom ut for å hente meg inn igjen så hadde jeg satt fast tunga i gelenderet på trappa, og innen hun fikk meg løs så hadde jeg revet til meg tunga så jeg silblødde, så fikk jeg et donald blad som trøst :laugh:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stjal en pakke kjeks en gang. Jeg hadde ikke tatt med kurv for jeg skulle bare ha noen småting. Noen småting ble til mange småting, og tydeligvis har jeg puttet kjekspakken under armen for å ha plass til mere i armene. Jeg går iallefall og betaler, putter alle varene på disken pakker det i en pose og går. Når jeg kommer ut på parkeringen oppdager jeg kjekspakken under armen... Jeg ble så flau at jeg ikke turde gå inn igjen... Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Nasket noen smågreier da jeg var mindre, men ga meg før jeg ble tatt.

I nyere tid (for en uke siden) klarte jeg å stjele en lime. Jeg putta den i jakkelomma fordi jeg glemte å ta med kurv, og ikke hadde plass i hendene. Ble faktisk glad da jeg oppdaget at jeg ikke hadde betalt for den, haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, Uanonymbruker har den absolutt beste historien hittil :)

Har ikke direkte stjålet, men har fått med et par ekstra ting fra Bauhaus som ikke har blitt slått inn. Bl.a en dør, men holdt på å bli to (sa fra at hun ikke hadde slått inn den ene men trodde hun hadde slått inn den andre). Og mannen min fikk en putekasse helt gratis :) Jeg har alltid vært for forsiktig/feig til å stjele, gikk ikke engang på epleslang da jeg var liten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Smågodt når jeg var mindre. Og tom flasker, for så å gå å pante de i butikken igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...