Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 1.75, og ikke noe problem med det. :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Enig. Tror de aller fleste synes det egentlig er det peneste med ganske høye kvinner, som menn.

Personlig synes jeg iallefall det selv, og hørt det samme fra flere menn at det er det de foretrekker.

I ditt miljø ja, kanskje.

Oppfatning av at mange bare har det synet.

Er en grunn til at ingen kjente modeller er lave heller, og en gjerne ikke i det hele tatt kan bli modell om en er under 1.70-1.75, fordi det gjerne er det som tar seg best ut på bilder og på catwalk. Utseendemessig.

Som sagt har høyden lite å si iforhold til resten, men bare noe mange gjerne synes generelt er det fineste.

Har en god venninne som gjorde det godt som fashionmodell i slutten av nittitallet, hun har fremdeles en flott figur (180/55kg), men jeg opplever ikke at hun har noe mer draget på fyrer enn jeg som er over 20 cm lavere.

2m hater det! skremmer jo vekk alle jentene!'

men hvor mye skal en som er så høy vei? 80 kg det er vell for lite!!!

Nei da vennen, kom hit. :sikle:

-----------

Er 1.57m høy.

• Liker 1
Gjest Grønnblomst
Skrevet

Hadde ikke skremt meg om mannen var høy. Hadde nok heller vært andre ting som hadde gjort det i så fall.

Skrevet

Hadde ikke skremt meg om mannen var høy. Hadde nok heller vært andre ting som hadde gjort det i så fall.

som hva da?

Gjest Grønnblomst
Skrevet

som hva da?

Går mer på holdninger og uvaner da.

Grov og ufin i språket.

Dårlig hygiene.

Uhøflig mot andre.

Presser seg fram ute blant folk.

Kan ikke innrømme feil.

Sladrer og baksnakker.

Skrevet

158. Skulle ønske jeg var 165 :\

Anonym poster: 99af258ef382e52028a27b220998b093

Skrevet

170. Er ikke sånn spesielt høy, men hater likevel å være såpass høy.. Føler jeg ser jævlig ut i høye heler, spesielt siden jeg liker ganske ekstremt høye hæler.. Men, men.. Kan ikke gjøre så mye med det.

Skrevet

Jeg er noe med mellom 1,60 og 1,70.

Gjest Stille vann
Skrevet

Jeg er 1.73 og fornøyd med det :-)

Skrevet

Er så rart å lese i denne tråden:P Jeg vokste selv opp i en liten by der lave damer var tingen, så jeg med mine 170(som ikke er spesielt høyt) ble jo nesten gått over lik for å komme frem til mine to venninner på 157 :fnise:

Men så flytta jeg da, og plutselig var kulturen en helt annen, her skulle damene være høye! Så det virker på meg som om det er litt kultur på dette i ulike byer og steder, i tillegg til smak og behag. Og selv da er neppe høyde det viktigste:P

Men synes nå folk skal være glad i høyden sin uansett jeg da:)

Skrevet

Er 163 cm og kan ikke fordra høyden min.Føler meg direkte ukomfortabel hvis jeg ikke har minst en 3-4 cm heler på skoene mine når jeg ferdes ute i blant folk.Men så har jeg alltid fått høre at jeg er så lita,og sitter igjen med det inntrykket av at menn slettes ikke foretrekker lave jenter,men jenter med lange fine bein...

Anonym poster: a712ac46956fef22aa0e3aca26da3b1a

Skrevet

167 og trives med det :) Jeg rekker akkurat ned til bakken

Skrevet

Jeg er 171cm og synest det er helt grei høyde :hoppendeglad:

Skrevet

Kvinne, 176 cm høy.

Veldig fornøyd med høyden min :)

Liker å være høy og slank - men må innrømme at jeg da ser litt ekstra på menn som er over 190 cm høy i forhold til de som er 180 cm ++.

Skrevet

jeg er 1.54, kunne ønske jeg var 1.61 ellerno, så er egentlig ikke så veldig fornøyd.. ser så mye yngre ut når jeg er så liten.

Skrevet

Jeg er 176 cm høy. Er ganske fornøyd med det. Sånn midt i mellom og rekker til bakken :)

Skrevet

157cm..skulle gjerne hatt litt lengre ben på grunn av bukser, bortsett fra det er jeg fornøyd. :)

Skrevet

163 cm. Ville ikke vært høyere og ville ikke vært lavere. Trives som litt lita :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...